Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

két választásod van ..... vissza viszed és ki vered a balhét ... vagy át tolod olyan helyre ahol meg is csinálják .......... mondom a ki nem pörgés általában porlasztó hiba ... de van amikor trehányul rakják össze a air boxot és ez miat nem pereg ki .... aztán van mikor a gyujtás modul fordulatszám mérő szálja a fordulatszám mérő villágitás száljávan testel ilyenkor ... nem tolja elöre a gyujtás fokot és ez miatt 6-8 ezernél már durog ............. aztán az üzemanyag szint + szála ........................................

na de sok titkot nem nem árulok el

lényeg én is mindenre 1 év garit adok .. egyszer már ki fizeted a javitás árát szét kell baszni a felyét a szerelönek csinálja meg normálisan ha meg hülye hozzá ne válaljon csak simsonokat
A kipufogóba durrog
Erőltetni biztos nem fogom,az úszószint amúgy elvileg belet állítva
Üdv taschner.Igen kipörgött jó volt elötte
Igen minden ép.Szerviz csinálta a szinkront.
Persze az se mindegy,hogy hova durrog vissza!karbi,kipu?
Szóval valszeg elkevesel, nem kap anyagot, ezért nem forog ki, mely lehet azért mert nem megy fel a tolattyú (ennek lehet pár oka), vagy rosszul állítottátok be a benzinszintet (melyet ellenörizni kell ha új tüszelepeket raksz be), melyre Tasi is utal. Eröltetni nem kéne, mert leolvaszhatod a dugót is akár...Ha aki csinálta nem tudja a megoldást, ne vidd vissza hozzás, keress valóban egy szakembert. Mert az egy dolog, hogy valaki hibázik, ez emberi, de hogyha nem tudja azt diagnosztizálni, és kijavítani, az már csak a hozzá nem értés kategória.

Itt sokat tudunk segíteni, de ahhoz megfelelö inputok is kellenek.
ha elöte jó volt ?......kipörgöt ? ............ vissza kell vinni a szakinak .......... amugy valoszinü hogy nem megy fel a tolatyu ,, iletve a mokolás közepete nem jól állitoták be az uszo szintet ,, a gyertyák sokat el árulnak
A membranok èpek, a tolattyùk szabadon tudnak mozogni fèl le? Ki csinàlta a szinkront?
Üdv mindenkinek.Kérdezni szeretném,hogy valakinek ötlete vagy megoldása van e arra ,hogy Suzuki GSX1100F 5-6 ezer között elkezd durrogni és nem is megy feljebb a ford szám?Alapjárat szép sima és addig a fordulatig nem is produkál semmi bajt.Most volt karbi szinkron,új úszó,tűszelep van benne.Mi okozhatja a bajt?Köszönettel Csaba
Szeptemberben volt egy fekete 90-92-es 1100-es ezen az hirdetési oldalon. 250-ért kinálta egy madár osztrák papirokkal...Gondoltam ha jó az alapok, német alkatrészekkel ki lehetne pofozni csinosítani...
A szemle során:
-ömlött a maradék olaj a telokból
-idomzat, valami utángyártott esettel festet hányadék
- háromhengerezett, benzin dölt belöle
- hütö mint egy golyafészek
- lánc rozsdás, de legalább nagyon feszes
-gimuk lefutva
-tank belül rozsdás
- kábelek szintén madárfészek
Menni csak vétel ár letétel után lehetett volna, de szerintem nem volt rá szükség...

Az egyetlen normáli cucc az E-legálos rémus rendszer(?) volt talán.
180-at mondtam be, de azt sem lelkesen, gondolva, hogy annyit még elbontva talán ki lehet árulni nyögve: telo, karbi, váltó, hengerfej, stb...de nyilván ezek is lehet véressek lehettek...A végén odaadta volna 200-ért, mert hogy annyiért már kapott biztos ajánlatott...álítólag bajára vitték le...

De inkább veszek egy papiros vázat 50-100€-ért és összepakolok lassan egy másik pompás minöségi cuccokból való gépet, aminek minden alkatrészét én válogatom össze...de látva hogy még mindig lehet 2000€-ért 20-40 ezer km -el venni tip top gépet németben, lehet inkább az az egyszerübb módja...
1
Igaz egy éves a hirdetés, de egy próbát megér...
Lehet lesz két gyári dobom, de még most alkudozok rá...
Le tudod fényképezni a leömlöt hogy néz ki, gyári vagy valami barkácsolt darab!?!
Gyári leömlöket még nem találtam, de nézelödök...azaz találtam komplett gyári rendszet, de 200€...az kicsit húzós.
dec 1 -én eltetük az 1.1 -et .............karbi le ereszt , wd 40 a gyertya nyilásokon be fuj , kuplung be huzz , kipu be töm

az idén a gigxerel 12300 km mentem hiba mentesen ................. köszönöm ... magamnak
Sziasztok!
Hát ez a hirdetés is ütős a maga nemében.....
http://olx.hu/hirdetes/suzuki-...
Hogy lehet így tönkrevágni valamit soha nem fogom megérteni
Jó ára van
Szia! k. István a köszönöm válaszod leirom a történetem én imádok motorozni és a mocikat is de a szereléshez nem értek sajna házas voltam 7 évig a feleségemmel ugy ismerketem meg annak idején hogy volt egy gsx-r750 inponált neki vagány gyereknek tartott a piacra is azzal jártunk terhes letta fiammal és azt mondta egy autó kell én meg eladtam és az árán egy gyönyörü autot vetünk eltelt több év mondom volt lové vegyünk egy mocit nagyon szeretnék ő mondta oké de egy kicsit jó akkor már egy 50es is nagyon jó let volna vetem neki egy jó robogót és magamnak egy évig alig tudtam ráülni mindig ő ment vele oké mondtam akkor vettem egy kawasaki 400 rr-t onan a robogóra rá se nézet a kawára sem ült mögém eladtam mind a ketőt mert én csak csajozni vettem a mocit azt mondta megint eltelt több év elváltunk kisemizett de én ujrakeztem épitettem egy házikot de nem birtam moci nélkül elöször poni romett a fiamnak mint hétvégi apuka csak szombat vasárnap a fiam hétközbe én mociztam eltugyátok képzelni majom a köszörükövön szindróma mindenki röhögőtt rajtam utánna látam a neten egy yamaha xj 650 egy kismoci árájért 2év kellet mire életet leheltem belé jó volt mosmár kamasz fiammal mentünk vele sok felé egy hátizsák szerszámal szereltük de nem kellet segitséget hivni sosem.közben beszereztem egy 250-es kinai quadot persze azt is filérekért télen felejthetetlen élményt nyújtott 50cm hoban a határban ahol telepjáronak eséje esm lett volna mi mentünk szánkozni utánna kötötük az állatvilág mint egy természet filben eszükbense jutott hogy ember ijen idöben erre jár ök is ledöbentek és néztek mint borjú az újkapura őzek,rokák nyulak stb.persze elakadtonk de egy quadot kitolni könnyü viszont mikorra vissza vitem a fiamat az anyukájához csak a szemünk látszot ki a sártól meg a hótól de az anya nem akadt ki! Bocsi nagyon elkalandoztam és mindent eladtam és meglátama neten Gsxr-1100 és most ót probálom életre kelteni a házikot még mindig fejeztem be ugyhogy nem vagyok tele de mijen dobot rakjak rá?
persze ez egy 1.1 forum de a gigxernek nincs olyan alátétje, csavarja stb amit ne forgatam volna ezerszer a kezembe .

söt már egy pár blokot is szét tuningoltunk .............

nem volt mercim soha .......... de eröl a 124 -es e -röl mindenki elismeröen beszél .........

http://nepitelet.hu/autok/merc...

persze fentartásal kell ezeket a teszteket nézni .............de 2. 7 millio kilométer meg 1,5 millio szoval ha ennek csak a fele igaz .. már jó ............ a másiik befutó a e 39 BMW lett volna de ott már a tesztek fele fika és ismeretségi körömben a BMW rengeteget járnak a servizbe ............ persze tudom ,hogy karbantartás ... és jó autó a bömös de ..... ez lett ..........

az öszkerék ki kapcsolható .. és ha be is van kapcsolva a kipőrgés gátlo kapcsolja az elejit .... rá nézésre .. jo nagy osztomű és első difi ...... olyan ez a verda ..mint a gigxer ... benne van az anyag
Ahogy ismerlek, úgyis gixer állapotúra hozzátok a fiaddal
Szép ez a merga! Mennyire strapabíró ezeknek az összkerékhajtása?
1100 dob
A gyári dob elsö fele nem teljes, mint a képeken láthatod, nem tudni, milyen a leömlö van rajta, meg a felfogató furat is lehet teljesen máshol a banditon, így nem biztos, hogy lábtartánál stimmelni fog.
Ez a fizikai része...Ès akkor még ott van, hogy a bandit 100 LE a 1100-es meg 150 LE, és lehet nem fog lélegezni, túl nagyot fog rajta a dob, nem beszélve, hogy emlékeim szerint katalizátor is van a bandit dobban, lehet nem sokáig viselné el 1100-es kipufogógázát...
Üdv! találtam egy elfogatható árú 1200 Bandit gyári dobot szerintetek paszolna a gsx-r1100 re?
a 750/ 90-94 ig 1100 w 94-96 . 1100 88-92 ig és a első banditok tárcsája ugyan az .. volt még egy két tipus amire fel került ez a teli tárcsa 4 dugos nissin fék volt hozá
az uj projekt .. kicsit öreg ,, kicsit maszatos ,,,, de majd csinálok belöle ütös szekeret

és még unalom üzésnek is jó
bárcsak lenne egy dodge charger-em
Tasi!

Hogy vannak ezek a féktárcsák elöl? Kompatibilis 90-92-es 1100-es mondjuk valamelyik 750-essel vagy a vizes 1100-essel, esetleg a görbevázas bandité 95-00? Cikkszám alapján nem találok átfedést...