Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tyű, a kutyafáját! Ez igen!
Tegnap egy 38ezret futott komplett blokk 380 euroèrt ment el. A karbisort dyno stage 3+k&n direktszürök 150 euro körül ment. 5-600 euro körül mennek blokkok...
Egyébként mennyit kérnek a németek egy bontatlan, relatíve keveset futott (mondjuk 30-40ezret) blokkért kompletten karbival, generátorral, önindítóval, elektronikával?
Szia István!
Ez a karbisor tényleg egy főnyeremény, gratulálok hozzá (azért egy kicsit irigykedem)
Remélem lassan az enyém is össze áll.
Úgy nézem, hogy Németo.-ban nagyban megy a gixxeralkatrész-felvásárlás!
Pótcselekvés

(A héten megint érkezik egy 40-es karbisor is... )
Az már egyszer biztos!
Igazad van. Viszont a RED BARON nem a 20 éves srácok pénztárcájához szokta igazítani az üzletpolitikáját!
Velős és kimerítő a válaszod, még ha rendben is van a gép, gond lehet rá a kopó alkatrész. Bár lehet, hogy a Red baronnál tudnak ezen segíteni, végülis a fő profiljuk a japán belpiacos gépek eladása és szervizelése.
Hello!

Ha valakinek van gyári Európába gyártott kipufogódobja, mi a gravírozás tartalma? 40C4?

41C0 van nekem a E6( dél -Afrikai piacra gyártotton.)

Talán nincs túl nagy különbség belül lamelláknál...
Ha jobban szeretsz szerelgetni, mint motorozni, akkor hajrá!Itt a modeltörténete.
Àltalánosságban, ezek japán belpiacos motorok, elképzelhetö, hogy 93 volt az utolsó modellév. 25 évig garantálja a cég az alkatrészellátást. Ennyi idö alatt a 1100 strapabiróbb gépek is kidöltek a sorból, elhasználodtak, egy vagyon az ilyen példányok talpraállitása, de ez igaz szinte az összes 250-400 ccm-es modellre is. Ha olyan állapotban van a kiszemelt gép mint a linkelt oldalon, akkor lehet elgondolkodnék rajta, de általában nem ez szokott a helyzet lenni. Ha nehezen tudod lebeszélni magad róla, hívjál fel pár bontót, hogy hallottak -e már egyáltalán a modellröl, meg pár kopoalkatrész kereskedöt, hogy pl a fékbetét, légszürö, olajszürö, lánc, lánckerék, karburátor tömitésszett...van-e ehhez a modellhez. Jobb elötte szembesülni vele, hogy esetleg nem lehet igen kapni hozzá semmit. Meg készülj fel arra, hogy ritka modell lehet, neked kell kiderítened, hogy melyik más modellek alkatrészei csereszavatosak ezével, márt más nem fogja neked. (Nem olx régen felbukkant valami ilyen 400 küröli modell ezeken az oldalakon, akkor is jött a nagy kérdés, hogy fötengelyes lett (csak) , és vajon jó -e bele ennek meg annak a 400-nak a fötengelye a vérestorkuba...))) Òvatosan ezekkel a javarészt vagány fiatalok által gyalázott kisköbcentis 4 hengeres 16 szelepes érzékeny gépekkel!
Ha van róla képed, dobjál fel róla amit kiszemeltél, aztán megszakértjük...
Hello
Nem találtam 400as forumot, remèlem elfèr itt is.
Mi az általános vélekedès errefelè a 97es Gsx-R 400 sp II-rõl?
Egyáltalán èrdemes ma mèg foglalkozni ilyen gèppel
Kõszi
Értem, gondoltam. (((Viszont én a versenyszerevezők helyében ilyen kategóriákban a motor eredetiségét szem előtt tartva, nem engednék meg ilyen visszafordíthatatlan átalakítást. Ez persze csak az én személyes véleményem.)))
Ez a motor már soha nem lesz visszaépítve szériára.Így meg felesleges ott.Csak súly és akadék.
Ámulattal nézem ennek a méregzsáknak a születését, életét, eredményeit...
Csak az a pici részlet szorongatja a szívem, hogy le kellett váni a váznyúlványból...
Ez így jól hangzik. Azt csak te tudod, hogy megérte-e...Remélhetőleg talpra tudod állítani a gépet, akkor jó beruházásnak tekinthető.
Nem nagyon vagyok jártas, gyűrű vasárlásban, szerintem készletben szokott lenni...De a bicske Interat, vagy budaörsi fullgas, vagy kecskeméti Suzuki kereskedésben biztos ellátnak infóval.
Vagy kérj ajánlatot ilyen helyeken pl...
Szia! Ez nem volt annyi kaptam hozzá gyári kipufogót, gyújtótrafót,elektronikát is. 70-ért megérte? Majd teszek fel képeket!
Olajlehúzó gyűrűket lehet hozzá külön venni?
Nagyon jól néz ki az a tank! de jó lenne....! Na mindegy elsősorban legyen jó a motor...aztán jöhet a többi! És köszi az infót!
Üdv.
Hello!

Akkor bizakodva lehet nézni a jövő felé!
Gondolom, ez nem volt 80 ezer forint, mint a főtengely lett volna.

Arra tessék még figyelni, ha átrakod a váltót, hogy a kihajtó tengelye hosszabb az ef blokknak, ez miatt a lánckerék kijjebb kerülne...át kell pakolni a eredeti tengelyre a jó fogaskereket...

Kíváncsian várom a folytatást...

Nézegettem ezt a pöpec tankot... :)))

Üdv

István
Üdv K.István!
Megvettem az általad ajánlott gsx 1100 ef blokkot! Köszönöm mert jó lesz! úgy néz ki hogy olajlehúzó gyűrű csere megoldja a problémát!
De jövőhéten fogom kimérni a hengert,nem úgy néz ki hogy szét van kopva!
a 2015 arol szoljon hogy kupákat gyüjtesz evvel a mokolt lég olajosal Atti ...........
Na végre a helyükön vannak a 40-es szívótorkok.Igazad lett Taschi ,tényleg a számokkal felfele kellett felrakni őket.Én azért kezdtem lefele,mert az előző 36-os -ok viszont úgy voltak fennt
Most már nem kell pajszerral felfeszegetni a 40-es síktolattyúst
Egyébként ennél is voltak átmérő különbségek a torok és a h.fej között,de a lamellás csisz.korong megoldotta a problémát.Ami még külön érdekes,hogy a szívótorok kilépő átmérője(40-es torokról
beszélek!)) kisebb volt mint a szívócsatorna belépő átmérője.Na ide kellett a lamellás.Most már sima az átmenet,nincsen áramlást zavaró lépcső a találkozásnál.
Elektronika gond megoldódott,2 db. meg lett jayítva.Mindkettőnél ugyanott volt forrasztástörés.Hiába öreg darabok,elfáradnak.Most van javítás alatt a masik 2,úgyhogy hamarosan lesz 4 db. gyújtáselektronikám.Nem bízunk a véletlenre semmit
Készülök a tavaszra,kap egy másik elsőfelnit,mert ami addig benne volt azt sérülten vettem és nem is tudták rendesen megjavítani,ütött de nem kicsit!
Akkor biztos forrásból egy valóban keveset futott blokk pár száz €-ért a leggazdaságosabb megoldás...
Erre a blokkra meg nem érdemes igazán költeni, mert csak egy pénztemető lenne, és soha nem lenne igazán tökéletes..., tehát megbontani is kár, ha van komplett csereblokk, akkor "kell a szám miatt átpakolni mindent".
csak gondolat szintjén .. figyelj figyeljetek

szar a henger

a dugó gyürüvel gyári megfizethetetlen ,,,.. marad a jt , visseco wössner ez kb amit még nem kell maratni szet 180 000 -200 000 + a fúrás ergó 200 kilo felet . a leg olcsobb meg oldás kis kilométeres bandit hengersor 79 mm és a gigxer hengerét 5 századra a bandit dugójához furatni ez kb a bandit hengersor 30 000 -50 000 is + furás de - 9 loerő

de most jönn a nagyobb baj a hengerfej

16 szelep vezető csere mivel a szelepszár szimering csere enélkül egy lutri ki dobot pénz ... ennek db 13 euró 60 000 ft + a szimering 10 000 ft általában a a gigxer betegsége a kipu szelep oldal kopása .. és általában a lég olaj hütésü motorok mindegyikénél a kipu szelep extrém modon kopik ............. nem a fel fekvő felület hanem a szelep vezető és a szelep érintkezési része .. ezért is enged a manual 0.35 hézagot
tehát uj vezető és általában uj kipu szelep az egézséges de a fele minimun csere ..... legyen 4 db csere és 4db pedig még uj fészeke még el lesz egy 60 - 80 ezret ... ez megint kb egy 25 - 30 ezer

jön a fészek marás ,, gép munka a hengerfely vége kb 140 000 ezer minimun ............... a fö tengely csapágyazás nem drága cak pak 50 000 meg van a hajtó és nyugvó .... de álltalában ha rendesen volt cserélve az olaj és állohelyzetben nem volt le olvasztva a motor ezzekel a gigxer block 300 000 is ki bir

számoljuk a block ... rendes ki kalapálása még bandit dugóval is ,, ha nem kell csapágyazni és a válto is fasza kb 250 000 pénz ---.

ha tiszteséges vössner dugóval ,, minden szelep csere és vezető ki van cserélve a csapágyazás át nyálazva ami kicsit karcos huzot csere ,, a válto is át nézve a kopot perselyek csere ..

szoval gyerekek egy 1100 blockra 500 000 rá lehet szorni és eben nincs tuning .........igaz a big set sem drágáb 200 000 nél
Azt gondolod, hogy akkorák a veszteségek a kopottság miatt, hogy leköpi a gyertyákat olajjal alulról a dugattyú mellett, meg a szelepszárak mellett is? Vagyis kopott a henger meg a hengerfej is odalenne? Meg lehet már ennek fényében a főtengely, hajtókar-csapágyazás is lóg?
hát elkeserités nélkül ... elmondásod alapján ........... a block kuka