Jobbulást! Múltkor mondtad, hogy kislányok vagyunk mikor láttad a Tát-Héreg videónkat, mert te ott az egyik kanyarba 200-al érkezel meg és 1 körön kettőt versz ránk. Hát...
Estem-keltem eleget Én is, de motorozni szeretek. Amióta a bömbi van ezért nem próbálom ki más modernebb erősebb motorját, mert félek, hogy megint megindul a vezérhangya. Ez meg legalább ha elbambulok, akkor is magátol fordul
Mindennek van egy oka...hozzáállás kérdése, hogy képesek vagyunk-e negatív dolgokat, vagy kudarcokat a magunk, és mások javára forditani.
Jellem gyakorlat, hogy képesek legyünk megörizni a hideg vérünk mindenen túl, képesek legyünk emberi hangnemben befejezni a párbeszédet, de legfontosabb, hogy ne mi hanem a jobb és életszerübb vélemény, tanács, tapasztalat kerüljön ki gyöztesen.
Különben tényleg semmi értelme az ilyen "vitáknak", mert akkor elmarad a fejlödés lehetösége.
Pusztán azért keveredtem bele, mert a hagyomány azt mondja, hogy olyan ember nincs akitöl ne lehetne tanulni...(persze lehet a bajszuk alatt elmotyogták azt is, hogy kivételek azért mindig vannak )
Csatának nem nevezném, inkább szélmalom harc...A csatában hellyel közzel vannak fegyvernemek, iratlan szabályok, elvek...az hogy valaki egy furkósbottal hadonászik, még nem jelent semmit...
Igazán csak azokat sajnálom, akiknek ilyenböl kéne most eldönteni, hogy használja vagy ne, hiába az egybehangzó tapasztalat több irányból, egy ilyen "macskajancsi" vélemény miatt "megkiméled magad az extra költségtöl, procedurától". Mert ugye egy 6 ezres szezonnál majd 5ezer extra költség...persze hogy egy karpipuc ennek többszöröse az majd csak akkor esik le, ha képesek összekötni az összefüggéseket, nem beszélve a meghibásodással járó kellemetlenségekröl.
Azért a nagy konkluzió: ha nem jó, meg kell javítani! :)))
(Persze az hogy nem mindenkinek van vájt füle a technikához, és 3 döcögö hengerrel is elporoszkálnak, az kimarad a számításokból.)
Most futottam végig rajta, már ha a spuris csatára gondolsz. Néhány hete az egyik barátom is kipróbálta az idén vásárolt "görbevázas" 1,2-esén amiből rövid időn belül karbitisztítás lett. Persze a spuri a hibás nem pedig az elhanyagolt üzemanyag rendszer... jó nagy kapufa lett, nincs az a tudós ember aki kibillenthetné a meggyőződéséből, az hogy az a lerakódás jelen volt és előbb utóbb zavart okozott volna nem számít. Hiába mondom hogy most kellene használni amikor tiszta a rendszer, mert megelőzésre való, nem pedig tüneteket kezelni... mindha a lóval imádkoznék! Azóta inkább óvatosan ajánlom, nekem viszont mindig van a nyereg alatt
szevasztok ............ egy kis pity -puty miatt .. szükségem lenne .. eme alkatrészekre .....fék pedál tartó ..... gyári kormány vég suly ..... felyidom tartó közdarabb ......gáz kar egy bowdenenes és pont ezel a gumival ....és egy hátsó lámpa ... a töbi alkatrész .. az egy tonna alkatrészeim között találtunk ..... esetleg ha valakinak van 92/ 300 km/ó müszerfala normális áron azt is vennék
Ja, vagyis akkor szabad elbìrálású az "igazi motor" fogalma. Nekem is vannak feltételeim bár sokkal lazábbak, töklámpa, 4 leömlő, minél kevesebb műanyag
én öregszem...... Csak nehéz be valami.
Be kéne látnod, hogy eljött az idő, hogy BMW-re válts Majd segítek, hogy miként kell szervizelni és mivel van érzéked a szereléshez, nem lesz gond
ezt kell szeretni ...... de most már kezdek fosni
Az őrangyalod azért résen volt?
...
Az IGAZI MOTORnak annyi kipufogója van ahány hengere!
Jellem gyakorlat, hogy képesek legyünk megörizni a hideg vérünk mindenen túl, képesek legyünk emberi hangnemben befejezni a párbeszédet, de legfontosabb, hogy ne mi hanem a jobb és életszerübb vélemény, tanács, tapasztalat kerüljön ki gyöztesen.
Különben tényleg semmi értelme az ilyen "vitáknak", mert akkor elmarad a fejlödés lehetösége.
Pusztán azért keveredtem bele, mert a hagyomány azt mondja, hogy olyan ember nincs akitöl ne lehetne tanulni...(persze lehet a bajszuk alatt elmotyogták azt is, hogy kivételek azért mindig vannak )
de ez egy önmaga mutogatos kis köcsög .. zőldi is mondja ki baszták a moderátorok valami oldalról .. ott is ö volt a fö okos ..
szoval van nekünk igy is ép elég bajunk a sok kukacoskodoval ... felesleges ezzekre még a szó is ........
Igazán csak azokat sajnálom, akiknek ilyenböl kéne most eldönteni, hogy használja vagy ne, hiába az egybehangzó tapasztalat több irányból, egy ilyen "macskajancsi" vélemény miatt "megkiméled magad az extra költségtöl, procedurától". Mert ugye egy 6 ezres szezonnál majd 5ezer extra költség...persze hogy egy karpipuc ennek többszöröse az majd csak akkor esik le, ha képesek összekötni az összefüggéseket, nem beszélve a meghibásodással járó kellemetlenségekröl.
Azért a nagy konkluzió: ha nem jó, meg kell javítani! :)))
(Persze az hogy nem mindenkinek van vájt füle a technikához, és 3 döcögö hengerrel is elporoszkálnak, az kimarad a számításokból.)
Késön szoltál, már elkapott...hétvégén majdnem vettem még egy papiros gixer vázat 2017-ig müszakival...de nem tudtunk megegyezni...
Az gsx-re még mindig kell valami pöpec lészürödoboz...csak most nem élvez priolitást.
Peresz, hogy az Laci! Nem hiszem, hogy ilyen "hülyeségek" miatt érdemes lenne konfrontálódni, vagy másikra a saját "baromságunk" ráeröltetni...
Olvastad a Banditoson a "galambsakkot"?!
jó lesz a öreg gsx ?
köszi tasi
Csak az SR 500-on van egy, de az meg berugós! Az meg azért MOTOR!