Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na csinálunk egy talit mindenki toljon egy dátumot ...
Hát ez ott van rendesen ....
Jó ötlet....én benne vagyok

Ez egy jó hely,és szerintem mindenki ismeri...de tőlem bárhol jó
Van még mit csinálni rajta,bőven...kuplungnak nem nagyon tetszett a tegnapi próba,remélem a rugó cserével megoldódik a csúszás..
(lamellákban szerintem nincs több 5-6e nél)
A futómű,fék viszont jól vizsgázott :) :)
Árpi barátom gépe lassan ösze áll. A blok nembeteg bandit dugos....szepem muzsikál
.... Egy hibátlan karbi jo volna ra. de majd megmokolja a cimbi.magának .... Esetleg. Ha kedvetek van. Ősze lehetne rázni a gigxer bandát. Egy. Talira. mikor pista is ithon van. és ki találni egy jo hejet........ Otletelhetek
...akkor nem szabad sajnálni tőle a színes papírt ...
Nagyon beteg?
...már csak egy jó blokk kéne bele...
A lengővilla nekem is tetszik...
Jó kis öszvérnek tünik. Úgy látom van benne egy pár jó kis cucc.
köszi a segítséged,Tasi!
Értem én! A Riga-kormány is cső,az Mz kormány is cső(még csak nem is vastagabb)mégis a vizsgán megbuktatják...Persze,vannak "szakembörök"...forog is a szoc.kétütemű 10000fölött...
Tök egyértelmü. Miért lenne minden motorozni tudó embernek "tehetsége" (tudás, tapasztalat, gyakorlat), hogy bármit felfabrikáljon a motorjára, mert van otthon egy darab kazánlemez, Flex, hegesztötrafó, meg egy szerszámkészlet. A legtöbb "megoldás" csak azért és addig tünik biztonságosnak, még nincsek meg a megfelelö szakirányú ismeretek...és mivel csak ezek ismerete révén lehetne rádöbbenteni valakit az ordas nagy baromságára amit elkövetett, ezért ez egy 22-es csapdája. Ezért marad a mübizonylatos megoldás, mert egy olyan elöállítása már megkivánja a mélyebb ismereteket...
Érdekes ez a műbizonylat dolog...kormányra,kipufogóra,fékcsőre... mifenére...
Ìrtam a eladónak, hogy vegye már le...(sajna autómatikusan visszakerül, mikor ez üzlet meghiusul az ebay-en , legalábbis ezt mondta), most már nincs fent.
Gyári jó vicc! 57+40+40€ lenne, ha lehetne kapni csak az elsö csöszett.
Az 1400-en goodridge van, de Mo-on nem adnak hozzá bizonylatot, anélkül itt meg nem fogadják el...és amúgy meg rohadt dágák, ha összevetem a német gyártokkal akkik esetenként olcsobbak, és adnak bizonylatot...
A kuplungot most hétvégén kicseréltem, meg vettem egy komplett elsö fék rendszert munkahengerekkel föfékhengerrel, karral, csövekkel, és azon a fenti szál már fémfonatos, de az alja, még gyári a munkahengerekhez megy... meg a hátsó fék nagyon gyatra, arra is jó lenne egy pici fejlesztés, biztos sokat jelente, hamár a kicserélném a gyári(eredeti) fékbetéteket, de alig van rajtuk kopás, még olyan vastagok...
Itt igazából az az "érdekes" megdöbbentő és fölöttébb szomorú, hogy a legfontosabb biztonsági berendezés egyik fő "láncszemével" is nyugodtan eljátsszák ezt, nem szent itt ma már semmi.
A gyári Suzuki fékcső nem jó?(gondolom egy vagyon) Vagy fémhálósat akarsz a fejlesztés jegyében?
értem!
most igy hirtelen nem találtam másikat,- bár nyárig azért ráérek vele!
ha esetleg van valakinek értelmes áron,- arra vevő lennék!
Ez egy 36mm -eshez való, de az a szétbarmolt persely-hely az gány!