Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valami ilyesmi lehetőségek, és verziók voltak.
nem .................

a 2*55w 92 ig 93 as vízes elsö darabjai -ban még ez a lámpa test volt de 1*55 és refin éget a kettö .. aztán az egyik lámpa foncsor kisebb lett mint a másik és a vízesek végig jumurzsákok voltak
A 99e-os még meg van és elvileg alkudni is lehet belöle, azaz 99€-nál alacsonyabb ajánlatot tenni. (Preisvorschlag senden)

750-es 59€-ról indul.
Köszi, igen, ilyesmi kellene, látom ezt el is vitték..

Ráfekszem a gsxr.com-ra meg a gixxer.com-ra, hátha ott lesz válasz, hogy pontosan mely órák installálhatók a helyére.
Szerintem otton a Ricsibontó van talán egyetlen menedékként.Én német ebay, és német apróhirdetési oldalakat szoktam böngészni. Itt még vannak hásználható kincsek, nem csak levetett szétkopott, elhasznált cuccok.

Tied valami ilyesmi nem? Kb ilyen áron vannak...
Miket keresel még tartalékba?
1988-as (GU 74 B - azaz J széria) 1100-ashoz keresek kompatibilis 750-es fordszámmérőt. (Meg még egy jó pár tartalék alkatrészt ha netán ismer valaki forrást)
Az ajánlat nem olyan rossz, hiszen kb 10 € egy kar és 10€ért van ilyen akutartó is, de ezért itt is kapok, és akkor nem kell bajlódnom az otthoni kicsit számomra nyügös "postával".
Elméletileg jó lehet, de nekem kézzelfogható tapasztalatom nincsen még. Az óralapot biztos érdemes cserélni, mert a piros mezö feljebb van a 750-nél.

(Amúgy sokkal könnyebb lenne okoskodni a témában, ha megoszanád a motorod évjáratát, gyártási évét vázkódját, meg a pl a kiszemelt 750-es évjáratát, mert végignyálazni az összes szóba jöhetö tipust kicsit nehézkes. Szerintem ez magától ertendönek kéne legyen.)
Erősítsetek meg - ugye jól tudom, hogy 1100-es típusba minden gond nélkül, egy az egybe betehető a 750-es fordszámmérője és mindenféle átalakítás nélkül tudja kezelni azt teljes fordulatszám tartományban?
Asszem a H4+H1 kombó az európai, a H4+H4 pedig USA kivitel. Mindkettőből van raktáron.
Húhú...Bejössz a csőbe? Sokat segítettél így is! Nem tudom...egy kuplung-kar?Csak a kar,92-eshez...Nagyon arcátlan,vérlázító ajánlat?
Most meg belefutottam egy ilyen lámpába. Ebben a konfigurációban az egyik oldal H4-es a másik pedig H1-es. Vagyis tompítottat használva csak a H4 világít, majd reflektornál mind a két oldal. Vagyis 1x55W és 2x60W a világítás elöl. De pl az enyémben H4/H4 van eredetileg...az meg 2xx55W és 2x 60W. Elvileg mindegyik európai...
Mi lenne a visszavásárlási értéke?
De.Főleg az alatta levő gumi miatt... meg volt hozzá akku leszorító-vas is! Ennek a szettnek az ár-érték aránya utolérhetetlen volt!
Lehet nagyobb a kontaktok ellenàllàsa, vagy belül lehet oxidacio az òràban ami miatt kesik...
Nekem is van gondom vele...6-7000 felett el kezd csapkodni, kileng 2-4000 fordulatot is nèha.
34-es a gyári karbi az enyémen.
Egyelőre lépeget szépen, viszont a fordszámmérő nem működik jól, csal - kevesebbet mutat és késleltetve mozdul ki a mutatója.

Ilyesmivel találkozott már valaki?
Orvosolható?
Nem én hoztam azt neked?
Hát sajnos nem,teljesen gyári!
Bocsi Taschner hozzád intéztem volna a kérdést
Szia. Ismét a segítségedet szeretném kérni ha lehet.Sajnos még idő hiányában még nem sikerült kicserélnem az O-gyűrűket amit említettem,csak hónap végén tudnám kicserélni de csak egy napom lesz rá és nem tudom az O-gyűrű méreteit a visszafolyó csőhöz hogy megrendeljem,nagyon hálás lenék ha meg tudnád adni a méreteket.Néztem a netten hátha megtalálom a pontos adatokat de nem találtam sehol.
Ez a tiedhez nem hiszem hogy jó... Problémád van porlasztókkal? Érdekel ilyen cucc?
Rozsdamentes?
Szép. És ez így mi pénz?