Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi! de addig nem veszek gyári kipufogót amig össze nem ált a gép utánna minden féleképen! a motorról majd megirom mit lát a szerelő miket kell cserélni mit kell állitani de igen füstöl alapjáraton és gáz visszavételkor is és nehezen indul ha sokat hagyom alapjáraton járni.
István! köszönöm a tanácsod meg is fogadom de én sem akartam máskép tenni elöbb a motor átnézése megjavitása utánna jöhet a többi ha marad még pénzem! az a terv hogy május 1 kunmadaras lenne az első utja majd onnan föl a mátrába és haza te el szoktál menni kunmadarasra?
Ismersz, tudod, hogy nem ez a célom. De engem nem szopat meg még egyszer így porlasztó. Neked is ott vannak a cserelehetőségek, nem akkor állsz neki keresgélni, mikor kifeküdt az alkatrész.
Meg az is megfordult a fejemben, olvasva itt pár felbukkanó problémát, hogy lehet készítek párat a polcra, már látva az otthon kapható használhatatlan cuccok állapotát, és árát, legalább legyen valami alternatíva, ha valaki zátonyra fut egy pöpec német cucc képében.
Nekem is nem sokára ideér talán pár gyári dobom amit a héten táraztam be, meg volt a srácnak egy kormánytolója is elfosott állapotban, gondoltam, amíg van lehetőségem addig felújítom azt is.
("Véletlen" vettem egy régi RF 900-as porlasztósort is! Mondjuk azzal tesztelhetem az öcsémtől kapott ultrahangos mosót, de a tűk, membránok, abban is jó állapotban vannak, de azt inkább bontani érdemes. Azok meg vannak döntve jobban gyárilag mint az 1100-é, nem?)
750 é és szép lassan le pipálsz ...
meg nálam kép pár ............a padláson
Ezt a 38-as Mikuni-t nézd! Azt hittem előszór, hogy eltakarították ultrahangossal, de a csavarokon nincs csavarhúzónyom, talán benzin sem volt benne, a tolattyú csúszkáin szinte semmi kopás, akárcsak a tűkön. A tömítések o-gyűrűk is húsosak-kövérek, nincsenek szétlapulva...
Csak annyi a gond, hogy ennek is a kupakba be van csavarozva a fojtás...
Sokszor én sem hiszem milyen kiváló leletekre bukkanni.

Mennyit ér otthon kb egy 39 ezret futott komplett (önindító, generátor, gyújtásalaplappal, deklik, szívócsonkok...) bontatlan 1100 blokk?
lett volna ................... pilot
A németenél ilyen gyári dobpárok vannak néha 80-90€ körül postával (hozzám).
Köszi Tasi de már nem kell. Találtam egyet.
Viktor!

Füstöl gázelvételre, hogy cserélni kell a szelepszárak szimerimgeket?
Nem kívánlak megvezetni, de szerintem a "fényezést, cicomát" hagyd késöbbre, mikor már biztos müszaki alapokon nyugszik a jármü. Fókuszálj a porlasztókra (nagyon komoly összeg rendberakni öket, ha véres a torkuk, és gyakorlatilag ezen múlik, hogy motorozható-e) . Èrdemes szétvenni a kormánycsapágyakat, lengövilla csapágyakat, fékre gondot fordítani. Elektromos cuccok kábelezés...Ugyanis gondolj bele, hogy egy porlasztó állitgatás, vagy egy esetleges kontakt hiba miatt, hányszor le kell venni a fényezett elemeket, meg visszaszerelni...mire müszakilag rendbevágod, kezdheted elöröl a fényezéssel...
(csak így zárójelben:azért ha szelepszár szimeringeket kell cserélni, ott lehet magára a komplett hengerfejre ráférne egy alapos felújítás...)
a kipufogó után viszem a szerelő barátomhoz szelepszár szimering csere kompreszió mérés utánna jöhet a karbi.A fényezéssel az a baj hogy még nem találtam pormentes fütött mühelyt ahol le tudom fujni!De rajta vagyok a témán.
Làssuk-làssuk
A többi dolog hogy halad, mint fènyezès, karburàtor...
750, 1100 hez van mikuni ez biztos ................................. valoszinü hogy van mert van kehin karbim kint a telken ... holnap fel tolok egy képet hogy néz ki ...... a probléma az ,, hogy ezek kupja kicsit más mindegyiknek ....de hátha
megoldottam egyenlöre a kipufogó dob kérdést kaptam egy maszek dobot állitolag profi gyártotta gsx-r 1100-re.15ért új! de addig keresek mig nem tudok gyárit venni komplett rendszert.Ha fölraktam lefotozom.
Tasi , nincs véletlenül egy pilot csavarod Bandit 600 96-99 évjárathoz?
Keihin karburátor.
Menet M6×0,75
Használt is érdekel.
Köszi
Hja legalább 45 perc kemény motorolás...
Ilyen időben az kicsit messze van . Azért köszi a segítséget
Na jó . Helyileg merre találhatnálak meg,nem pontos cím csak város.Én Budapesttől 25 Km lakom Dunavarsányban
mány........
nem ..... ha farsol akor az alapjárat össze vissza jár .. nem lehet rendesen beálitani... és a fordulatrol nehezem esik és általában a farsos gyertya hó fehér
Mielőtt bevittem a gyújtásnak nem volt hibája.Amúgy helyileg merre vagy?Mert gondolom nem mondod meg szerinted mi lehet a baj.
Köszönöm a válaszaitokat,még szerencse ,hogy az úszószintet letudom csekkolni egyszerűen otthon is.Ha nem jó azért vissza viszem mert nem azért fizettem a javításért ,hogy ne működjön .Egyébként még arra is gondoltam nem lehet attól a durrogás és hogy nem pörög ki ha falsot szív a szívócsonknál?
https://www.facebook.com/video...

ha már nem megy a nagy motor szerelés
na én már tudom mi a baj

sok szerencsét