Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nálam elhiheted,hogy nagyon meg lesz becsülve,tavasszal felnézek a Tasi műhelybe megint ha nem gond
A 87-esem,nekem is nagyon patika volt...mai napig bánom,hogy el adtam
Szilágyi peti motorja ............. fasza elkotyavetyélte ez a fasz ........... pedig anyit ugatam neki ....

remélem becsben tartod
Biztos a hangja is szép, ezzel a dobbal.
Gratula, szép motor.
A sokéves álmodozás után végre beteljesült, a boldogságom határtalan
Sokáig nem élveztem a kawát. Eladtam :) Az áldott jó szívem.
A haszonból páromnak lett egy új 125 3v Vespája... tudom kövezzetek meg. :P Annyira még nem fontos ez a gpz 900r project, majd ha megint szembe jön valami jó áron megveszem. No nézem tovább az itteni gsx-r 1100 hírdetéseket. Igazából 2500 és 6000 font között mozognak. Már amire én azt merném mondani ,hogy oké elmegyek megnézem... Vele már régóta szemezek. 3000 font.
Akkor lesz két gixerem!
Már hogyne lenne! Két gixxerr!
A gixernel jobb motor nincs! Ezt szogezzuk le!
teljesen igazad van ... de ahogy vannak jobb motorok a olajos gigxernél .... az nem mentesit semmitöl azok nem 1100 olajkazánok .. valahogy igy van ez a mergával is lehet söt biztos jobb a japán de nem MERCEDES
Tasi, ha ilyen motorelrendezést/köbcentit keresel, merem ajánlani a Lexus LS400 típusát. Van pár darab a közvetlen környezetemben, és mit mondjak, japán technika... Ěppen ma voltam az egyikkel műszaki vizsgán, az emissziója mint az újé (1996-os, eredeti katalizátorral) fékek teljesen szimmetrikusak, az összes elektromos kütyü működik(pedig van belőle bőven), szóval patent egy autó.
Ma cseréltem egy 4 éves Tuonon lengővillát, mert elrepedt XDXDXD.
Figy addig jó amíg az emberek álomvilágban élnek. És ismerve a morált nem is fognak felébredni :D
... 2 honap allatt a w211 merzso 3 romlot el .. ..........

hála a megváltonak sikerült bukás nélkül eladni ...
következő ha valakinek a köreiben ,, ismerösének van eladó w 124 / 500 v/8 vagy w126 /500 v/8 esetleg w 126 560 v/12 merci ne tartsa magában telom az adatlapon üdv tasi
Gondoltam, hogy nem "piaci" aron szerezted meg, csak kivancsi voltam, high mi egyaltalan a piaci aruk viszonyitas keppen. Az a kulonos az egeszben, hogy ezeket masszivnak gyartott darabokat meg erdemes ilyen "idosen" is megvenni, de amik most gurulnak ki a szalonokbol, azokkal nem kell ilyen almokat szöni, hogy majd 10 ev ès 4 tulaj utan uj ar tizedeert megveszem, mert ezek addigra egy tamagocsi szintu ipari hulladekok lesznek.
Kulonos az is, hogy mas ennyi penzert bringat vesz, kozben itt van egy popec tuningolhato ma is versenykepes alap aminek a legkomolyabb diagnosztikai kelleke a szinkronteszter, meg a stroboszkop...
VF 1000 R - hát igen az is egy ikon..
Mentem a típussal, olyan mint egy mozdony.. (122 LE, méretes, 250Kg felett van megtankolva)
Elérhető áron ép példányt találni egyre nehezebb lesz.
Hmm..

Idomról sablont csinálni miért, mi célból?
Pályamotornak lesz?
Utcán olyan gyakran csak nem bukik fel az ember, hogy kelljen..
Én meg gyorsan futottam egy kört az angol ebayen igazából van minden hozzá bontottan, legalább is ami nekem kell. Az összes idom.
Sacc 200 fontból mindent betudok szerezni. Tank, idomok, lámpa :)
Bár az idomok is annyira kellenek majd, hogy levegyem a negatívsablont róluk. No de ez még odébb van...
Igen-igen. :)
Régebben nagyon nem vette volna be a kis szervezetem ezeket a motorokat, de egyre jobban tetszenek...
Nincs kizárva, hogy eljön az az idő is, amikor kizárólag lakk fekete és tükörpolír felületek váltakoznak majd a motoromon.
De ezt már meséltem neked... :)
Még egy gsx 1100 Katana kell és egy VF1000 és teljes a boldogság :)
Bár én csak up side villával tudok motort elképzelni és merevített nyújtott hátsóvillával. Így a "gpz" és a katana is biztos ezt az elvet fogja követni. A vf érteleszerűen single swingarm-os lesz ;) Lassan ,de biztosan összejön minden :) ..ha valakinek vannak gpz 900 r idomjai ne tartsa magában :)
Hidd el ,hogy ez alatt jutottam hozzá bőven (persze fontban) :) Különben nem vettem volna meg. ..és átváltva olyan 45.000 km van benne :) Szerencsére itt mindenki nyáladzik az új szarokra. Éljen a jólét és a fogyasztói társadalom. A tulaj is boldog ,mert kitolhatta az új 1000 rr -jét a szalonból.... ettől meg megszabadult. Néha nem olyan rossz ha az ember a húsosfazék közelében van...
Kivancsisagbol rakerestem, a nemeteknel 1500 euroert( alkukepes)mar lenne, akra rendszerrel 51 ezer km-rel, ugyanilyen fekete...
A roadtax nem lesz magad ra? Sokszor a jarmu araval vetekszik eves szinten Amit be kell fizetni?
Ezt a képet lâtva nekem is megmotdult a fantàziàm, hogy elnézegetnék egyet a garàzsban... :)
Nyert :)

Igazából a mérvadó az ára volt, mert inkább 1100-eseket lestem a köv. projecthez, de azokat meg sajnálnám a napi szintű munkába járáshoz még itt Angliában ,ez meg "szembejött" olyan áron ,hogy kár lett volna kihagyni. Eleve tervem még egy GPZ 900-at építeni, vagy is egy hozzá hasonló motort ,mert a top gun eléggé belevéste magát a gyermekkoromba :D és ,mert imádom a formáját. Csak hát a formán és az idomokon kívül semmi más jó nincs abban a motorban az én elvárásaimnak. Így ,majd ha hazaköltözöm ebből fog kisülni valami gpz 900 r hasonmás. :) ..addig meg használom. No nem áldom itt a kawát ,de így legalább még is egy 900-as kawa motor lesz az alap hozzá ami talán annyira nem szentségtörés. Plusz a zx9r még az én szememben is jó (70% -ban) . A koncepció szerencsére még akkor fogant meg ,amikor már relatív jó motorokat gyártott a kawa és még nem lett telecseszve elektronikával. Egy K&N szűrőt beleteszek és hozzáigazítom a karbi fúvókákat, hogy kicsalogassak még egy két lóerőt, mert szerencsére ebben a motorban még van potenciál és nem a laptopot kell rácsatlakoztatnom :). + egy alap szerviz. Csak megosztottam az örömöm, de nyugi nem fogok ódákat zengeni a kawákról :)