Sajnos nincs képem, mindenki engedje szabadon a fantáziáját.
Csak úgy felsorolásképpen :
Szétforgatott fúvókák, O gyűrük sima gumiból pótolva, repedt-sziloplaszttal betaknyolt műanyagfedelek (nem értem hogy hogyan )pilotcsavaroknál alátéthiány, súbertű szétkopva meg mintha nem is az övél enne,
lötyög, lóg minden stb.
Féktisztítóval végzett falsteszten szinte mindenhol szívott
Mondjak róla jót is a membránok tökéletesek.
Amit leírtál hogy tákolt motor szívás és feneketlen kút ezzel általában egyet is értek. Autóval már végigjártam ezt az iskolát....
Jelenleg a mocival kicsit más. Svájcba "diszidált" havertól simson árában hoztam el. A blokkja, váza futóműve, fogyóalkatrészek rendben. Tavalyi szezont júniusba kezdtem vele. 6000 kilómétert beletettem úgy hogy csak kitankolás miatt toltam kétszer néhány kilómétert. Csak a 10 literes fogyasztás meg a 2500as alapjárat nem élhető számomra ezért "rúgózok" ezen a karbi témán. Úgy voltam akkor vele hogy első nagymotornak kispénzből pár szezonra jó lesz. Mai napig nem bánom mondjuk amikor 350-400 ezerért meglátok egy 750 es jóállapotú 92 es gixert azért nyelek egyet szó se róla, de a Boci még mindíg töredékébe van. Ha ne adj isten odaverem az aszfalthoz akkor nem egy félmilliós, milliós gépet vágok haza.
Hidd el másnak én se ajánlanám ezt az utat amit most én járok ezzel a motorral de téli elfoglaltságnak jó a bütykölés számomra.
Elnézést a kissé hosszúra nyúlt kommentem miatt és köszönöm az intő tanácsot
Van arröl a porlasztóról képed?
Egy bontott, még falújítási alapnak jó porlasztó kb 80-100€! Pár oldalt visszaolvasva 3746 hozzászólásban le van írva kb mibe fáj egy felújítás általánosságban.
Szóval úgy 60-70 ezeret kell erre elkülöníteni, ha meg kivánod oldani a problémát...de attól félek, hogy ilyen szar porlasztókkal használva véres már a torka a motornak.
Meg ha esztétikailag is szörnyen néz ki, akkor ez csak egy pénztemetö, mire végzel vele pont ugyan annyit fogerni mint most, scak közben nem motorozól...és akár a ráköltött összegböl ülhetnél egy olyan gépen is ami megy...
Az így eredeti, a kuplung kar gyárilag fix. Lehet a banditét fel lehet rá takolni, ha nagyon pöttöm a kezed, de ahhoz kéne kuplunghoz is fémhálós csö, mert nem fog kiemelni rendesen melegen az öreg gumicsö.
magam üzletét rontom de az első autos boltba be mész és veszel kb 150 ft db minta után a kezedbe nyomják ,, a hengerfelyhez az o gyűrűk specialisak azokat nem kapsz .. sajnos
Szia. Köszönöm a gyors válaszod és a költség kímélő javaslatot A henger fej tömítésnek nincs baja így akkor ezt nem cserélem ki,de az O-gyűrűre akkor szükségem lenne amit felajánlottál (a vissza folyó csőhöz kellene) az adat lapodon láttam a telefon számodat ha nem gond holnap felhívnálak hogy egyeztessünk az árról
hát elöl kis cső nincs csak hátul a szelepfedélnél oda tudok adni 0 gyűrűt ... elöl a nagy vissza folyo cső van .. oda is tudok adni 0 gyűrűt ,,, nyomo cső elöl alul van .. oda visszont réz gyürü kell ....
hengerfely tömitést nem érdemes ujra gyártatni ha nincs baja a réginek vissza lehet teni csak kell hozzá uj 0 gyűrűk gyári tömités 19000 ft
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni,nemrég vettem egy 92es 1100-ast és sajnos szivárog az olaj elől a blokkból a két kis olaj csőnél.A kérdésem csak annyi lenne hogy tudtok-e olyan üzletet ahol tudnék beszerezni henger fej tömítést és a két csőhöz O-gyűrűt elfogatható áron?
Sajna már nem emlékszem az árára, de kompletten vettem a kuplung+hátsó fékkel együtt. Az egyik picit hosszabb, és a vége eltérő szögben állt, hogy mindkettő elférjen egy csavar alatt a főfékhengernél.
Tudom hogy ez az egész project kissé olyan hogy főzzünk egy jó halászlevet lófejből
Az üvegszál meg a műgyanta jóbarátom, szóval megoldható a dolog.
A boci idomjaiból is lesz felhasználva szóval ilyen hibrid öszvér párosként kell elképzelni. Már csak egy jóképű lámpára és egy egészséges karbira vadászok....
Nézegettem a videókat. Fél karom oda adnám ha az én tehenem is úgy bőgne ...
Le a kalappal
Laci métere is tudod venni citi bike egyesitöt a fő munka hengerhez .. két csö lefele az egyik kb 15 cm hosszab bugyot is tegyélneki .. tehát számold bele a rugózást a végeibe is lehet kapni 2500 ft -tol mindenféle olaj konzolt kb 15 000 ből tudod meg csinálni
milyen ruhát akkarsz rá teni ? aztán egy lámpa 750 - 1100 is kb 20 000 ft a tartokonzol megint 20 000 ft és aleg szebb az egészbe hogy a boci váza ilyen
Tudom hogy arisztokraták nem beszélnek pénzről,de mennyire volt fájdalmas? Mekkora volt a hossza?Két egyforma volt,vagy a jobbos kicsit rövidebb?Az ugyebár nem megy át a kerék másik oldalára...
A problémám a következő lenne. Egy 91es évjáratú gsx750f boldog tulaja vagyok. A gép eléggé leszakadt állapotban került hozzám.
A tervem hogy előre A gixer idomzatát applikálom fel. Az idomok már megvannak csak első lámpa kellene meg fejidomtartó konzol amit összeházasítanék a bocival. A másik pedig hogy a karbisorom kuka. Lóg benne minden O gyűrük kilapulva fúvókák szétnyírva stb. 3000res alapjárattal nyomtam végig a tavaji évet mivel az alatt nem ejtett fordulatot. A karbiba csak a 4 membrán ép semmi más. Szóval kellene nekem egy 36os karbisor vagy attól nagyobb. Jól jönne direktszűrő is mert az én házamban a gumik szét vannak repedve meg amúgy is oválisak. Bárkinek bármi alkatrésze, forrása vagy építő hozzászólása lenne kérem ne tartsa magában.
Motoros üdvölettel : Lokonszki Gábor
Csak úgy felsorolásképpen :
Szétforgatott fúvókák, O gyűrük sima gumiból pótolva, repedt-sziloplaszttal betaknyolt műanyagfedelek (nem értem hogy hogyan )pilotcsavaroknál alátéthiány, súbertű szétkopva meg mintha nem is az övél enne,
lötyög, lóg minden stb.
Féktisztítóval végzett falsteszten szinte mindenhol szívott
Mondjak róla jót is a membránok tökéletesek.
Amit leírtál hogy tákolt motor szívás és feneketlen kút ezzel általában egyet is értek. Autóval már végigjártam ezt az iskolát....
Jelenleg a mocival kicsit más. Svájcba "diszidált" havertól simson árában hoztam el. A blokkja, váza futóműve, fogyóalkatrészek rendben. Tavalyi szezont júniusba kezdtem vele. 6000 kilómétert beletettem úgy hogy csak kitankolás miatt toltam kétszer néhány kilómétert. Csak a 10 literes fogyasztás meg a 2500as alapjárat nem élhető számomra ezért "rúgózok" ezen a karbi témán. Úgy voltam akkor vele hogy első nagymotornak kispénzből pár szezonra jó lesz. Mai napig nem bánom mondjuk amikor 350-400 ezerért meglátok egy 750 es jóállapotú 92 es gixert azért nyelek egyet szó se róla, de a Boci még mindíg töredékébe van. Ha ne adj isten odaverem az aszfalthoz akkor nem egy félmilliós, milliós gépet vágok haza.
Hidd el másnak én se ajánlanám ezt az utat amit most én járok ezzel a motorral de téli elfoglaltságnak jó a bütykölés számomra.
Elnézést a kissé hosszúra nyúlt kommentem miatt és köszönöm az intő tanácsot