Nekem nem is a teljesítményével lenne az elsö gondom, hanem az IP villamos védettségével. Azért egy számítógépet nem azonos idöjárási, és környezeti körülmények között alkalmaznak, mint egy jármüvet. Szerintem idövel beázna, oxidálódna, kontkathibás, vagy zárlatos lenne...
Lehet , hogy a vizes 750/1100-esé kisebb rövidebb...biztos, hogy maradnék a jármüalkatrészek területén...
Bocs hogy belepofázok...
Számítógép hűtőventillátor?
12V-os, pár ismerős rakott már a motorjára.
Mellesleg max 1000 Forint az új, és több méretben is kapható.
Felül az a két csavar fogja ami a radiátort is, alul meg egy gumiágyas furatba ül bele...nyilván pár lemezzel lehet módosítani a helyét. Persze csak pusztán intuíció, lehet hogy tévedek, hogy elég ott a hely.
Sajnos az SF stílus amúgy nekem nem mond semmit, nem ismerős nekem senki...nekem azért lett egy gixerem is, mert barátok közül 3 bandittal kerekeltek, én tartottam rendben őket , cseréltem a gyári gátlókat wilbersre, meg a fémfékcsövek, váltó csere, szinkronizálás...
Viszont a GSX 1400 nyergéből egy low budget motor, alacsony színvonalú alkatrészekkel, pont amennyibe kerülnek, annyit és érnek, de azt meg is érik. Buta futómű gyenge fényezés, meg pár más bosszantó dolog. Ezért került a célpontba a 1100-es ami gyakorlatilag egy jól felszerelt szerintem még a mai nap is elfogadható tulajdonságokkal. Állítható futó, nyitott teljesítmény, kormánygátló, normális fékek, és nem is annyira kényelmetlen. Persze ezek szubjektív dolgok, de én így látom...
Tehát az 1,4-es ventilátora elférne a gixxeren? Müködtetni kizárólag kézzel gondoltam, nem kell túlbonyolítani a dolgokat. Egyébként a 10W-50-es Motul már ott figyel a garázsban. Teszek vele egy próbát, meglátjuk milyen lesz vele a motor viselkedése, hangja, zörejei.
A streetfighteres mókák voltak azok, amik miatt eldöntöttem hogy ilyen gépem lesz, mert tényleg szinte mindent kibír. Elég sokat mozogtam is ebben a miliőben, ugyanis jól beszélek csehül, így hát az 1998-as első csehországi Streetfighter day-től én voltam a magyar streetfighterek csehországi tolmácsa ill. fordítva a cseheké Mo.-on. Magyarán az egész díszes társasággal nagyon jó barátságban vagyok/voltam mert sajna páran már nincsenek közöttünk(Pavel Hanzlík, Potzner Feri). Pavellel jókat motoroztunk együtt, voltunk az Alpokban (Stelvio) stb. Utcán egy W650-est hajtott, a régi gixxere kint maradt Kaliforniában.
Na, jól elkanyarodtam. Szóval a Banditnak annyi előnye van, hogy nincs rajta idom, tehát elvileg könnyebben adja le a hőjét.
Nekem a gyári rugózás valahogy olyan merev, kemény, nehezen reagálónak tünt a Wilbershez képest. Pedig rendszeresen karbantartottam. Ha lesz jövőre Gixxer tali, kipróbálhatod.
Fékcsöveket az X-bike-ban vettem Szabitól, Goodridge-t. Szerintem van Tüv minősítése.
"ventilátor még nincs, de kéne(de miről?)"
Az gsx 1400-esen van egy kb 120 mm ventilátor , de "üzemszerűen" egy örült firenzei szaladgálásban júliusi melegben kapcsolt be...Amúgy szerintem azt lehet el lehetne helyezni, mert a felfogatási megoldások kísértetiesen azonosak. Kapcsolni lehet simán kézzel, vagy át kell böngészni egy vizes 750/1100-es kapcsolási rajzát, és abból ötletet meg alkatrészt kölcsönözni a projektre ha annyira szükségét érzed. Nekem a megérzésem az ezzel a témával kapcsolatban, hogy egy szelíd araszolgatással (nem röhögtetve feleslegesen az erőforrást) nem esik kár a motorban...esetleg lehet 10W50 vagy 10W60-as olajat használni a 10W40 helyett. Elnézve a streetfighter -es mókákat, sokkal többet elvisel az erőforrás, mint hogy aggódni kezdenék ez miatt, és ilyen kiegészítőkkel látnám el, igaz az enyémben most van 16 ezer mérföld, meg ott van mellette egy pot blokk komplett...de a Banditokon még ekkora hűtő sincs, és vígan el vannak azok is...
Más részről aláírom, hogy wilbers jobb mint a stock cuccok, de sok esetben azért is akkora a szakadék amit éreznek a beépítés után, mert a gyári el van öregedve...viszont sok esetben egy folyadék cserével elöl -hátul ismét csodákat lehet tenni...
Nekem egy most a fémhálós fékcsövek jöttek célkeresztbe, de csak olyan jöhet szóba ami típusbizonyítvánnyal , és minősítéssel rendelkezik, különben nem megy át a műszakin. De mivel az idén a porlasztók őrölték fel a figyelmemet, nem éreztem hiányát a jobb pontosabb féknek, meg határozottabb kuplungnak.
Vadiújak a Wilbers cuccok, elöl progresszív rugókkal. Olajhőmérő gombája egyenlőre az olajkireresztő csavarban van, de tervezem áthelyezni a hengerfejbe vezető csatornába, mert onnan korrektebb az adat. Ventilátor még nincs, de kéne(de miről?), mert tavaly Prága és Brno között dugóban tökölődve volt vagy 120°C-on az olajhőmérséklet. Egyébként van rajta "klasszikus" olajbetöltő hőmérő is.
nem lehet mindenkinek gyári fényezésű a 1.1 .............
mivel a gigxer már semmivel nem tud meg szopatni ... szereztem a házba egy ujabb szopo rolert ............. w124 ... sor hat 3000 .. ez legalább meg érte a pénzét ............
A germánok is tudnak "ügyeses" tákolni...
Gondoltam a felsö élhezberagsztanék mondjuk egy 15x15x1 mm-es L-profilt rozsdamentesböl amihez a fülek hozzá lennének hegesztve. A másik pöcöknek meg csinálnék szintén rozsdamentesböl egy nagy talpat amivel nagy felületen ragasztanám mondjuk Sikaflex szélvedöragasztóval...ezok merevítenék a müanyagot is, nem hiszenm hogy valaha letörne...de ehhez kéne a körülbelüli alakja a pöcöknek...
A hátsó gátló Wilbers? Használtan vagy újonnan vetted?
Elöl progressziv wilbers rugók vannak?
Az olajhöfokmérö hova van beépitve? Mit csinálsz ha túlhevül? Van ventillátor?
Mutasd! A fényezést egy barátom csinálta vagy 8 éve, és köszönöm volt a fizetség érte. Tény, hogy nem tökéletes, de ennyi pénzért? A kipufi nem eredeti, de az is megvan. A rugóstag Wilbers, a rugók meg az olaj az elejében szintén. Ezt bátran merem ajánlani bárkinek, mintha kicserélték volna a gépet. Ezenkívül van még rajta olajnyomás-, és olajhőmérő. Az órájában 110e km van, sajna az utóbbi években nagyon keveset motorozom.
csak linkeltem egyet, hogy láss képet : http://www.ebay.com/itm/B72-22...