Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szóról szóra ugyanezt mondta az egyik haverom...
azóta már nem a haverom
Csak a két kipufogó dobos motor a MOTOR!
Nem tudom masnak is feltunt-e, de kb az utolso egy èv csatolt kepei vannak meg a forumon. A tobbit mar nem lehet megnezni! Pedig itt volt sok erdekes, ertekes dolog...
Privatba kultem lehetsegeket.
Hello!

Milyen alkatreszek maradtak meg esetleg? Melyik modell èv ez?
Koszi elore is?
Istvan
Hello

Apu mondta rakjam fel neked ide a képet , hogy mi is kéne pontosan neki
Köszi.. széles utatt
Taschner mester
Beszeltunk a kis hondarol lehet a szerelo megoldotta a problemat.. ha megsem sikerult ugyis visszuk hozzad.
Egyebkent mielobbi gyogyulast
Hello!
91-92-es 1100-es váznak kéne az utolsó 15-20 cm-er, mert amit vettem az megcsonkították. Valakinek esetleg?
Köszi elöre is.
Üdv
István

Keresni foglak.
Igen! Szerintem lassan be fog futni hozzád eme remek vasdarab!
Ha arról van szó, igen! adatlapomon van egy elérhetőség ha aktuális!

Üdv
mi is nyomjuk márha van rá idő
ha nekem szolt komám .... már hozzá vagyok szokva ... ezekhez
hát ha nem kap üzemanyagot .............. MEG van a diagnozisoságos problematiká...........

ADJÁL NEKI ÜZEMANYAGOT
Sziasztok!

Segítségeteket kérném.
Van egy gsxr 1100 am a probléma a következő.
Nem kap üzemanyagot ,de nem tudom miért karbvurátor tiszta úszószint rendeben keverékcsavarok gyári értékkel el sem indul fullon ki vannak tekerve . Keveset kap gázra befullad..
Benzincsap ok.
Mi lehet még a gond
Szia Balázs,
Földik vagyunk.
Netán te tudsz eloxáltatni?
Szia Zsolti!

Utolagos engedelmeddel ma megadtam egy tatabányai srácnak a telszámodat, egy agyon baszott 750 gixerje van, a teáskanna típusból! Ramaty az egész gép, dadog, oljat is kajálja bőven, bár ő nem vallja be és 3 hengerrel indul minden nap. Szegény párának már a volt tulaj tekergetett valamit a szarján, de szerintem egyre szarabb csak a gép, azt mondta szezon végén meg fog keresni, de ha nem akkor ne haragudj rá, bár neked lenne ismét egy nagy kihívás a komáromi régióban :) Olyan csecse a gép, hogy ledes lámpa meg nejon is van rajta, csak épp a blokk hullik lassan ki belőle! :) De mindenki másra költ mint tudjuk! Tehát egy lila fekete vas, ha jelentkezik nálad, azért csuklani nem szeretnék majd miatta! :)
üdv:Balázs
Köszi.
Van aki a vastagra esküszik, mondván rendesen tömítse le a hézagokat, ne zörögjön vele a fogaskerék, ne egye annyira a motor, stb.
Ugyanakkor meg a folyósabb hamarabb eljut a kenési pontokra, hidegben is előnyösebb, kevésbé dermed.

Nem egyszerű így okosnak lenni olajügyben..
Csak lesz valami...Gondolta Monte Christó If várában...
Jómagam a Motul 5100 10W 40-es olajat használom régóta. A 6000km-es csereintervallum alatt kb. 4000km után kezdi el csipegetni, addig nem igazán kell utána töltögetni. Megjegyzem, hogy a motorozási stílusom inkább túrázó, lehet, hogy sportosabb motorozással más lenne a helyzet.
Sziasztok,

Segítenétek, hogy a lég olajos 1.1-es masinába melyik olaj típus ajánlott, vált be a a legjobban?
Van aki a `vastagot` ajánlja, azonban használnám hűvösebb időben is a motort, így egy kicsit tanácstalan vagyok mielőtt 5 litert vásárolnék valamelyik termékből.
igen mondta...
Peti nem szadiszta ..... tölem van a sport szürö és pár jó ötlet . Peti haveromal .. mindent át beszéltünk mit ,hogy a piros tigrisel ....

minden esetre enek a fasznak még egy ilyen tigrise nem lesz .....
te pedig jól jártál vele ....