Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Urak! Fékcső ügyben kérdezném a sokat tapasztalt szakikat...A gyári elosztó kiváltására(és egyéb szegényházi okokból)elől két hosszú fém-fékcső lenne...esetleg csinált már valaki ilyesmit? Érdekelnének a vélemények!
Az tuti.már úton van a tömb! Jövőhétre elkészül remélem!
Akkor úgy kérdezem, hogy 54 mm-s lehet? Bontóból venném, de nem akarnám benézni.
Szep nagy alutömb kell hozza!
Szukseges volna egy pontos defenicio a tipust evjaratot illetoen.
Sziasztok!

Az volna a kérdésem, hogy mekkora az átmérője az első villának? Milyen méretű kormánycsillapító tartó kell?
Thx. W.
Ilyesmit szeretnék csinálni! Már majdnem kész a model!
így van ............. a ..c a hézaga és a sebeség türése
mindenesetre én ilyen kemény kentaky csapéágyaT RAKTAM BE
"csapágy c2 kemény kivitelü"
A C2 az nem a csapágy illesztési játéka?
49. oldal
A 16.oldal közepén vannak a csapágy anyagára jellemzö betüjelölések.
18. oldalon van még C az éritkezi szögre...meg lentebb van G2:csavarkosár kúpgörgõs csapágyakhoz

Ez az NTN csapágyak jelölése...lehet másoknál eltérés, de a C2 -t szerintem mindenki ugyanarra használja.
csapágy téma ..

nem a csapágy gyártoját kell nézni ! hanem a jelöléseket

pl egy gigxer kerékcsapágy skf be méret szerint van kb 15 féle minöségben az alja kb 1200ft a teteje 6000 ft

na most pl egy kentaki usa csapágy ami kurva olcso ugyan ilyen méretben az alja 320 ft a teteje 2400 ft

ha az anyagát és tartoságát figyeljük a Kentaki 2400 ft csapágy semivel nem szarabb mint a skf 6000 forintos csapágya

a gigxerbe pl ez a kentaki kormány csapágy c2 kemény kivitelü 800 ft a felső és 1450 ft az alsó tehát pátban 2250 ft

itt bicskén a rendörség utcájában a csapágy boltba .... utána néztem a neten a nagy kerbe 620 ft afelső és 1080 ft az alsó ...

JA és ez nem gányolás szerintem se ha JÓ és birja minek a fag a koyo ................?

amugy az én gigxerembe ezek a kentaki U:S A csapágyak vannak és birják
Emlékszem a emelöhátfalas sztoridra...
No igen, ezért mondom többször, hogy ugyan nincs rá bizonyítékom csak némi tapasztalat, hogy ásványi zsírral nem kéne kenegetni a műanyagost, ahhoz szilikon kéne.
Pedig se hö, se fordulat!
A vicc, hogy ahogy láttam a kiszedetteket többnyire nem beverődött, elkopott a fémrész vagy ilyesmi hanem a műanyag kosár ment tönkre és az miatt akadt.
Szerintem olcsóbb és könnyebben szerelhetö a axilási golyós csapágy. Ès 50-70 e km meg szerintem a gyárnak már nem okoz preztizsfeszteséget...
Az elsö 1-2 széria az GSX1400 -böl is ilyen bicigli csapággyal jött ki...2003-tól raktak bele kúpgörgöst...50e körül feküdt ki nálam.
Az amúgy komolyan érdekelne, hogy a gyárban miért nem ezeket a kúpgörgős csapágyakat teszik bele hanem a műanyag golyós kosarasokat? Mert a fém nem menne tönkre? Amiket évekkel ezelőtt cseréltem kúpgörgősre azokat még egyet sem kellett cserélni míg a gyáriak 50-70000-nél általában kuka.
gyáriba NTN meg Koyo szokott lenni lehet hogy hamisítják ?
tudnék vitatkozni ... az olcsó szlovák egy 1100 kawa hátsó kerekében napokat bírt ... de pl FAG-al sose volt ilyen gond nem én raktam bele az egyik haver panaszkodott mert azt ajánlották stb , kínai csapágyak amiket adnak főtengelyre kissebb robeszokba szinte felét se bírják mint az skf vagy a fag persze ezen kívül még sokszor a méretük se a legjobb érezhetően kínlódni kell velük beszereléskor ilyet már csináltam sajnos , másik dolog szlovák meg szlovák kínai meg kínai között is lehet óriási különbség
Figyelj! Hagytalak nyerni! Most aztán már elég legyen! Nehogy már most még Te akarjál rám kontár jelzöt húzni?! Na hess innen!
(Hidd el utánanéztem a gyári csomagolásban érkezett csapágyaknak. )
A gyenge minőségre annyit írnék, hogy ahol régebben dolgoztam (napelemgyártó gépgyár ahol a gépsorokat gyártották) ott a mérnökök pont csapágy téren tettek le arról amit írtál (kurva sok csapágyat használtak minden méretben) és váltották ki noname-nek nevezettekkel amikkel ritkán volt gond (1 gyártósor ára 6mrd volt akkor és egy napelemgyárban ebből kellett néhány). A z olcsó szlovák, koreai stb. nem biztos, hogy rosszabb mint a nevesek.
persze persze a fekete lovag mindig nyer de pont te István pont te csinálsz ilyet mindenféle gyenge minőségű alkatrészt veszel pedig tudhatnád olcsó húsnak híg a leve
Jogos, én már egyszerre kettőn nem cserélek.
Akkor te nyertél!
Èrtem.
Nekem viszont ha már két motormon kell cserélni, akkor az 24 ezer HUF vagy 80€ szemben mondjuk a 20€ meg mondjuk 2x 8€ ( ha nem tom megmenteni a porvédöt) . Ès kettöt kattintottam utaltam, és 2nap múlva csengettek vele az ajtóm elött bár lehet egy év múlva lesz csak beépitve...Szerintem ez is kényelmes nem ?!
2-es poz: 8€
nem akarom én kimagyarázni de nehogy már egy pár noname csapágy legyen 9 euróér olyan nagy szám legyen (nem beszélve hogy azt a 30 eurós szettet se annyiér kapom kézbe ami porvédős nem noname és szintén kostenlos )