Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen,ezt érdemes lenne kipróbálni...
gondolom azt 36-os karbival szerelik,de a tengely lehet ugyan az 36-40..
Ha fent a főfékhengernél felpumpálás után meglazítod a fékcső fittinget, nincs még benne levegő?
Sziasztok,

Futottatok már bele `rejtélyes` fék problémába?
A tünet, hogy beesik a fékkar és csak a behúzott kar belső 1-2cm-én fog a fék.
Le lett cserélve fémfékcsőre a gyári cső, ki lett takarítva, valamint új dugattyú felújító szett lett betéve a főfékhengerbe, természetesen friss fékfolyadékot kapott a rendszer.
Mégsem változott szinte semmit a jelenség, talán csak annyit, hogy pumpálásra kicsit felkeményedik a fékhatás.
Fékfolyadék folyást, repedést, külsérelmi nyomot nem látni sehol..

Valami ötlet mit nézzünk még meg?
Az RF szériánál már más tömitést használtak...katt ide

Ezt lehetne kipróbálni majd, hogy a filc helyett ilyen viton tömítést berakni. Szerintem az átmérők méretek megegyeznek, és talán az élettartam is hosszabb lehet.
Köszi! remélem megoldódik...
Egy kis karbi tákolás házilag (ha már nem lehet kapni hozzá filctömítést)
ha most is falsol csúnya vége lesz
helló irj már légy szives egy telefonszámot amin elérhetlek
Jó talit nektek....
Amióta kint vagyok nem volt 1.1-eshez szerencsém, pedig elég sok motort szerelek. Ok persze itt az űrhajó a menő :)
Ma ezt találtam a cég parkolójában :)
Akkor fent Dobogókőn talizunk du.4h körűl...ha jó nektek....remélem leszünk egy jó páran... és sok túlélő "ősállat" járgány találkozik.
Nekem is megfelel, meg jönne egy haverom egy 1100-as ZZR-rel, remélem nem hajtjátok el.
Atti , tasi , Árpi, kis tasi 25 .. edáig
Május 25.-e nekem is jó lenne.
hello,írj már légyszives egy telefonszámot,vagy hívj fel. 30 908 3909
Sziasztok! Van egy 94-es 1100-asom. Az utobbi idoben azt a tunetet produkalja, hogy megallitas utan, kinyom egy kis hutofolyadekot a tagulasi tartalybol ( ez attol fugg hogy mennyire van amugy is tele a tartaly, de ha a maximum jelnel van akko kijon kb 100-200 ml). es ezt ugy csinalja hogy a motor joforman nincs is felmelegedve, a homero a skala aljan van. A termosztatra gondoltam (viszont az is viszonylag uj), ezert beletettem egy regebbi termosztatot (ami ugyancsak jo, mert leteszteltem melegedo vizben), de ugyancsak csinalja a hibat. A vizpumpa az jo, a slagok sincsenek sehol megturodve, motorozni lehet vele, menet kozben egyaltalan nem megy fel a homero mutatoja, de ugyis neha csinalja. A tegnap peldaul mentem vele kb 180 kilometert, minden megallasnal leellenoriztem a tagulasi tartaly szintjet, jo volt, de amikor hazaertem es megallitottam, megint meg volt emelkedve. Lehetseges hogy a huto dugoja a hibas? Azon van egy rugos szelepszeruseg, ami talan 1.1 bar-nal kellene nyisson, mivel csak ugy kommunikal a tagulasi tartallyal a hutorendszer. Viszont visszafele mar nemtudom hogy tud menni, mivel nekem a dugon levo "szelep" egyiranyunak tunik (egy rugo altal lenyomott gumimembran, ami rafekszik a termosztathaz betoltonyilasan levo peremre), ha a hutorendszerbol nyomast kap akkor nyithat, viszont visszafele hogy aramlik a hutofolyadek?
Kurva sok a szar motor javítás. 25 e után esetleg 25 e. Az jo volna
Jó ötlet a tali!
Május 24 vasárnap, vagy 25 Pünkösd hétfő?
Május utolsó hétvége .
Dobogókő nagy parkoló...remélem sokan össze jövünk egy jó kis délutánra
Szép darab ...láttam a vidit is
Ez holvanez? Nagyon jól néz ki! Júni 6.-án Volvotalink van, 13.-án meg megyünk motorral Csehországba kirándulni. Az összes többi jó. Már alig várom, hogy személyesen is találkozzak veletek!
Nekem május 23. kivételével bármikor jó...
Én most nyáron úgy néz ki nem megyek külhonba, úgy hogy tudok alkalmazkodni.