Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt mégse... ha esetleg érzelmileg kötődni lehetne hozzá... De olcsóbb akkor sem lesz! Nekem is van hasonló,az első nagymotorom!
a felujitás szépsége tényleg el vakit
kb ....................................... így van koma ............. de aki ebben nem profi ne nyuljon hozzá ..mert uj karbi sora lesz szüksége
A szívócsöben áramló levegö a sebessége miat kisebb a NYOMÀSA mint ami a membrán alatti térben van.
Erröl korábban már esett szó...de nagyjából a követközöröl van szó a teljesség igénye nélkül. A szívócsöben áramló levegö a sebessége miat kisebb mint ami a membrán alatti térben van. A membrán feletti tér nyomása (depressziója) elvileg azonos a szívócsöben levö közeg nyomásával, ez pedig pont azokon a kis furatokon keresztül egyenlitödik ki-közvetitödik. A rendszer meghatározó eleme a tolattyú rugója is, mely ellentart valamelyest a membrán alatti is feletti nyomáskülönbségnek, különben már azonnal ellenállás nélkül felvágódna a tolattyú amint a pillangó annyira nyit hogy jelentös áramlás indul meg a szívócsatornában átvéve a részterhelés rendszertöl a feladatot. Majd aztán megint le is zuhanna, mert leesne a nagy keresztmetszet miatt az áramlási sebesség és vala együtt nöne a nyomás, csökkenne a nyomáskülönbség. Vagyis ez egy "rezgökör" melyben igen is minden kalkulálva van. A furat nagysága egy fojtás igazából, hogy mennyire reagáljon a rendszer hirtelen. De nyilván ha túl hamar reagál akkor meg belefullad a motor az anyagba. Ìgy nem az a legjobb, ha minél nagyobb a furat,mert a motor nem fogja tudni eldolgozni, és csuklik majd terhelésváltásoknál. De azt is kell látni, hogy gondolom a tolattyú tömege, a rugó tulajdonságai mind fontos tényezöi a rendszernek.
Ha nagyon kisérletezi akarsz vele érdemes a gyári konfigot alapul venni, és onnan elindulni. Fogalmam sincs milyen motorod van,mert semmit nem irsz az adatlapodon, de tudok mondani pár méretet, mert van pár gyári porlasztosorom, 36-38-40 mm -es mikunik különbözö évjáratokhoz.
Szerinten van elég hely, hogy felfúrod, mondjuk 4 mm-esre, és készitesz bele dugót (fuvókát, lehet menetes is) és annak furkálod fel a gyáir méret, meg bövited fel, aztán ha szarabb, akkor egy másik szett dugóval (müanyag fúvókával) visszalépsz az elözö mérethez. De szerintem a gyári konfig adja a legjobb a kompromisszummentes megoldást, mivel gondolom a blokkod is ki lehet már nem keveset...
Ez a tolattyú téma engem is érdekelne. Mármint az alján lévő furatok.
Nekem most lehetőségem adódott 2 karbiból egyet összelegózni.
A gsx750f nek 2darab 4es furat van a tolattyún a másik ami állítólag gixeré volt annak meg egy 2es és egy hármas furat van.
Valami külföldi lapon láttam régen hogy a tolattyút furkálták fel de akkor nem foglalkoztam vele. Jó lenne ha valaki szakavatott rendet rakna itt a fejekben ezen a téren, én is dilemmába vagyok hogy melyikkel rakjam össze az élő karbit. Valami céljuk biztos volt a gyárban hogy mekkora és hány darab furat került a súber aljára....
Köszönöm szépen! keihin-hez egyenlőre nem találok ilyet de a féktisztítózást kipróbálom.
Oda kell fújni féktisztító spray-vel, ha változik a fordulat, akkor ott falsol.

Példa
Sziasztok!

Eretnek Kawasakisként írnék ebbe a topic-ba mert látom, elég sokat foglalkoztok cv karburátorokkal.

A helyzet az hogy a 400-as Zephyremen, nagyon ingadozik, gyakorlatilag nincs alapjárat. Cseréltem már a torkokat, a télen átesett egy hf felújításon (8ból 5 szelep nem zárt) kapott új vezérműláncot, (elég komoly lógása volt le se merem írni mennyit mértem).

Több dolog is arra mutat, hogy a karbiban van a hiba, nyár vége felé, sikerült megszereznem egy felszerelés erejéig, egy gpx600 karbiját, gyakorlatilag fuldoklott a benzinbe legkisebb gázra is de alapjárat az stabilan volt. Hozzáteszem ez a hf felújítás és a lánc csere előtt volt.

Amit a karbival csináltam: szétszedtem teljesen, kipucoltam, a membránok jók, a tűszelepek zárnak,(mindig nyitott csappal áll a motor), viszont pilotok alatti O gyűrűket nem találtam, ez először fel sem tűnt(tudom alapvető dolog, de először bontottam szét ilyet). Később ezeket pótoltam, de nem sikerült csak kettő darabot szereznem, a másik kettő egy mérettel vastagabb 3x1,5. Azóta már rendeltem 4 db oda valót, beszerelés majd 2 hét múlva, de őszintén szólva nem bízom a nagy javulásba.

No aki eddig nem adta fel a kissé kesze kusza írásom olvasását, attól jól esne pár tipp hogy mi lehet még a gond a karbiban, gyakran olvasom a pillangó szelep tengelyeinek lógását, ezt hogy lehet kiszúrni?

Előre is köszönöm. Üdv, Wombi
Rendben,lebeszéltél... De ha találsz egy jobb állapotút,gondolj rám!
Ma megjött egy 89`-es 1100-es porlasztósora. Ami érdekes rajta, hogy túl sokat nem szolgált. A tolattyúk műanyag vezető vannak egy kicsit megkopva. Itt viszont nincs semmi tapasztalatom, hogy mennyi az amikor már beleszól a rendszerebe, és gondot okoz a kopottsága. Érdekes a tűk , kehelycsövek nincsenek megkopva. A manapság gusztustalan kicsapódások, kiválások is elkerülték a karburátorokat. Ami "furcsa" nekem, hogy a benzincső "T"idomjának tömítése se meg nincs keményedve, se ki sincs repedezve. Engem ez arra enged következtetni, hogy ez a karbisor nem látott etanolos benzint. Ott vannak a úszóház szuszogóinak T elosztói is... a banditokon 10 évesen már lerohadnak, szanaszét repedeznek, ez meg a 26 évével tökéletes állapotban van.

Még egy "furcsaság" számomra, hogy milyen pici a tolattyú alján a furat. talán 1 mm, ha van, a többi gixer tolattyún meg 2.5 mm kb, és van amelyiken 2 is van...
Azért azt látod, hogy milyen porózus már az az anyag, hogy el van öregedve, és még jön hozzá 4.5€ posta! (4500 HUF!)
Biztos hogy kell?
István,erre a 6,90-es darabra lecsapsz? Aztán elrőföljük a szokásos csatornán...
hupsz
1 db
Nem valami nagy felhozatal...azt nem értem, hogy fejidomokat ez nélkül árulják, meg a csöveket is, szóval nem tom mit csinálnak vele...nekem is a két fejidomban összesen 1 db volt a 4 helyett...
Üdv Urak!A 41-es számú alkatrészre lenne szükségem... vagy váltsam ki egy porszívó gégecsővel?
Köszönöm a segítséget sikerült megrendelnem
Korai vizes 350-ért...
link
Küldtem emailt az ügyben!
nekem van új egyik fajta 10eft csak saruk vannak rajta másik 5eft rövid vezetékekkel kb 200mm vezeték menet M10X1
vagy ez
de itt csak féklámpa kapcsolónak irja ezeket.
"Pressure Switch for Brake Light"
-Druckschalter
-pressure switch
Sziasztok,

Azt esetleg meg tudná valaki mondani hogy találok arra a nyomáskapcsolóra (mi a neve angolul - ebay-hez) ami az 1. generációs motorokon a főfékhengerhez csatlakozik? (lásd képen)
(Ez kapcsolja fékfolyadék nyomás hatására a villaszárakon található felütközés gátló reléket)