Bocs, én nem arra reagáltam, hogy Feri drágállja hanem csak simán leírtam mennyiért vettem tavaly csapágyboltban és mennyiért a szettet, annyiért amit linkeltél nem drága egyáltalán csak azért írtam amit mert ez egy szerintem nem nagy tétel és jómagam a kényelmemből kifolyólag párezerért a szettet részesítem előnyben.
Kostenlos! Nincs posta költség (nekem)!
15€ból lehet alkudni(!), ezért írtam, hogy 2 szettet ( két motorra valót!) vettem 20 €-ért!
Most nehogy már ezt kimagyarázd!
ja 15 euró plusz a postaköltség na meg ide nem hozzák ki kézbe ha kell érte menjek 15 km-t tényleg a fele ... a csapágyboltba meg mondjuk elsétálok vagy ha nem akarok SKF-et akkor bebiciklizek 4 km-t ja és nem vártam 2 hetet rá
Akkor ha 20 €-ért becsenget a két motorra való cuccal a postás, és métert nem kellet érte menned egyik boltból másikba 1-2 órát ez miat (is) elbaszva, akkor még mindig hátrányban vagyok?
Csak azért csaptam le az elözö labdát, mert pár éve, hoztak nekem csapágyszám alapján talán pont FAG-ot, és kedvezménnyel volt 6 ezer kb az alsó felsö csapágy...meg 1300-1500 HUF volt az Interat suzukinál a gyári porvédö...végigjártam már...
a tdm-be raktam a felső FAG volt az alsó amerikai szintén valami jobb mivel fagból pont nem volt az a méret valami 6000 ft körül volt a kettő igaz nem most volt hanem kb másfél éve
Utoljára szlovákot vettem 1400/db-ért (porvédő külön 3600-ért) és nem rosszabb mint a sokszor tényleg rossz "nevesek", de szettben 12 körül van amiben a porvédő is megtalálható.
ezért kár ebayozni ha tudod a méretet bemész az első csapágyashoz és veszel márkás csapágyat ha már nincs porvédő hozzá kb ugyanennyiből kijön FAG vagy SKF
Igen már "fejben" összeállt .Csak sok a túlóra,kevés idő marad a motorra!
Most a gyújtás dekni-nél tartok,ugyanis az eredetiek /mindkét blokkon/
töröttek.Megpróbálom legyártani /van bent Cnc marógép/,még rajzolásnál tartok. Ebay-on láttam az ötletet. http://i.ebayimg.com/00/s/MTIw...$_57.JPG
De ha lenne elérhető áron eredeti ! Érdekelne.
Köszi !
Èn autósboltban szoktam venni fekete kb 320°C-ig hőálló pasztát, ezt belerakom egy injekciós fecskendőbe, és egy nagyon vékony "hurkát" húzok végig a tömítőfelületeken. Ha van valami vastagabb tű a fecskendő végére akkor még vékonyabb lehet a csík. előtte üresen rakd össze a blokkfeleket, nézd meg hol fognak zárni, akár egy alkoholos filccel végig is rajzolhatod, nehogy valahol kimaradjon a felület. Nyilván felületek legyenek zsír, olajmentesek. Arra is kell ügyelned, hogy melyik felében lesznek a tengelyek, mert a váltó tengelyeket csak abba félbe tudod belerakni ahol a tolóvillák vannak, a főtengelynek meg a hajtókarok fognak kapálózni, így lehet kell majd egy kis segítség. Lehet elötte szárazon kéne gyakorolni, hogy ne kend szét a tömítőpasztát.
Lemostam a blokkot és találtam jelölést! Akkor az eredeti blokkal szerelem össze.
Ki is lett mérve nem passzol màsik blokk félel!
A Dugók is meglettek, mostmár a tömítéseket várom és lehet szerelni!
Nem találtam jelölést a két blokk felen. Viszont teljesen azonos a két blokk!
Csak az alsó félnél egy feliratot találtam:1SZZ 353.a másik szintén alsó félnél pedig ezt; 2SZZ 353 .Valószínűleg már valaki cserélt blokkot csak a hengerfej maradt az eredeti.
Szerintem itt sem engedékenyebbek a helyzet és alaktürések, biztos itt is találsz összejelölést a két fél között.
Amúgy ennyire azonos a két generáció blokköntvénye?
....össze rakni összelehet.... más ha össze van szerelve ....a meg munkálástól egymáshoz tartoznak még számokkal is meg jegyzik az alkatrészeket tipustol függően http://forum.index.hu/Article/...
Össze lehetne rakni a blokkot de még gondolkodom,az a blokk amit vettem, én azt hagynám meg mert jobb mint az én blokkom!
Csak ugye a motorszámmal gond lenne/erre is van megoldás/ ezért kéne az én felső blokkrészemmel összerakni amin ok a motorszám. De ennek is a két középső csapágyfészke ki van egy kicsit verődve,és így félek hogy bemozdul a csapágy majd!
Megpróbálom kimérni őket.
Gyártás során vonalba fúrják őket, vagy egyenként munkálják meg?
15€ból lehet alkudni(!), ezért írtam, hogy 2 szettet ( két motorra valót!) vettem 20 €-ért!
Most nehogy már ezt kimagyarázd!
Csak azért csaptam le az elözö labdát, mert pár éve, hoztak nekem csapágyszám alapján talán pont FAG-ot, és kedvezménnyel volt 6 ezer kb az alsó felsö csapágy...meg 1300-1500 HUF volt az Interat suzukinál a gyári porvédö...végigjártam már...
(ebböl még lehet alkudni...de nincs hozzá az alsó villahíd porvédöje... én tavaly év végén 20 -ért vettem két szettet.)
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIw...$_57.JPG
Most a gyújtás dekni-nél tartok,ugyanis az eredetiek /mindkét blokkon/
töröttek.Megpróbálom legyártani /van bent Cnc marógép/,még rajzolásnál tartok. Ebay-on láttam az ötletet. http://i.ebayimg.com/00/s/MTIw...$_57.JPG
De ha lenne elérhető áron eredeti ! Érdekelne.
Köszi !
Ki is lett mérve nem passzol màsik blokk félel!
A Dugók is meglettek, mostmár a tömítéseket várom és lehet szerelni!
Csak az alsó félnél egy feliratot találtam:1SZZ 353.a másik szintén alsó félnél pedig ezt; 2SZZ 353 .Valószínűleg már valaki cserélt blokkot csak a hengerfej maradt az eredeti.
Amúgy ennyire azonos a két generáció blokköntvénye?
http://forum.index.hu/Article/...
Csak ugye a motorszámmal gond lenne/erre is van megoldás/ ezért kéne az én felső blokkrészemmel összerakni amin ok a motorszám. De ennek is a két középső csapágyfészke ki van egy kicsit verődve,és így félek hogy bemozdul a csapágy majd!
Megpróbálom kimérni őket.
Gyártás során vonalba fúrják őket, vagy egyenként munkálják meg?