Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom, hogy nem túl esélyes, de `91-`92-es 1100-hoz keresek (lapkás) hengerfejet, esetleg komplett blokkot.
Köszönettel
Egy kis faragás szerintem is bele fér,ha összhatás rovására nem megy.

A 750-esen ,a képeken pirossal karikázott részt ,annak idején egy kicsit át faragtam én is.
Igazából nem ázért füztem ide..., de igazad van. Hanggal megnézve, tényleg lehetne picit dolgozni minimum a porlasztokon...
Amiért csatoltam, mert ugyan nem vagyok oda az átfaragot külsejü motorkért, de ez nem esik olyan messze az elfogadhatótól. Persze van pár részlete ami nem az én világom. A karcsúbb farokrész picit filigránabb külsöt adott a motornak, és gondolom a lecserélt elsö lámpa is könnyített valamit a motor tömegén. Itt-ott egy picit búcsús a sok matricától, de vonalak számomra elég harmonikusak.
Érdekes, az elsö Nissin 4 dugós féknyergek nem lettek upgradelve a 6 dugósra...
Ehhez képest egy Benelli kuty@ f@sza. Mintha egy vödör kavicsot öntöttek volna bele
http://youtu.be/aqMZdP8iRVo
nem szépen jár ....................
én is találtam hasonlot .. ahozz melegitetük vissza ... egy pár 6 os ...8 -as beépitett menetett is cseréltem a vázon
egy szenvedés az alu hajlidgatása ............ .. de végül .. minden méret mm pontosan jó lett .. a vas vázat egyszerübb egyengetni .......
Megnéztem! (Ne reklámozz! )
Találtam egy szép arányos 3 dimenziós vázmodellt, kell valami méret?
át jött .....és kösz baátom ........ ide is be linkelem azt a kurva vidit
micsoda érvek :D
Küldtem emailt, képekkel 1-2 óraja. Àtment?
Egyébként remélem már lassan az összes csontod beforrt Tasi
a gyári lesz az első számú célpont nekem tökéletes lenne az is csak olyan legyen ahogy az kitalálták...a 6dugó csak kiváncsiság
Ne legyél mar tehecsektelen.... Te gyerek. ...nem igy ismerlek... Fek munka henger. az lehet hogy a 6 dugos
munkaherger szetbe jobban dolgozik de eletben mindig pucolgatni kell. Meet meg veletlenul se akkar egyut nyomni. A hat gugo... Nem a semiert szamuztek.
Szerintem a 4 dugos brembo a legjobb
Jobban húznék a gyári nissin felé,viszont most az a probléma áll fent,hogy a fékkart szinte 100%-ig be tudom húzni a markolatig de nem "rugós" mintha levegős lenne csak nagyon bent fog,ha a fékkaron lévő állítot két szám közé tekerem ugye akkor picit kintebb fog ott már érződne hogy lenne fix nyomáspontja de rettentő bent(fém fékcső,friss olaj,de elvileg nem gyári fékkar gondoltam arra is hogy rövid a csap ami a felsőmunkahengert nyomja de lehet ez az én hülyeségem bár ugye akkor meg nem érne hozzá már alapból se)
Sajnos a tárcsa is üt de az már más tészta abból szerintem csere lesz...
Hello!

Nézegettem én is 6 dugattyús munkahengereket, de alig van eladó, 100-200€ egy pár belöle, még a Nissin 40€ tól már van használtan.
Nem tudom milyen a 6 dugattyússal, de nekem a 92-esen a gyári szett még teszi a dolgát. Megvétel után letakarítottam a dugattyúkat, kapott friss DOT 4-es fékfolyadékot. A fékcsövek még a gyári szett. Lehetne cserélni fémhálósra, de nekem csak TÜV-ös jó, az meg kb 120€ körül van a 1-2-be eredeti csövezéssel megegyező.

Ajánlom neked is, hogy takaríts fényesre a munkahengereket, cseréld le frissre a fékfolyadékot, és légtelenítésnél figyelj oda, hogy fent a kormányon a főfékhengernél ahogy a fékcső csatlakozik, ez majdnem a legmagasabb pont, de a lényeg, hogy itt maradhat buborék, szóval érdemes itt is meglazítani a fittinget, hogy légtelenedjen.

Karmantyúk. Ha esetleg nagyon oda lenne már munkahengerek tömítése, szerintem a legjobb ár a piacon.
Köszönöm Indy!Meglátom tavaszig mert igyis ugyis felújításra szorul és akkor már tényleg pöpecre akarom megcsinálni de szerintem elég lesz a gyári is csak legyen olyan mint ahogy azt kitalálták mert sajnos most meg se közelíti
Plug & play. Igazából az 1100W-től kezdve már 6-ossal jöttek ki és ezt kapta a Hayabusa első szériája is.
Ami furcsa lesz, ha a gyári főfékmunkahengerrel használod (nekem is így van), mintha nem lenne határozott a fékhatás. Erről szó sincs, csak ugye azt 8 db dugó mozgatására tervezték és nem 12-ére. Ezt leszámítva menet közben hidd el ez már nem fog zavarni. Határozott, nem is kicsit. Olyan kb. ,mint egy szervófékes bmw. Ha ez viszont zavar le kell cserélni a fékmunkahengert a vizesére vagy a hayáéra.
Puszta érdeklődés! 92-es 1100en láttam már 6dugós fékeket elől,elsőre nekem a Hayabusáéra hasonlít,de semmi átalakítást nem láttam,pont egyezne vagy nekem nem jó a meglátásom?
Köszi. Indy .... A dogom könyebb let mint a gogxere... A bandit dugon nincs ablak. De mi vagatunk Ra ... Ugyanakor. A Gigxer dugo teteje emelt. ... Igy nagyobb a sürites. .. ezzel es a löketel ment a matek... a Gigxer blok meg birja.
Ezt Te tudod s legjobban.

sevasz.
Jobbulást Tas.

A kisebb köbcentis gyújtás elektronika is addig jó "buli", amíg nem a dugattyú helyezi vissza a szelepet az ülékbe, hisz mint ahogy írod (és ,mint tudjuk) tovább engedi el a tiltást. Nem véletlenül van megszabva minden motornak a maximális fordulatszáma és itt most nem csak a szeleplengés kialakulásáról beszélek. Természetesen sok tartalék van a régi gsx-r motorokban ,amit egy mostani nem bírna ki, de nem teljesen értem, hogy egy 1100 köbcentis nyomatékos motornál miért volt szükség erre, főleg a nagyobb tömegű dugókkal. Értelmetlen beavatkozás. 900-as cbr is ,ment 600-as elektronikával a ringen. Már nem megy. Az okokat leírtam miért.
Ez a magazin nekem is mag van! :)