Láttam azt is, de pár hete olvagatom itt a cbr 900 fótumot, és már 20évvel ez elötti gépeken is ugyen ez a probléma elöjött...a Suzuki meg az SV/DL1000 kuplungkosarában követett el hasonló hibát...Ès bizony az öreg 1100 Kataba blokkomban is 80 Ezer km után így csörögtek rúgók a kosárban...
Így a tied lesz a legjobb, eredeti állapotú gép a megjelentek között!
Meg így nem bukok le, hogy nincs is motorom, és csak egy ovis vagyok aki ide jár szórakozni, hogy a nagyokat piszkálja!
Be fogjuk pótolni!
Megnéztem az utóbbi videóidat...értem a láptartó gumis célzást!
Az a sárga 750-es hogy menne, az én gyári dobozos null km-es porlasztóimmal!
Azt az akku tartós mókát én is feszegetem már korábban, de vagy a motor nincs a közelemben, vagy a műhelyem...így nehéz a tervezés kivitelezés, de nagyon tele puttonyom azzal az elbaszott piramis kőpozícióval. Csinálni fogok egy lemez terítéket lézerrel ki lesz vágva, szépen meghajlítva szegecselve, vagy hegesztve, és mindezt rozsdamentesből, hogy jó drága legyen...de lehet alu lenne a befutó...csak a CDI-nek is kéne találni egy praktikus helyet és felfogatást...
Ez gyári Mitscu-s (ha második képet megnézed), és az eladó szerint 1100-re való lett volna...(neked nézegettem)...de ez 750-esé...de már megvettem...
Sajnálom figyelemmel követtem a gyülekező időpontját, de mivel egy ilyen otthon töltött hétvégém teljesen kiszámíthatatlan, ezért nem szóltam bele. Abban az időpontban nekem már kb Győr magasságában kell autóznom vissza németbe.
Ha a tartályban elegendö a fékfolyadék akkor teljesen mindegy milyen vastagok a betétek.
A munkahengereknél a karmanytyúk lettek cserélve, a karmantyú hornyai az öntvényben tiszták? Kicsit olyan mintha nem tudna kijönni a dugattyú a megfeleö mértékig, így a nyomás megszünése után túlságosan visszahúzodik megint...Szerintem karmantyú hornyai tele lehetnek kikristályosodott fékfolyadékkal meg alu oxiddal ami rég vizes fékfolyadék korroziója szokott okozni...
Ez még a téli szerelés képei. Arra következtetésre jutottam én is, ha még sokáig szeretném hogy muzsikáljon a gépezet (már pedig igen) ,akkor el kell kezdenem gyűjtögetni nekem is....
Nem ertem a kerdest? Ha van jobb szereld be azt, ha nincs meg nem tok mindegy...
Meg most egy kep alapjan megitelni a tizedmilimeteres kopasokat...
Azt hittem, lattam hogy mar jol muzsikal vele a motor.
A tengelyátmerő biztosan, a hossz (ami itt úgysem számít) az nem egyezik a nagyobb torokátmerő miatt.
Amúgy ha megnézed az RF-nek elég elbaszott egy porlasztója van...mondjuk azon a motoron mi a nem az...
egy ismerősöm azért nem tudta lelégteleníteni rendesen a fékjét mert a fitting csatlakozási pontja magasabban volt mint a tartály belépési pontja,ezért a légbuborék megállt benne...állított a fékkaron és rögtön jó lett....sokszor a legegyszerűbb dolgok miatt van gebasz..
Jó volt a nyom..
Meg így nem bukok le, hogy nincs is motorom, és csak egy ovis vagyok aki ide jár szórakozni, hogy a nagyokat piszkálja!
Be fogjuk pótolni!
Megnéztem az utóbbi videóidat...értem a láptartó gumis célzást!
Az a sárga 750-es hogy menne, az én gyári dobozos null km-es porlasztóimmal!
Azt az akku tartós mókát én is feszegetem már korábban, de vagy a motor nincs a közelemben, vagy a műhelyem...így nehéz a tervezés kivitelezés, de nagyon tele puttonyom azzal az elbaszott piramis kőpozícióval. Csinálni fogok egy lemez terítéket lézerrel ki lesz vágva, szépen meghajlítva szegecselve, vagy hegesztve, és mindezt rozsdamentesből, hogy jó drága legyen...de lehet alu lenne a befutó...csak a CDI-nek is kéne találni egy praktikus helyet és felfogatást...
Csak az időjárás nekünk is be ne kavarjon....
Sajnálom figyelemmel követtem a gyülekező időpontját, de mivel egy ilyen otthon töltött hétvégém teljesen kiszámíthatatlan, ezért nem szóltam bele. Abban az időpontban nekem már kb Győr magasságában kell autóznom vissza németbe.
05 .25 hétfő du 3 óra fent a dobogo könél talizunk !
vagy akit érdekel...
Gyári , de 90-91-es 750-esre jó az, 1100 -re nem stimmelnek a furatok kivágás...
Üdv
István
A munkahengereknél a karmanytyúk lettek cserélve, a karmantyú hornyai az öntvényben tiszták? Kicsit olyan mintha nem tudna kijönni a dugattyú a megfeleö mértékig, így a nyomás megszünése után túlságosan visszahúzodik megint...Szerintem karmantyú hornyai tele lehetnek kikristályosodott fékfolyadékkal meg alu oxiddal ami rég vizes fékfolyadék korroziója szokott okozni...
Kicsit rugózva még a fék témán:
A fékbetétek jelentős kopása okozhat fékkar beesést?
Meg most egy kep alapjan megitelni a tizedmilimeteres kopasokat...
Azt hittem, lattam hogy mar jol muzsikal vele a motor.
Amúgy ha megnézed az RF-nek elég elbaszott egy porlasztója van...mondjuk azon a motoron mi a nem az...