Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyira relatív hogy kinek,mi a jó motor....vagy 10 típus biztos van ami tetszik,és szívesen ki próbálnék.....az mellet persze nem szívesen válnék meg az öreg gsxr-től se.
Azért ez elég kiriívó itt is, mert ennyiért már vannak gyári Katanák. Egy ugyan ilyen volt észak-németben (vagy lehet pont ez) szintén 27 ezer km-rel kb fele árban, mert talán pont 2700€ volt...Lehet a jelenlegi gazda amolyan kapuzárási pánikból vettem meg azt, aztán rájött, hogy nem neki való már ez mégsem. Lehet picit költött rá aztán ez lett a vége.
A németeknél a Banditok tartják az árukat, a görbevázas (95-00) alig megy 3000€ alá...A GSXR nyergéböl nézve meg nem értem, hogy egy olyan low budget motorért többet adnak/kérnek mint egy fullos gixerért, amik nagyon ritkán érik el a 3-4000 €-os árat, még kis futásteljesítménnyel is. Az abszolut nagy kérdöjel a szintén gixer blokkos GSX 1100 család a 90-es évekböl kardánhajtással , vagy a másik burkolt verzió....ezek nem egyszer 1000-1500€ért vannak fent. Felszereltségük kb a banditéval azonos, de tudtommal nyitott az eröforrása.
Jól tartják az árukat ezek az öreg csodák. Norvégiában (finn.no) is nagyon érték állók ..... igaz ott minden minimum 3x annyi mint itthon.
Igen,valami műanyagos izé lehet...2db van belőle,egyformák.Kizárt hogy kiszakadt a menet Lehet hogy az RG-hez tartozik.Sokminden egyforma...
idom bolha .... amiből ki szakadt az 5 metrikus menet ... Laci bácsi
Üdv!Vannak itt nagytapasztalatú Szakik! Nem tudom ez a ficere hová való! Hátha valaki ráismer...
Sziasztok! sokkot kaptam amit a blokkról irtatok csak most tértem magamhoz januárban szétkapjuk és meglátjuk mit mutat ha nagy a baj másik blokk a megoldás ez a lényeg! köszi a választ.
WOW
Ezeket a csodákat szeretem...és egy percig sem kételkedek benne, hogy nem 27 ezer van benne...Talán nemsokára az enyém is így fóg feszíteni, és annak még kipuja is a gyárival azonos vonalvezetésü lesz...
Ez nyilván attól is függ,hogyan van beállítva a gyorsítópumpa,mikor fecskendezzen be.Az enyém 6000 alatt nem igen aktív,de ezen el van tekerve a vezérlés.
Köszönöm......akkor egy nyári program ki pipálva.
96-ban volt egy 87-es sík tolattyús gsxr-em....én úgy emlékszem,teljesen más a nyomatékgörbéje mint a cv-és karbisoknak....7500-nál volt bennük egy ló rugás.....aztán lehet hogy csak az emlékeim csalnak.
Ezekkel a nyitott tölcsérekkel alapjáraton olyan mintha szárazkupplungos lenne,csörömpölnek a siberek rendesen,de fordulaton......ahhhhh
Ha minden igaz jövőre lesz a Pannonia ringen Alpok-Adria futamunk(igaz idén is ki volt írva aztán meg lemondták).Ott meghallgatható.
Bár a Fönix rendezvényeken is ott szoktam lenni.
Csak ne fogyna olyan gyorsan a gumi róla....
Ezzel a karbival még a hangja is más.....szivesen meg halgatnám
Tasi!
Jó sík tolattyúst csak álmaimban találok.....de akkor már 38-ast.
Új tűvel össze rakom.....próba......ha akkor is folyik,be csövezem.
M3 -as menet a furatba, aztan egy rövid csavart àtfur egy 1-1.5 fùròval. Ìgy lehet hùzni rà csövet.
Kösz srácok a segítséget!

Már az se érdekelne ha alul kicsit be dadogna ....felül meg csak peregjen szépen ,csak ne fogyasszon annyit,és ne kormolja a gyertyát.

Erre mit húzzak rá........jól van tudom .....de azon kívül.
mágus vagy koma .......... abol a karbibol müvészet lesz csinálni faszát ... de nem reménytelen ha a tű rógólya gyengéb , ejdzsd bele a kukába 1200 ft az uj a citybikénél .,,,

nyomás probát pedig mindenkép csinálj Atti ! ne keljen 5 * szerelni nálad inkább a karbi kopotsága a grizes de ki tudod kisérletezni

mivel együt szereltünk és ismerem a karbidat

szerintem a cinezet fuvokát cseréld gyári + 10 % .--ra a subler tűt meg inditásnak középre .............. ha megin mekeg alul a tüt ted lejebb ...............

a probléma igazábol nálad az hogy alul eltalálod akor felül nem pereg ki ez abol adodik hogy a sibler a kopotság miatt nem megy fel teljesen 100 % ra .. olyan mintha nem tudnál teli gázt adni ............
ha meg faszán el dusitod hogy toljon felül akor alapjáratról dadog mert sok a benya .............ÉRTED Barátom

a meg oldásod neked az lenne ha vennél egy sik tolatyust 36 - vagy 38 ast avval szépen be lehetne kalibrálni ... söt még ahenger nyomás külömbséget is jobban el lehetne csalni a szaros hengernek + 10 nagyobb fő fuvoka és 1- vagy kettövel kisebb hö értékű gyertya

osz gyi ..................... cimbi
Csak elmélkedni tudok, hogy azon a 2 mm átmerőjű keresztmetszeten olyan kicsi a hidrosztatikai nyomás, hogy nem szabadna túl nagy különbségnek lennie.
Ha fel tudod lógatni a karbikat, esetleg tudsz csinálni egy csővel, némi referencia mérést.Arra kell ügyelni, hogy vízszintesen legyen a karbi, ekkor segít a gépkönyv ábrája is, hogy kb hol a helyes szint. A motoron nem tudod ezt megcsinálni, mert akkor már megdől egy 10-15°-ot a sor előre, és akkor már nem mindegy hol nézed.
Jól jött a segitséged
Még egy kérdésem volna: egy tűszelep rugója jóval gyengébb mint a többi.Nem-e ez miatt ereszthet át? Úszószínt állítással szabad kompenzálni, vagy annyira nem számít ha gyengébb a rugó erő ?
Kösz.
Azt tudod, hogy "nyelv" nem nyomhatja a tüszelep végében a rugózó csapot, csak érintheti, és akkor kell lenni 14.5 mm, vagy párhuzamosan karbi éle az úszón levö egyenes éllel. Ezért egy kb 45°-ot megszoktuk dönteni a karbit elöre, így látszik hogy mikor ér a nyelv a tüszelephez.
Nem vagyok elragadtatva tőlük ...de remélem el megy még egy darabig .Úgy gondoltam minden össze szerelésnél egy dolgon változtatok (állítok).Fúvóka csere után, az első indításkor folyt a benzin a karbiból . Állítottam az úszószinten(11-12.5mm között voltak) 14,5-re.....holnap próba.
Tűszelep ilyen...
Látom új fúvókák lesznek benne...Mi újság a másik felén, a tolattyú, csuszka, tü ?