köszi ati!nem olyan sürgős a dolog hosszutávu project/meg még vagy tiz másik/a negyvenest próbáltad már?azt olvastam hogy van olyan negyvenes karbi amivel megy mint a disznó csak szinte kezelhetetlen.vagy az valami cr dolog?te most milyennel versenyzel?
Nekem van 34-es fémfedeles,meg 36-os is,ha gondolod próbára odaadom őket és akkor meglátod,hogyan működik vele a motor.Ha tudtam volna tegnap el is viszem magammal.
köszönöm szépen akkor nem kisérletezek,az én blokkom gsx1100f ,34-es sor van rajta csak elég vacak és kináltak egy gixxerét,de akkor hallgatok istvánra és nézek banditét,vagy eredeti hozzávalót
nem csere szavatosak ........... felszerelhetők a motor is működik de a két karbi sor között oriási külömbség van .... az f -é régi fém fedeles ,, és létezik müanyag és fém tolatyuval is
Nem igen hasonlítanak, az f-nek a tolattyúja talán a 88-as gixerböl van...Inkább egy görbevázas bandité kéne ha 36 mm, vagy gixer 750W 92` 38 mm-ese elég jól helyettesíti a 40 mm-es karbit.
Tudni kéne a gyártási éveket, mert a korai gixer 1100-en 36 mm-es porlasztók voltak. A későbbi 91-92-es évjáraton 40 mm. Fontos azt tudni, hogy karbik honnan "kapják" a vákuum membránhoz a nyomást. Vagyis , hogy a légszúró felőli oldalon hogy néz ki a szívótorok. Mert korábbi típusoknak ovális a bemenete, ott van lerekesztve a külön levegő, van olyan aminek kerek szabályos, mert egy külön szűrön van nyomáskiegyenlítés a a membránoknak.
sziasztok!tasi mester vagy istván vagy aki tudja segitsetek már légyszi!a légolajos gsxr1100 meg a gsx-1100f 34-es karburátorsora ugyanaz,felcserélhetők?fuvókák gondolom cserések de az nem gond.köszi
Ha a kód fejtésem helyesnek bizonyult akkor elvileg kellett kapnod egy üzenetet tőlem erről a címről: boros666kukaccitromailponthu . Ha nem,akkor kérlek küldj te nekem ,mert valamit nem jól csináltam
Suzuki GSXF 750