Amúgy nem lenne egy megoldás, ha a kicserélnéd a karbi összetartó síneket igazítva a kiosztást a mostani hengerfejhez?
de Pityu lehetne a gumi szivó torkoknak egy egyesitő pajzsot kéne faragni ezekre már rá menének a 4 db gumi a karbikat pedig széjelebb huzni csak benzin egyesitö csövek kénének ... és a szinkron álitás lepkéjire kelene megfelelö hoszu rudazat és persze az általad emlitett 2 db összetartó sin ... enyi ...
igy egy escortra csináltunk karbi sort .. de lehet a bmw -re nem müködik ez a séma
ez a ki hivás .... valamit csinálni .. valami egyedit ,,valami mást ... etöl lesz az ember több ..... be menni meg venni ! ,,... megcsináltatni ! a szart , az elromlotatt el dobni ..........
bárki meg tudja csinálni ...... magadnak össze mokolni ,,ki kisérletezni , tekergetni , szivni ,, örűlni ,, sikert meg élni ,,,, egy-egy szerelés után ...
Jó kis feladat ezeket az áthatásokat összehozni a szívócsonkba, meg még cnc-re meg írni, azt meg hagyjuk....a karbi is egy szép kihívás....sok szerencsét hozzá
Véletlen 3D-vel keresen a kenyerem...Az ACAD, a felejtös 2D rendszer. Amiben mi készítjük a modelleket, azt a CNC gép általában egyböl értelmezi egy STEP file formájában, és generálja a megmunkálási útvonalat.
Szóval, szívesen segítek, mindenféle mocskos anyagi szándék nélkül, akár a modell elkészítésében, vagy a program megtanulásában (alapok elsajátításában).
Amúgy nem lenne egy megoldás, ha a kicserélnéd a karbi összetartó síneket igazítva a kiosztást a mostani hengerfejhez?
Igen régi M10 -es blokk. Számomra ez vált be. Sor 6-nak értelmét csak 2500 ccm fölött látom.
Hasznosan akarom tölteni a délutánjaimat munka után (Angliában), így most beleásom magam az Autocad-be. Anno sem tettem le a tervről, csak ez nem az a fajta közdarab amit lapon meglehet tervezni és azt meg végképp nem vártam el ,hogy más tervezze meg helyettem. Eleve oválból kell körre formálni a szívócsonk belsejét, nem beszélve arról, hogy kanyarokkal, hisz a GSX-R sornak sokkal szűkebb a kiosztása. A sablonokat le vettem, méreteket lemodelleztem, már csak digitalizálni kell, hogy utána mehessen a cnc gépbe. Persze ez így könnyen hangzik. Plusz kellenek mélyebb úszóházfedelek is ,így abból is kell 4 másik cnc-zett. Egyenlőre ,csak kísérleti jelleggel, hogy mire hazajövök már csak kimart alkatrészeket keljen felszórni és bekarburálni. Csak teszt .aztán ,ha beválik az 1.8-on ,majd ugrik a rendszer a leendő 2.2-esre. Így a leendő konfig nyárra: M10B18 k-jet forg. ház, ,nagyszelepes k-jet hengerfej (ledugózva) gsx-r sorral (40-es torokátmérők), könnyített lendkerék, 298 fokos veztengely módosított excenterekkel, fonott leömlő. Váltó csere ötösre + difi ,mert most ezt kinyírtam. (Ezek vannak itthon ) ...és ha isten is úgy akarja rövid időn belül ezt beszórni (sz.tem 2 nap elég). Sajnos kevés időt lehetek M.o.-on így most nincsenek nagy projectek, csak ami vállalható arra a rövid időre amíg hazamegyek.
Ez egy s4 autoblokk...talàn a jellegzetes gyùjtàselosztoròl kène felismerni, de én nem rendelkezem ebben a tèmakörben elèg tàrgyi ismerettel...de gondolom erre less felszerelve a 40es mikuni.
de Pityu lehetne a gumi szivó torkoknak egy egyesitő pajzsot kéne faragni ezekre már rá menének a 4 db gumi a karbikat pedig széjelebb huzni csak benzin egyesitö csövek kénének ... és a szinkron álitás lepkéjire kelene megfelelö hoszu rudazat és persze az általad emlitett 2 db összetartó sin ... enyi ...
igy egy escortra csináltunk karbi sort .. de lehet a bmw -re nem müködik ez a séma
bárki meg tudja csinálni ...... magadnak össze mokolni ,,ki kisérletezni , tekergetni , szivni ,, örűlni ,, sikert meg élni ,,,, egy-egy szerelés után ...
na etöl leszünk többek
Véletlen 3D-vel keresen a kenyerem...Az ACAD, a felejtös 2D rendszer. Amiben mi készítjük a modelleket, azt a CNC gép általában egyböl értelmezi egy STEP file formájában, és generálja a megmunkálási útvonalat.
Szóval, szívesen segítek, mindenféle mocskos anyagi szándék nélkül, akár a modell elkészítésében, vagy a program megtanulásában (alapok elsajátításában).
Amúgy nem lenne egy megoldás, ha a kicserélnéd a karbi összetartó síneket igazítva a kiosztást a mostani hengerfejhez?
Igen régi M10 -es blokk. Számomra ez vált be. Sor 6-nak értelmét csak 2500 ccm fölött látom.
Hasznosan akarom tölteni a délutánjaimat munka után (Angliában), így most beleásom magam az Autocad-be. Anno sem tettem le a tervről, csak ez nem az a fajta közdarab amit lapon meglehet tervezni és azt meg végképp nem vártam el ,hogy más tervezze meg helyettem. Eleve oválból kell körre formálni a szívócsonk belsejét, nem beszélve arról, hogy kanyarokkal, hisz a GSX-R sornak sokkal szűkebb a kiosztása. A sablonokat le vettem, méreteket lemodelleztem, már csak digitalizálni kell, hogy utána mehessen a cnc gépbe. Persze ez így könnyen hangzik. Plusz kellenek mélyebb úszóházfedelek is ,így abból is kell 4 másik cnc-zett. Egyenlőre ,csak kísérleti jelleggel, hogy mire hazajövök már csak kimart alkatrészeket keljen felszórni és bekarburálni. Csak teszt .aztán ,ha beválik az 1.8-on ,majd ugrik a rendszer a leendő 2.2-esre. Így a leendő konfig nyárra: M10B18 k-jet forg. ház, ,nagyszelepes k-jet hengerfej (ledugózva) gsx-r sorral (40-es torokátmérők), könnyített lendkerék, 298 fokos veztengely módosított excenterekkel, fonott leömlő. Váltó csere ötösre + difi ,mert most ezt kinyírtam. (Ezek vannak itthon ) ...és ha isten is úgy akarja rövid időn belül ezt beszórni (sz.tem 2 nap elég). Sajnos kevés időt lehetek M.o.-on így most nincsenek nagy projectek, csak ami vállalható arra a rövid időre amíg hazamegyek.
fehér ,,R" betűs....
A fényezés a régi.....a régi matrica hajszárítóval melegítve aránylag könnyen le jött...kíváncsi vagyok majd az összhatásra.
Ez az újrafényezett, után gyártott matricás idomod? Vállalható minőség!
2014.....2015
reggel -16 fok egyet nem fordul az öninditó és öreglány már duruzsol .......
boldog ujévet