Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs, én nem arra reagáltam, hogy Feri drágállja hanem csak simán leírtam mennyiért vettem tavaly csapágyboltban és mennyiért a szettet, annyiért amit linkeltél nem drága egyáltalán csak azért írtam amit mert ez egy szerintem nem nagy tétel és jómagam a kényelmemből kifolyólag párezerért a szettet részesítem előnyben.
Kostenlos! Nincs posta költség (nekem)!
15€ból lehet alkudni(!), ezért írtam, hogy 2 szettet ( két motorra valót!) vettem 20 €-ért!
Most nehogy már ezt kimagyarázd!
ja 15 euró plusz a postaköltség na meg ide nem hozzák ki kézbe ha kell érte menjek 15 km-t tényleg a fele ... a csapágyboltba meg mondjuk elsétálok vagy ha nem akarok SKF-et akkor bebiciklizek 4 km-t ja és nem vártam 2 hetet rá
Szóval a duplája neked egyenlö az ugyanannyival?
csapágy itt van pl szett
Akkor ha 20 €-ért becsenget a két motorra való cuccal a postás, és métert nem kellet érte menned egyik boltból másikba 1-2 órát ez miat (is) elbaszva, akkor még mindig hátrányban vagyok?
Csak azért csaptam le az elözö labdát, mert pár éve, hoztak nekem csapágyszám alapján talán pont FAG-ot, és kedvezménnyel volt 6 ezer kb az alsó felsö csapágy...meg 1300-1500 HUF volt az Interat suzukinál a gyári porvédö...végigjártam már...
a tdm-be raktam a felső FAG volt az alsó amerikai szintén valami jobb mivel fagból pont nem volt az a méret valami 6000 ft körül volt a kettő igaz nem most volt hanem kb másfél éve
Utoljára szlovákot vettem 1400/db-ért (porvédő külön 3600-ért) és nem rosszabb mint a sokszor tényleg rossz "nevesek", de szettben 12 körül van amiben a porvédő is megtalálható.
Biztos vagy te ebben? No akkor mutasd az ajánlatot a csapágybolttól!
ezért kár ebayozni ha tudod a méretet bemész az első csapágyashoz és veszel márkás csapágyat ha már nincs porvédő hozzá kb ugyanennyiből kijön FAG vagy SKF
Kormánycsapágy

(ebböl még lehet alkudni...de nincs hozzá az alsó villahíd porvédöje... én tavaly év végén 20 -ért vettem két szettet.)
Bocs nem jó a link ,talán ez ok.
http://i.ebayimg.com/00/s/MTIw...$_57.JPG
Igen már "fejben" összeállt .Csak sok a túlóra,kevés idő marad a motorra!
Most a gyújtás dekni-nél tartok,ugyanis az eredetiek /mindkét blokkon/
töröttek.Megpróbálom legyártani /van bent Cnc marógép/,még rajzolásnál tartok. Ebay-on láttam az ötletet. http://i.ebayimg.com/00/s/MTIw...$_57.JPG
De ha lenne elérhető áron eredeti ! Érdekelne.
Köszi !
Összeállt már blokk, legalább fejben?
Ok. Köszi! Majd ha kész lesz a gép rakok fel róla képeket!
Èn ilyen specko cuccot használok a paszta felvitelre, így kb 0.5-1 mm-es csík nem fog kitüremkedve gondot okozni.
Èn autósboltban szoktam venni fekete kb 320°C-ig hőálló pasztát, ezt belerakom egy injekciós fecskendőbe, és egy nagyon vékony "hurkát" húzok végig a tömítőfelületeken. Ha van valami vastagabb tű a fecskendő végére akkor még vékonyabb lehet a csík. előtte üresen rakd össze a blokkfeleket, nézd meg hol fognak zárni, akár egy alkoholos filccel végig is rajzolhatod, nehogy valahol kimaradjon a felület. Nyilván felületek legyenek zsír, olajmentesek. Arra is kell ügyelned, hogy melyik felében lesznek a tengelyek, mert a váltó tengelyeket csak abba félbe tudod belerakni ahol a tolóvillák vannak, a főtengelynek meg a hajtókarok fognak kapálózni, így lehet kell majd egy kis segítség. Lehet elötte szárazon kéne gyakorolni, hogy ne kend szét a tömítőpasztát.
A blokk felek tömítésére milyen tömítő anyagt használjak? Loctite 510 vagy valami olcsobbat?
Lemostam a blokkot és találtam jelölést! Akkor az eredeti blokkal szerelem össze.
Ki is lett mérve nem passzol màsik blokk félel!
A Dugók is meglettek, mostmár a tömítéseket várom és lehet szerelni!
Nem találtam jelölést a két blokk felen. Viszont teljesen azonos a két blokk!
Csak az alsó félnél egy feliratot találtam:1SZZ 353.a másik szintén alsó félnél pedig ezt; 2SZZ 353 .Valószínűleg már valaki cserélt blokkot csak a hengerfej maradt az eredeti.
Szerintem itt sem engedékenyebbek a helyzet és alaktürések, biztos itt is találsz összejelölést a két fél között.
Amúgy ennyire azonos a két generáció blokköntvénye?
Ok köszi az infót. Ez vonatkozik a hengergörgős csapágyazásura is?
....össze rakni összelehet.... más ha össze van szerelve ....a meg munkálástól egymáshoz tartoznak még számokkal is meg jegyzik az alkatrészeket tipustol függően
http://forum.index.hu/Article/...
Össze lehetne rakni a blokkot de még gondolkodom,az a blokk amit vettem, én azt hagynám meg mert jobb mint az én blokkom!
Csak ugye a motorszámmal gond lenne/erre is van megoldás/ ezért kéne az én felső blokkrészemmel összerakni amin ok a motorszám. De ennek is a két középső csapágyfészke ki van egy kicsit verődve,és így félek hogy bemozdul a csapágy majd!
Megpróbálom kimérni őket.
Gyártás során vonalba fúrják őket, vagy egyenként munkálják meg?
Nagyon belemerültél? Emaileket olvasol?