Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arra figyelj, hogy kétféle légszűrő doboz van! Elvileg neked 36 mm-es porlasztók vannak, annak ovális a leszűrő felőli csonkja és a membrán alatti tér a légszűrő dobozba szellőzik.
A 40 mm-es porlasztó csonkja szabályos kör, és a vákuummembrán alatti tér egy külön kis légszűrön keresztül szellőzik.

Egy nyitott kipurendszerhez könnyebben hozzá lehet hangolni...
sajna a gyári air box-om nincs meg,- de találtam az e-bay en azt is,- K n N szűrővel! plusz találtam uj alapméretes 122.5-es fúvókákat is,-
air box-al és azzal a szűrővel talán jó is lehet,- de a kipufogóm is végig nyitott! devil leömlő, plusz egy 60-as egyedi dob!
viszont gyári fojtott rendszert meg nem akarok rá!
Vannak ilyen készletek is...bár most gsxr-bandithoz nem találok...de ebbe szinte minden benne van.

Korábban már szerintem megbeszéltük, hogy vissza kéne gyári méretre fúvókázni (de a nyitott szűrőhöz is max 140-150-es fúvó kell). Visszaszerelni gyári légszűrődobozt, és max egy központi K&N légszűrő a dobozba...vagy gyári légszőrű...
Ezek nem kerülnek 150ezer + ba...
jogos!

e-bay en csak ezek vannak,- bár gyanitom hogy nekem inkább egy fúvókakészlet kéne!
és már azon is agyaltam hogy nem e az a buzi full nyitott BMC légszűrő szopat!

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzu...
Mielöt lecsapnál a 150 rongyos porlasztóra, szerintem nézz utána, hogy milyen áron vannak hozzá javítókészletek. Mert szerintem nagyon naiv dolog lenne azt hinni, hogy egy használt, sportcélra használt cucc hibátlan lesz. Mert különben csak elherdálsz egy rakást pénzt és a kínod továbbra is megmarad.
Ennek töredékéböl még mindig lehet felhajtani akár ilyen szinte zsír új gyári cuccokat, mely szerintem némi hozzáértéssel bőven elegendő tuningolási lehetőséggel rendelkezik amit éppen uralni lehet ezeknél a gépeknél.
őszintén szólva még nem is próbáltuk! nem foglalkoztam vele mert nagyon keveset vagyok otthon! tavaly nyár óta beinditva sem volt! a motorral szerkezetileg minden oké,- csak ez a karbi szopás van vele!
A gyári porlasztókkal már megy rendesen a motor be tudtátok állítani? Van alapjárat, csuklás nélkül húz alsó fordulatról is, kiforog teljesen, nem kormólja a gyertyákat? A motorban van még élet meg kompresszió?
üdv.!
mit gondoltok, érdemes lehet rálicitálnom egy 36-os mikuni RS siktolattyús karbisorra? 90-es 1.1-re
csak azért kérdezem mert az ára elég húzós! használtan 150 körül lenne!
köszi az épitő jellegű hozzászólásokat, előre is
Ok! Meggyőztetek!
Az 5.0-nak más az összetétele és megeszi a karmantyúkat (bentragad, megszorul) ha felcserélik, tapasztalat. Csak abba szabad beletenni amit arra gyártanak.
elírtam... DOT4 ...DOT5.1!
Azt írják róla, hogy megtévesztő elnevezés ellenére szarabb mint a DOT4 vagy DOT5 (de lehet még a DOT3 is)! Eredetileg katonai kormányzati célokra tervezték, ahol nincs nagy igénybevétel, de ritkább karbantartást sem sínyli meg! A HD használt a fostalicskájihoz, de már ök is leszoktak róla...
Ez a forrás...
Este,félhomályban telefonos fotók... Az 5.0-ásat miért nem ajánlották?Mi a baj vele? (bár minden kiderül Máriapócson...Az ETZ-kupában megy vele valaki)
Az 5.1 et ajánlják mindenhol a motorokhoz...az 5.0-át kifejezetten NEM ajánlották...a nekem a DOT4 még mindenhol jó volt a közúton...
Remélem szebben dolgozol, mint amilyen képet felraktál?!
Nos egy kis lépés... Megvan a fém-fékcső...és a fék-kar is! Fékolaj még nincs...van valami újdonság(legalábbis számomra)5.0,szilikon-bázisú,nem agressziv,nem bántja a fényezést sem.
Szóval a karburátor ezen a Triumphon csak parasztvakítás, imitáció. (De mégis kinek, minek?
Ilyet se hallottam még...
Igen, Januárban befagyasztottam a FB profilomat.
zotyavfr@gmail.com
0630/6963423 (viber is)
adj valami elérhetőséget ,mert a facebookról eltűntél..... és nem én töröltelek
Az összes retró Triumphon ez van. A "karburáton" belül üres és a "membrán fedél" alatt kúszik be a vezeték az injectorfejekhez.
Szép is meg nem is. Az én elveimmel ellenkezik, de természetesen a fogyasztói társadalom elveinek ez jobban megfelel. Itt épp szinkronizálom. Igen egy teves laptoppal :D
Erről a német fighterek jutnak eszembe.2-3-éves sportgép fej idom,farokidom,hatvanezres lábtartó. a léghűtéses gépek jobban tetszenek,ott még minden az aminek látszik.valamelyik triumph-nál van asszem a karbi alakú injektor.
Ha holiday-re hazaugrassz, fussunk már össze!
Ami kreativitás itt most velem történik az most ez. Vagy is már egy régi ötlet, de feles idő és segítség révén még váratott magára. Most itt kijutott mindkettő...
Ezúton is szeretném MEGKÖSZÖNNI István segítségét aki volt olyan kedves és összehozta ezt nekem a meglévő sablonokból, értékekből, adatokból és digitálisan "kézzelfoghatóvá" tette az elképzelést.
Ha el is szakadtam otthonról azért ötletelünk.
A tervre sz.tem rájöttök mi készül :)

Ha nyáron hazajutok már ,csak a kimart közbetétet kell felpattintanom... meg bekarburálni, meg berakni a fokolt tengelyt a nagyobb excenteres himbákkal, meg a könnyített lendkereket, meg a sperrt és a fordított ötös váltót :D ...és erre lesz vagy két napom egy bmw taliig, azt vissza.
Ha már szóba jött :D
Épp pénteken csináltam kipu cserét.

Hidd el ez sem sokkal jobb. Mivel jobbak a fizetések, több mindent engedhetnek meg az emberek maguknak, de éppen a kreativitás hiánya veszik ki mindenkiből. Nem beszélve néha az ügyfelek stílusáról. Egyből, azonnal, miért nincs már kész? ..... Ki kell jönni ,legyen az embernek viszonyítása és tapasztalata. Én így fogom fel azt én tőlem óbégathatnak. Gány munkát én meg nem adok ki a kezemből, de szerencsére nem nekem kell konfrontálódnom a costumerekkel :) Hidd el én is szívesebben írnék 1100-esekről, de 1. a "poornép" azt nem veszi, hisz nem elég trendi 2. akinek van is angliába az megbecsüli és vagy megcsinálja magának vagy tényleg egy olyan szervízbe viszi, ahol értékelik a motort és szeretetből oldják meg, mert bárhogy is nézzük egy oldschool verda jóval több kockázatot hordoz mind a szerviz részéről (idő), mind az ügyfél pénztárcájára nézve és ezt egyik sem szívesen kockáztatja. Megrendelni a készt, feldobni, kidobni, pörgetni a következőt... itt ez megy.
Ez igaz ......