Tudom nem ezt a választ várod, de sz.tem totál felesleges ilyesmibe egyáltalán belefogni is.
Egyszerűbb szerezned egy gsx-r 750 blokkot és a kettőből összetotózni vagy befaragni azt, mint apránként megvenni mindent amit mondanak (persze ,hogy ki és mit az más kérdés). Én nem mondok semmit, mert sosem érdekelt a típus, de annyi rálátásom van ,hogy én így tennék ,már ha nagyon Bocit akarnék tuningolni, nem beszélve a fékéről, futóművéről. Egyszóval feleslegesnek tartom, egyszerűbb venni akkor egy gsx-r-t. Ami épp ésszel kivitelezhető rajta az sz.tem egy kis karbi ,légszűrő, kipu tuning. Ezzel még előcsalogathatsz +5 lóerőt, meg érzetre is "vadabb" lesz , de ezzel be is zárult a kör a realitások határain belül, persze ez csak egy árnyalatlanabb vélemény.
Sziasztok Urak,
Tudom nem ide tartozik, de ti már láttatok ezt-azt...
Boci 750-es blokkot hogyan lehet reszelni GSXR-re?
Mik lehetnek a különbségek?
Veztengely, karbisor, motorvezérlő, gondolom...
Szia. Próbáltam írni arra a címre amit írttal /sikerült megfejtenem / de nem küldi el a citrom-emailomról így inkább leírom az én címem: bp1300@citromail.hu
Május elsejei hétvégén megyek megint Magyarországra, és tudom magammal vinni...
Ha továbbra is érdekel :
istvanpontknabkukacyahoopontcopontuk címre írj egy üzenetet a részletek miatt...ha nem bírod megfejteni, akkor meg adj meg egy email címet, és írok neked.
Ilyeneket találok a cuccaim között..egy korábbi projekt kapcsán került hozzám...de nekem akkor még nem volt gsxr-em...most viszont pont egy ilyet kerestem...ami passzol a 36mm porlasztókhoz.
Sufni harisnyás tuning szűrő...meg egy részben kettényílt szűrőház! A jogdíjak tekintetében majd bemondom a szmla számom!
Szerintem ez a moci egy nagyon jó alap építéshez....ütős gépet lehet belőle ki hozni, de el is lehet csúfítani...kíváncsi vagyok milyen lesz a végeredmény.
Amit vettem blokkot azt raktam bele.11-12 végnyomást mértem ,nem csörög nem füstöl nem zörög,aszthiszem joo lesz! Igen a tank marad csak fényezve lesz! De még koránt sem kész ! Sárvédö ilyen volt mikor vettem. Az eredeti tankot szét vágtuk mert elrohadt az alja! S megcsinálni nem tudtuk.
Végül milyen konfigurácioval lett összerakva? Maradt benne kompresszió?
(Igen a külalakkal vannak még gondok...ezen nem volt gyárilag elöl krómozott sárvédö? Ez a tank marad?)
Üdv mindenkinek! Örömmel jelentem kész van a motorom!
Persze nem teljesen, még van mit csinálni rajta, de már működik!
Most várom a kilométerórát a hátsó lámpát. A dekni sincs még kész,de az anyag már megvan! Karbiszinkron is kell meg festés/tank nem így marad/!
Tasi bácsi, küldtem hozzád egy piros 600-as Banditos ügyfelet...