Futottatok már bele `rejtélyes` fék problémába?
A tünet, hogy beesik a fékkar és csak a behúzott kar belső 1-2cm-én fog a fék.
Le lett cserélve fémfékcsőre a gyári cső, ki lett takarítva, valamint új dugattyú felújító szett lett betéve a főfékhengerbe, természetesen friss fékfolyadékot kapott a rendszer.
Mégsem változott szinte semmit a jelenség, talán csak annyit, hogy pumpálásra kicsit felkeményedik a fékhatás.
Fékfolyadék folyást, repedést, külsérelmi nyomot nem látni sehol..
Ezt lehetne kipróbálni majd, hogy a filc helyett ilyen viton tömítést berakni. Szerintem az átmérők méretek megegyeznek, és talán az élettartam is hosszabb lehet.
Amióta kint vagyok nem volt 1.1-eshez szerencsém, pedig elég sok motort szerelek. Ok persze itt az űrhajó a menő :)
Ma ezt találtam a cég parkolójában :)
Sziasztok! Van egy 94-es 1100-asom. Az utobbi idoben azt a tunetet produkalja, hogy megallitas utan, kinyom egy kis hutofolyadekot a tagulasi tartalybol ( ez attol fugg hogy mennyire van amugy is tele a tartaly, de ha a maximum jelnel van akko kijon kb 100-200 ml). es ezt ugy csinalja hogy a motor joforman nincs is felmelegedve, a homero a skala aljan van. A termosztatra gondoltam (viszont az is viszonylag uj), ezert beletettem egy regebbi termosztatot (ami ugyancsak jo, mert leteszteltem melegedo vizben), de ugyancsak csinalja a hibat. A vizpumpa az jo, a slagok sincsenek sehol megturodve, motorozni lehet vele, menet kozben egyaltalan nem megy fel a homero mutatoja, de ugyis neha csinalja. A tegnap peldaul mentem vele kb 180 kilometert, minden megallasnal leellenoriztem a tagulasi tartaly szintjet, jo volt, de amikor hazaertem es megallitottam, megint meg volt emelkedve. Lehetseges hogy a huto dugoja a hibas? Azon van egy rugos szelepszeruseg, ami talan 1.1 bar-nal kellene nyisson, mivel csak ugy kommunikal a tagulasi tartallyal a hutorendszer. Viszont visszafele mar nemtudom hogy tud menni, mivel nekem a dugon levo "szelep" egyiranyunak tunik (egy rugo altal lenyomott gumimembran, ami rafekszik a termosztathaz betoltonyilasan levo peremre), ha a hutorendszerbol nyomast kap akkor nyithat, viszont visszafele hogy aramlik a hutofolyadek?
Ez holvanez? Nagyon jól néz ki! Júni 6.-án Volvotalink van, 13.-án meg megyünk motorral Csehországba kirándulni. Az összes többi jó. Már alig várom, hogy személyesen is találkozzak veletek!
gondolom azt 36-os karbival szerelik,de a tengely lehet ugyan az 36-40..