Van még mit csinálni rajta,bőven...kuplungnak nem nagyon tetszett a tegnapi próba,remélem a rugó cserével megoldódik a csúszás..
(lamellákban szerintem nincs több 5-6e nél)
A futómű,fék viszont jól vizsgázott :) :)
Árpi barátom gépe lassan ösze áll. A blok nembeteg bandit dugos....szepem muzsikál
.... Egy hibátlan karbi jo volna ra. de majd megmokolja a cimbi.magának .... Esetleg. Ha kedvetek van. Ősze lehetne rázni a gigxer bandát. Egy. Talira. mikor pista is ithon van. és ki találni egy jo hejet........ Otletelhetek
Értem én! A Riga-kormány is cső,az Mz kormány is cső(még csak nem is vastagabb)mégis a vizsgán megbuktatják...Persze,vannak "szakembörök"...forog is a szoc.kétütemű 10000fölött...
Tök egyértelmü. Miért lenne minden motorozni tudó embernek "tehetsége" (tudás, tapasztalat, gyakorlat), hogy bármit felfabrikáljon a motorjára, mert van otthon egy darab kazánlemez, Flex, hegesztötrafó, meg egy szerszámkészlet. A legtöbb "megoldás" csak azért és addig tünik biztonságosnak, még nincsek meg a megfelelö szakirányú ismeretek...és mivel csak ezek ismerete révén lehetne rádöbbenteni valakit az ordas nagy baromságára amit elkövetett, ezért ez egy 22-es csapdája. Ezért marad a mübizonylatos megoldás, mert egy olyan elöállítása már megkivánja a mélyebb ismereteket...
Ìrtam a eladónak, hogy vegye már le...(sajna autómatikusan visszakerül, mikor ez üzlet meghiusul az ebay-en , legalábbis ezt mondta), most már nincs fent.
Gyári jó vicc! 57+40+40€ lenne, ha lehetne kapni csak az elsö csöszett.
Az 1400-en goodridge van, de Mo-on nem adnak hozzá bizonylatot, anélkül itt meg nem fogadják el...és amúgy meg rohadt dágák, ha összevetem a német gyártokkal akkik esetenként olcsobbak, és adnak bizonylatot...
A kuplungot most hétvégén kicseréltem, meg vettem egy komplett elsö fék rendszert munkahengerekkel föfékhengerrel, karral, csövekkel, és azon a fenti szál már fémfonatos, de az alja, még gyári a munkahengerekhez megy... meg a hátsó fék nagyon gyatra, arra is jó lenne egy pici fejlesztés, biztos sokat jelente, hamár a kicserélném a gyári(eredeti) fékbetéteket, de alig van rajtuk kopás, még olyan vastagok...
Itt igazából az az "érdekes" megdöbbentő és fölöttébb szomorú, hogy a legfontosabb biztonsági berendezés egyik fő "láncszemével" is nyugodtan eljátsszák ezt, nem szent itt ma már semmi.
Ez egy jó hely,és szerintem mindenki ismeri...de tőlem bárhol jó
(lamellákban szerintem nincs több 5-6e nél)
A futómű,fék viszont jól vizsgázott :) :)
.... Egy hibátlan karbi jo volna ra. de majd megmokolja a cimbi.magának .... Esetleg. Ha kedvetek van. Ősze lehetne rázni a gigxer bandát. Egy. Talira. mikor pista is ithon van. és ki találni egy jo hejet........ Otletelhetek
Nagyon beteg?
Az 1400-en goodridge van, de Mo-on nem adnak hozzá bizonylatot, anélkül itt meg nem fogadják el...és amúgy meg rohadt dágák, ha összevetem a német gyártokkal akkik esetenként olcsobbak, és adnak bizonylatot...
A kuplungot most hétvégén kicseréltem, meg vettem egy komplett elsö fék rendszert munkahengerekkel föfékhengerrel, karral, csövekkel, és azon a fenti szál már fémfonatos, de az alja, még gyári a munkahengerekhez megy... meg a hátsó fék nagyon gyatra, arra is jó lenne egy pici fejlesztés, biztos sokat jelente, hamár a kicserélném a gyári(eredeti) fékbetéteket, de alig van rajtuk kopás, még olyan vastagok...
most igy hirtelen nem találtam másikat,- bár nyárig azért ráérek vele!
ha esetleg van valakinek értelmes áron,- arra vevő lennék!