Szeritem az az ökölszabály még itt is érvényes, hogy egy enyhén oválra kopott hengerbe felesleges új gyürüket rakni, föleg ilyen drágákat. Ha nincs lefújás a gyürük alatti dugattyú szoknyarészen, én összeraknám, aztán használnám, amíg a pl az esetleges olajfogyasztás kezelhetö mértékü ( nem köpi le a gyertyát) . A gyürük árából lehet esetenként löni egy újabb potblokkot.
Vagy van most fent talán érdi hirdetés GSX 1100 300 eHUF amit szeritem 240-ért el lehet hozni...Az sem rossz alapnak rendbevágni, ha ragaszkodsz ehhez a modellhez.
Ugyan ez a cucc van az enyémbe is csak nekem cinezett volt a fő fúvóka.
Egy idézet ezzel kapcsolatba:Az ideális levegő benzin keverési arány 14:1. Dynojet több benzint ad neki. Ha nem kap több levegőt akkor nem fog jobban menni. Ráadásul ,ha sportkipud van, magyarul hátul nyitott, elöl is ki kell nyitni.
Üdv
Tartottam egy kis szünetet,mert az autómmal kellet foglalkozni,megadta magát a hengerfej tömítés.Munkába járok vele ezért előnyt élvez a Suzukimmal szemben!
Tehát ott tartottam hogy elhoztam K.István által ajánlott 1100 EF-blokkot!/Még noverber végén/
Ezért köszönettel tartozom neked mert jó állapotban van a blokk!
Széthúztam a blokkot:henger ,dúgók szerencsére remek állapotban,gyűrük is méreten belül vannak! Hengerfej is ok,csak a szelepeket kell becsiszolni.Olajfogyasztása szelepszár-szimeringektöl lehetett!
Kérdés az lenne:Vegyek bele új gyűrűket ha már úgyis szét van szedve? Hol lehet olcsón venni? Mert 50e allatt én sehol nem találtam!
Köszi!
Lehet hogy a fényes jelölés nélküli tű az valami DYNO cucc?
A most jött 38-as karbiban volt. A tolattyú rugója is elég "ritka" nagy menetemelkedésű, és a tolattyú alja is rendesen fel van fúrva. Most fejből nem tudom, de gondolom a 120-as főfúvóka sem az alap méret?
De szerintem az teljesen reális. Más kérdés, hogy meg tudjuk e engedni magunknak...Az enyém is valahol ott állt meg kb szerintem, mire felgumiztam, láncoztam, pótoltam a hiányzó elemeket...vagy igazából már nem tudom, mert hát ugye a pótalkatrészek (blokk, kipuk, ruhák, karbik ) kicsit elvitték a költségvetést! De most már biztonságban érzem magam! Csak a benzin el nem fogyjon a kutakról! Mert szerintem ez addig fog menni ennyi plusz cuccal, hogy megéri a köolaj válságot is! Akkor beváltunk MADMAX-be!
söt az országban még van vagy 5 db elfogadható álapotu azokat is végig sasoltam ........... mindet szépen meg lehetne csinálni de mindnek a költségvetése átirás , alkatrész stb 1 milla fölé ugrana simán
ez a saito ezt benzin éri és 3 szor akkora lesz mint eredetileg.. egy gagyi ....csak a gyári a tuti de ha volna jó pentánálló megfelelő vastagságú tőmítés anyag kitudom vágatni vagy.. akár milyen tömítést akár minta után is
Azért miután lehiggadtam a film okozta élményböl... ezek jutottak eszembe.
Összerak valaki egy ilyen gépet, hogy megnyerje a versenyt, és nem dobják fel egy dyno padra tesztelni, megcsinálni a beállításokat legalább dúrván, ha már nem is tudják leszimulálni a ritka levegöt?
Vagy ez csak egy amolyan dramaturgiai fordulat akart lenni? Meg látták, hogy milyen szar értékek vannak, és miért nem megy a gép, és nem tudták átírni? Nem volt benne egy lambda szonda, egy Power Commander V-ös verzióval ami folyamatosan korrigálja a befecskendezési rendszert, ami elvileg alapban szokott tartalmazni egy légnyomás méröt, és léghömérséklet méröt, pont az ilyenek miatt!
Meg még jobban éreztem volna, ha a srác nem nyeli le a szavakat, és értem rendesen amit izgatottan is mond....
Azért egy 45 percesbe belférhetet volna kicsitt több a felfutásból...
Ezek a csomagok -javítókészletek rádásul a 750W/1100W-hez vannak! De mivel volt ilyen karbin is, és láttam, hogy minden azonos, megrendeltem ezeket, mert a 92 olajoshoz a Louis-ban nincs javítókészlet. Szerintem igazán jó áron van, mivel a bonyolult ószóháztömités legolcsobban 6€ 4-5 € szokott lenni szólóban a tüszelep fészek nélkül, é akkor még ott a 5 db o-gyürü is a szettben. Meg néha vannak akciók, egy ilyen alkalmával rendeltem be most 6 db-ot magamnak.
Nem akarom tuningolni, ez a 38-as porlasztósor egy 1100-esen volt, gondolom ezért volt igy módosítva.