Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igy talán jobb :)

Suzuki GSXF 750
Ha esetleg valakit érdekelne ne fogja vissza magát!

http://m.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_750_f_plusz
_sport_kipuf_plusz_doboz_plusz_plexi-8525334
jöhetsz tudod hogy nem a lőerő számit
Mikuni 40-es,síktolattyús,gyorsítópumpás.Nem rossz,a kicsi blokkal 146LE-t mértünk a Bánkuti Tominál.Idén ez lesz a MAMI kupás paripám
köszi ati!nem olyan sürgős a dolog hosszutávu project/meg még vagy tiz másik/a negyvenest próbáltad már?azt olvastam hogy van olyan negyvenes karbi amivel megy mint a disznó csak szinte kezelhetetlen.vagy az valami cr dolog?te most milyennel versenyzel?
Sőt 40-es is,de az a vizesé.
Nekem van 34-es fémfedeles,meg 36-os is,ha gondolod próbára odaadom őket és akkor meglátod,hogyan működik vele a motor.Ha tudtam volna tegnap el is viszem magammal.
köszönöm szépen akkor nem kisérletezek,az én blokkom gsx1100f ,34-es sor van rajta csak elég vacak és kináltak egy gixxerét,de akkor hallgatok istvánra és nézek banditét,vagy eredeti hozzávalót
nem csere szavatosak ........... felszerelhetők a motor is működik de a két karbi sor között oriási külömbség van .... az f -é régi fém fedeles ,, és létezik müanyag és fém tolatyuval is
gsx1100 f
gixer 1100 90`

Nem igen hasonlítanak, az f-nek a tolattyúja talán a 88-as gixerböl van...Inkább egy görbevázas bandité kéne ha 36 mm, vagy gixer 750W 92` 38 mm-ese elég jól helyettesíti a 40 mm-es karbit.
Tudni kéne a gyártási éveket, mert a korai gixer 1100-en 36 mm-es porlasztók voltak. A későbbi 91-92-es évjáraton 40 mm. Fontos azt tudni, hogy karbik honnan "kapják" a vákuum membránhoz a nyomást. Vagyis , hogy a légszúró felőli oldalon hogy néz ki a szívótorok. Mert korábbi típusoknak ovális a bemenete, ott van lerekesztve a külön levegő, van olyan aminek kerek szabályos, mert egy külön szűrön van nyomáskiegyenlítés a a membránoknak.
sziasztok!tasi mester vagy istván vagy aki tudja segitsetek már légyszi!a légolajos gsxr1100 meg a gsx-1100f 34-es karburátorsora ugyanaz,felcserélhetők?fuvókák gondolom cserések de az nem gond.köszi
Kicsit késve,de mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok!
Ha a kód fejtésem helyesnek bizonyult akkor elvileg kellett kapnod egy üzenetet tőlem erről a címről: boros666kukaccitromailponthu . Ha nem,akkor kérlek küldj te nekem ,mert valamit nem jól csináltam
istvan.knabkukacyahoopontcopontuk
Szia tudnál adni nekem egy élérhetőséget mert lenne pár kérdésem!?
Pár kacatot én is összeszedtem, hogy legyen mihez nyúlni szükség esetén, már csak a púp hiányzik. De ha nem lesz, akkor motorozok tovább nélküle.
A 90-es idomai a 89-esével megegyezőek, ugye? Abban az esetben az enyémre sajnos nem passzol.
90-es
nekem is van kettő pupom még bagóért oda is adnám ...

DE MI VAN HA RÁNK JÖNN A PUP fel rakás ..... ?
majd szaladgálhatok én is .... ezzért nyugszanak a padláson tovább

tényleg elkezdtek fel kuszni az árak............. és szerintem ez egy bomba jó ár ..

mi is be tároltunk ugy 1.1 ből hogy 87 éves koromig motorozhatom öreg gigxerel ........

i
Brémaból egy 3000€-os szépség!
(ne aggódj nem vettem meg ...csak hogy ne csüggedjünk vannak még szép állapotú példányok)
Igen 50€ plusz posta.
Az árat euróban adtad/adtátok meg?
cagiva: 91-92-es évjáraté?
Nekem van 25+postáért.Sárga