Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hetente több száz hirdetést nézek végig a szokott helyeken...néha fennakad pár igéretes darab. 2009 €-ért jól mutatott volna gyűjteménybe, de 1200 km-t nem utaztam volna érte...
ezt kibaszot jó .............. faszomba találsz te ilyeneket ?
holnap ..jol van Atti ?......1994 ..w124/300e 4 matik ..automata
nincs rozsda ..még folt sem 172000 van az orában de szerintem kb 300000 lehet benne ............ a motor gyári értékeket köp 13. bár nyomás mind a 6 hengerbe 90 litertes gáz tartályal amiből 11 litert kajol ...........EZT SZERETEM .................. kaptam hozzá 4 zsir goodyar gumit ami rajta volt abban is van 4 nyári szezon még

kisebb horzsolások vannak , a kárpit kezd szép lenni ... /megy a takaritás / millio kis bizbasz nem müködöt rajta .............. az abs a kipörgés gátlo lámpa nem éget oljcsere , automata válto olaj csere , szervo olaj csere, hütövíz csere difik olaj cseréje .. légszürö , olaj szürő , pollen szürö , benzin szürö .................

na szoval ............ reg dij , magyar rendszám átirás + az autó + amiket soroltam mind csere ... 530 000 ált meg
ithon gáz nélkül.... szét rohat 500- 800 ezer kilométereseket árulnak.... amik szépek 1 millkátol indulnak kb 15 -20 néztünk meg Bencével
Azért pár képet tolhatnál már
Remélem nem fogsz csalódni a választásodban, és megtalálod benne a számításod!
a karbi valahogy így ...........................

mercedest mokolok non stop
Stop táblánál vannak az érdekességek a grafikonon

A minimum hogy ezeket tudni illik:
The air screw is most effective between idle through 1/8 throttle.
(az alapjárati (pilot) csavar az első nyolcad fojtószelep állásig meghatározó)

The pilot (slow) jet is most effective between 1/8 through 1/4 throttle.
(Az alapjárati fúvóka 1/8 -1/4 között)

The slide valve is most effective between 1/8 through 1/2 throttle
( Itt azt hiszem a tolattyú alakja-vágásának szöge 1/8 között 1/2 )

The jet needle is most effective between 1/4 through 3/4 throttle.
( a tolattyú tű alakja és helyzete (melyik horonyban a zeeger) 1/4 - 3/4 között)
The main jet is most effective between 3/4 through wide-open throttle.
(A főfúvóka 3/4 re és teljesen nyitott fojtószelepállásnál a meghatározó)
ennek a nagy fuvokának az az értelme Pityu ! ,, hogy nem fogy el a motor 11000 után ..........söt igazán itt jönn olyan loerö + mint egy lorugás ..........enek egy hátránya van ....

a big gizim szépen 8- 9.......huzva 14-18 litert evet


most szépen le van butitva 6 litert eszik a drágám 1256 ccm en
igaz nem is megy 3 -ba 250 et

a 38 karbival olyan mértékre le tudtam butitani hogy 5.5 evet .............. ..... igazából ez a kurva jó eben a motorban gyárilag 30 % eröt hagytak benne ...nincs szará könyitve és lehet faragni
a leg nagyobb fuvoka amivel 193. 6 loerőt csaltam ki egy 1340 visseko big 1100 ből az 170 volt és densó x 22 esr -u gyertyával vagy ngk br-8 dupla gyertyával volt hajlando indulni de 3 -4 nap állás után 2-3 hengerezet és kellett 1 perc mire mindet el kapta

a 184 fuvokát ki kell dobni ez biztos ! ez rengeteg cuc

általában 140 - 160 ig nagyon jó eredményeket lehet kihozni .... de minden a kopotságtol függ egy gyári 200 psi nyomásu motorban még a 135 fuvoka is nagy viszont egy kopot 150 psi nyomásu motorban el megy a 170 is simán

egy dologra kell vigyázni ...... olyan gyertya kell ami hideg inditásnál be inditja ezt a temérdek benzint ...
Ha emlékszel pár éve nekem a 150 körüli fúvóka is hihetetlennek tűnt amit ti használtatok...

Ilyen értékek hallatán két gondolata van az embernek...ezek valamit nagyon tudhatnak...vagy halvány gőzük sincs, de még az alapokról sem...
Èn mondjuk inkább az alapjárati fúvókával, és alapjárati csavarral kezdeném, hogy először alul induljon rendesen, talán alapjárati rendszerről a fő csatornára váltás is simább lenne, és nem torpanna meg...
1.84-es fúvóka? Jesszus! Mi ez Dodge Charger?

Alapnak sz.tem kapásból próbálkozz egy 130-140-es fúvókával. És ez csak a kezdet.... :)
As eredmenyböl te magad is làthatod, hogy too mindegy hànyszor veszed le, ha nem jò következtetèseket von le. 4000 körül is azèrt torpanhat, meet a direkt szürökön nem esik annyi nyomàs, hogy idöben meg tudja emelni a tolattyùt...
As èrzèsed is hogy "nagyon" megy...honnan tudod...mentèl màr gyàri, jòl beàllìtott gèppel? Ki mered jelenteni, hogy van valòs összehasonlìtàsi alapod?
Nem akarom ledegradàlni az elözö gazda tudàsàt, de nem az egyetlen, hogy felbövìtem a fùvokàkat...
Bocs, hogy beledumálok, de szerintem a megoldás kulcsa Tasi. Azt gondolom, hogy abból a pénzből, amit a siktolattyúsért adnál, ő megoldja a problémádat. A rengeteg videóból, amelyeken a beteg gépeket gatyába rázza, lehet következtetni, hogy van elég tapasztalata, meg lehet látni, hogy műszerből is el van eresztve rendesen ahhoz, hogy belőjön egy karbisort.
135. oldalon van egy kép
a gyári airboxa már meg sincs, ráadásul valszeg vissza sem tudnám rakni mert át van már ott variálva elég sok minden
hello :)
igazad van! a motort nem én csináltam,- igy vettem egy cimborámtól! devil leömlő, 60-as nyitott dob, BMC direkt szűrők! a karbisor fel van fúvókázva,- a srác kb. 30x szedte le és rakta fel,- mire ezt igy összehozta! azt hiszem 184-es fúvókák vannak! a szekér irgalmatlanul megy,- nem is a 4000 alatti enyhe torpanással van a bajom,- ezzel együtt lehet élni,- de az inditás az egy nagyon nyűgös dolog ha nem akarod hogy leköpje a gyertyát,- a fogyasztását pedig még tippelni sem merem, de horror!
Nekem mindig az a stratégiám, hogy megpróbálom rekonstruálni a gyári beállításokat, ez lesz a kályha. Ha bármi módosítás rosszabb lenne mint az akkor oda vissza lehet lépni. A kísérletezgetéssel fel tudom térképezni, hogy az erőforrás hogyan reagál a módosításokra. Ebből szerzett tapasztalatokból, már más, akár a síktolattyúst is hozzá tudnám állítani.
Ha hiányoznak az alapok, hogy magad képes legyél a leírt jelenségből levonni a következtetést, és megoldani a problémát, akkor az egy másik setup-nál is fent fog állni, csak sokkal többe fog kerülni.

Én nem bocsátkoznék túl mély elemzésbe, mert olyan fontos részletek is kellenek, hogy milyen légszűrő van rajta, nyitottabb -e a kipufogó rendszer mint a gyári. Ès mivel ezeknek számos variánsa lehet, soha nem fog működni egy általános recept, ami másnál tökéletes megoldás. Hozzátéve azt is, hogy egyeseknél ezek műhelytitkok, mert ha több éven keresztül az órák garmadát ölte bele a megfelelő értékek kikísérletezésebe, nem fogja ingyen kegyelemből a világba kürtölni bárkinek.
Továbbá a beállítások sikeréhez elengedhetetlen pár jó és pontos műszer is, jó tömítések, nem szanaszét kopott tolattyúk csúszkák, tolattyú-tűk.
Próbálom elképzelni, hogy rendelkezel elég ügyességgel, de az írásodból, a hiányos infókból azt mondanám, esetedben nem biztos hogy az új szerzeménnyel megoldódik a problémád, sőt mélyebb tapasztalatokkal akár a mostanival is jó eredményeket lehetne elérni.

Az országban vannak páran akik konyítanak ehhez amúgy igen kemény dió motorhoz, és praktizálnak is. Ők akár 10 éve vagy több kínozzák, hogy mit lehet belőle kihozni, ebből talán erezhető, hogy nem lehet itt pár mondatban leírni. Én magam is 1 év után jó ha azt elmondhatom, hogy a sikerült talán az alapokat összerakni. Taschnertöl tanultam sokat, ö is segített az én gépemet finomra hangolni, nála tudom, műszer, tudás, tapasztalat megvan egy helyen.
üdv.
mit gondoltok,- egy MIKUNI RS 36-os siktolós karbisor megéri az árát? kb. annyi amennyiért már vehetek egy másik gixxert is! :D szóval a csajom azt mondta megkapom karácsonyra,- de kiváncsi lennék egyáltalán van e értelme! jelenleg a motorral elég sok szopás van mert köpi a gyertyát, 4000 alatt torpan és mocskos sokat zabál!
remélem tudtok adni pár támpontot
Végülis nem baj, ha nem volt kipróbálva. Egy kis szerelgetés nem árt. Rézpasztám van, de mi az a vákuumzsír?
Viszont ennyi tömítetlenség is elég, hogy rendetlekedjen. Nálam előfordult, hogy elöregedett az úszóháztömítés, és falsot szívott abba a furatba, ami a fojtószelep alatt végződik négy kis furatban. Ennyi elég volt, hogy alapjáraton háromhengerezzen.

Indy: az nagyon jó idő, még egy komolyabb motorral is!
Hali. Csak hobbi szinten mentem néha néha az oldtop 900 + kategóriában kíváncsiságból. Se összehúzatót nem használtam elől semmi. Full gyári volt akkor a motor még a gyári rövid villával.
Egyedül a kipu rendszer, karbi, gyertyák, légszűrő volt módosítva + mellé a nem kevés súlya. A legjobb időm 1/4 mérföldön 9.98 volt. Én ezzel akkor teljesen elégedett voltam, hisz szinte egy gyári géppel 10 alatt voltam. Most már más utakon járok.... 2 éve rá sem ültem. El van konzerválva :(
Ha gyárilag jó volt a filckorong, talán most is jó lesz...esetedben attól tartanék, hogy ha öregebb kopottabb a karbi meg a tengely, lehet mégsem tud funkcionálni rendesen...Még annyi, hogy én rézpasztával raktam össze, kenetem meg a tengelyeket, talán azt sem oldja ki azonnal a üzemanyag, ken egy kicsit, meg talán tömít is. Gondolkoztam, vákuumzsíron is, de hirtelen nem akadt a kezembe...Viszont az el kell mondanom, hogy még én sem tudom igazolni, hogy sikeres volt e a beavatkozás, mert e kényszerböl vásárolt karbival lett behangolva, és nem volt időm/kedvem/szívem lecserélni, meg átpakolni megint belsőségeket egyik porlasztóból a másikban...most hogy vettem még pár karburátorsort, már akkora a halmaz...azt sem tudom ki kivel van...
Hja, lehet úgy hívják, én nem értek ezekhez... Elég sok minden van nekik, talán ez is akad...
Ez segíthet beazonosítani....

Ez a Magyar cég is forgalmazza...