Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez kb. 50+posta.
Végülis az ár a döntő, nem a szín. Átfényeztetni nem gond.
Amúgy nem lenne egy megoldás, ha a kicserélnéd a karbi összetartó síneket igazítva a kiosztást a mostani hengerfejhez?

de Pityu lehetne a gumi szivó torkoknak egy egyesitő pajzsot kéne faragni ezekre már rá menének a 4 db gumi a karbikat pedig széjelebb huzni csak benzin egyesitö csövek kénének ... és a szinkron álitás lepkéjire kelene megfelelö hoszu rudazat és persze az általad emlitett 2 db összetartó sin ... enyi ...

igy egy escortra csináltunk karbi sort .. de lehet a bmw -re nem müködik ez a séma
ez a ki hivás .... valamit csinálni .. valami egyedit ,,valami mást ... etöl lesz az ember több ..... be menni meg venni ! ,,... megcsináltatni ! a szart , az elromlotatt el dobni ..........
bárki meg tudja csinálni ...... magadnak össze mokolni ,,ki kisérletezni , tekergetni , szivni ,, örűlni ,, sikert meg élni ,,,, egy-egy szerelés után ...

na etöl leszünk többek
Úgy látom cnc szinten kicsit le vagyok maradva....
Jó kis feladat ezeket az áthatásokat összehozni a szívócsonkba, meg még cnc-re meg írni, azt meg hagyjuk....a karbi is egy szép kihívás....sok szerencsét hozzá
Indy!

Véletlen 3D-vel keresen a kenyerem...Az ACAD, a felejtös 2D rendszer. Amiben mi készítjük a modelleket, azt a CNC gép általában egyböl értelmezi egy STEP file formájában, és generálja a megmunkálási útvonalat.
Szóval, szívesen segítek, mindenféle mocskos anyagi szándék nélkül, akár a modell elkészítésében, vagy a program megtanulásában (alapok elsajátításában).
Amúgy nem lenne egy megoldás, ha a kicserélnéd a karbi összetartó síneket igazítva a kiosztást a mostani hengerfejhez?
De nem ám! Ennyiért inkább nem kell, max. a feléért még érdekelne.
................
Természetesen bmw , mi más? :)

Igen régi M10 -es blokk. Számomra ez vált be. Sor 6-nak értelmét csak 2500 ccm fölött látom.
Hasznosan akarom tölteni a délutánjaimat munka után (Angliában), így most beleásom magam az Autocad-be. Anno sem tettem le a tervről, csak ez nem az a fajta közdarab amit lapon meglehet tervezni és azt meg végképp nem vártam el ,hogy más tervezze meg helyettem. Eleve oválból kell körre formálni a szívócsonk belsejét, nem beszélve arról, hogy kanyarokkal, hisz a GSX-R sornak sokkal szűkebb a kiosztása. A sablonokat le vettem, méreteket lemodelleztem, már csak digitalizálni kell, hogy utána mehessen a cnc gépbe. Persze ez így könnyen hangzik. Plusz kellenek mélyebb úszóházfedelek is ,így abból is kell 4 másik cnc-zett. Egyenlőre ,csak kísérleti jelleggel, hogy mire hazajövök már csak kimart alkatrészeket keljen felszórni és bekarburálni. Csak teszt .aztán ,ha beválik az 1.8-on ,majd ugrik a rendszer a leendő 2.2-esre. Így a leendő konfig nyárra: M10B18 k-jet forg. ház, ,nagyszelepes k-jet hengerfej (ledugózva) gsx-r sorral (40-es torokátmérők), könnyített lendkerék, 298 fokos veztengely módosított excenterekkel, fonott leömlő. Váltó csere ötösre + difi ,mert most ezt kinyírtam. (Ezek vannak itthon ) ...és ha isten is úgy akarja rövid időn belül ezt beszórni (sz.tem 2 nap elég). Sajnos kevés időt lehetek M.o.-on így most nincsenek nagy projectek, csak ami vállalható arra a rövid időre amíg hazamegyek.
Ez teljesen jó.....kevés lehet ebből a gyári fényezésből.....főleg ilyen
fehér ,,R" betűs....

A fényezés a régi.....a régi matrica hajszárítóval melegítve aránylag könnyen le jött...kíváncsi vagyok majd az összhatásra.
Elmegy az oldala is... egy két törést kell javítani itt-ott, de nem vészes...

Ez az újrafényezett, után gyártott matricás idomod? Vállalható minőség!
Ritka szép ruha ....ha az oldalai is ilyen jó állapotban vannak, akkor kész főnyeremény

2014.....2015
BUÉK! Széles utat és tapadós gumit mindenkinek!
kész vagyok ...............
A nyers kulcsok is megvannak, csak össze kell reszelni a zárral.
Megjött az új ruha! Van pár szépséghiba, de én úgy sem szeretem a tökéletes dolgokat!
mi lenne más bmw e 21 sor 4
BMW E21 315?
Ez egy s4 autoblokk...talàn a jellegzetes gyùjtàselosztoròl kène felismerni, de én nem rendelkezem ebben a tèmakörben elèg tàrgyi ismerettel...de gondolom erre less felszerelve a 40es mikuni.
wv...........bbs karbisoral ...

reggel -16 fok egyet nem fordul az öninditó és öreglány már duruzsol .......

boldog ujévet