Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Néztem az RF cuccokat is, de inkább az eredeti tömítést rakom bele.
Üdv köszönöm. Tudom de nekem egyébként sradom van csak a kormányteló felfogatási pont a rossz. Most nem jut eszembe mi a neve de az a gömbcsukló betétje. Üdv
Az én 86-os 1100-em simán megy a 750-es elektronikával.A csatlakozók is teljesen kompatibilisek.
Erröl a cifra sorjáról beszélek..., de azt írja, hogy funkcionál.
Ütvecsavarhúzót ilyet használok.

O-gyűrűre Tasinak van jó ára.
Az úszóház tömítés meg az ebay-en.

Szerintem csak a szívató, és a benzint "T" elosztó tömítését érdemes megrendelni, legalábbis nekem...

Lehet neked: RF 900 szettet kéne megnézned, abból is az alsó: Fuel Kit B - 36 pieces
Part Number: CKB-Suzuki-RF900, mert ott van csavar, meg lehet a fojtó tengely szimeringe tudja helyettesíteni a filckorongot.

fojtó tengely szimering
Itt.

Azt remélem tudod, hogy a gyári gátló alapból nem javítható, csak roncsolással lehet szétbontani. Le kell gyártani a 22 mm -es külső csövet, meg belül a dugattyút.
Nagyon hasznos tanácsokkal láttál el, köszönöm! Viszont ütvecsavarhúzóm még nincs, be kell szerezzek egyet. Illetve megpróbálhatom a csavarok elkalapált végeit fogorvosi fúróval elköszörülni.

A viton tömigarnitúra ha jól számoltam kompletten vagy 39 euróra jön ki, ami nagyon jó ár, főleg ha használható.
Üdv tudnál abba segíteni, hogy Budaörsön hol van az a bolt ahol a kormánygátlóhoz lehet kapni dolgokat? Köszönöm
A gixer 750 gyújtásegységgel megy az 1100-es. Nem tudom melyik évjárat (valamelyik évjárat jó?).
Egy barátom rendelte talán Kecskeméti forrásból, volt neki valami kedvezménye...
Kérjél ajánlatot a Full-gastól, vagy a bicskei Interat-tól, meg nem tudom még kik a suzukisok, aztán ahol kedvezőbb ott rendeled...

Fontos hogy legyen ütve csavarhúzód a megfelelő bit fejjel, meg egy alu ülék amivel hátulról a tengelyt meg tudod támasztani, mikor csavarhúzóra rásózol,mert a csavarok vége el van ütve, általában le is nyalódik a csavarról a menet.

A rendelt garnitúra, ha visszanézed a fröccsöntés szempontjából elég furcsán néz ki, mert a gyártó szerint a viton elég furcsán viselkedik a technológia során, és hülyén szakad ki a szerszámból. Elvileg a funkcionáló részeket nem befolyásolja. Egy kettőt a "konyhaasztalon" teszteltem a porlasztóba beszerelve, kompresszorral megnyomatva, és tömörnek bizonyult, ennek ellenére nem reklámoznám. Csak saját felelősségre, talán az loboghat a szem előtt, hogy kb harmada mint a gyári lenne...
Köszi az infót! Ebben a hidegben már nem akaródzik tesztelni... Úgyis kint van a karbisor, inkább szétborítom, és meglátom. Mo.-on rendelted vagy Deutschl.-ban? Mo.-on talán a Motorradnál lehetne megrendelni, nemde?
Jut eszembe! Az a tömitésgarnitúra, amit a tasival rendeltetek, milyen minőségű? Bevállalható?
13556-44B00:SEAL ami neked kell a másik egy teflon alátét, én nem cseréltem.
Kb 6-7 ezer HUF volt a 6 db (külön van zacskózva, 1db/ zacskó)

Csavarokat kicseréltem, vettem 20 db-ot csavarboltba, valami 1.5€ volt.
-süllyesztett fejü kereszthornyos csavar :DIN EN ISO 7047 (H) - M3x6

Azért szerintem jó lenne feltenni, és tesztelni...
A féktisztítós tesztet nem tudom megcsinálni, mivel a karbisor a polcon vigyorog. Viszont a tünetek arra utalnak, hogy itt van a kutya elásva. Minden t˜ömítés ki volt cserélve, ezeket leszámítva, de furán járt alapjáraton. Viszont a másik karbisor felrakása után rendesen működött a gép.
Garnitúrában adják vagy darabra? Mennyibe kerül egy karbisorra való? A csavarokat is cserélted, vagy a régit raktad vissza csavarr˜ögzítővel?
Ezek a cikkszámok: 13556-44B00 és 13557-47070?
Köszönöm!
A filckarikàk eredeti Suzuki gyàri alkatrèszek. Suzuki kereskedèsböl jött. Kell a cikkszàma, vagy ki tudot keresni?
Megbukik a fèktisztitòs teszten, ha odafùjsz?

Köszi ha meg tudod nèzni.
Holnap ránézhetek. Elég macera a szűrőcsere, jó lenne, ha ez műkodne. István, hol vetted a fojtószeleptengely-tömítés készletet? Lehet, hogy szükségem lesz rá.
Srácok!

Akinek közelében van a gsxr 1100 eredeti akutartó kerettel, megtenné nekem, hogy ránéz, esetleg rámér arra, hogy ha ki lenne "vágva" az akutartó vizszintes abroncsa akkor elég széles lenne a hely, hogy a légszürö kiférjen?
Vagyis, az akis szélességen kiférne a légszürö?
Gondoltam rozsdamentes acélból kicsit vastagabb keresztmetszetböl lehetne tervezni egy másik tartót, amelyet nem kéne kiszerelni, lészüröcserénél, karburátor visszaszerelésnél...
A tank menthető,csak egy ügyes karosszériás kell,aki épp nem épít házat...(az ilyesmi komoly hatással van az árra )A fényezést én magam,a matricázást szintén!Biztos hogy nem lesz makulátlan,viszont nem engedhetem meg magamnak a több száz eurós költséget... Sajnos szegény ember vízzel főzz!(főleg teát )
Nekem is eredeti fékcsövek vannak rajta még, de amíg nem tudtom rendesen belöni a motort, adig abszolute nincs prioritása, föleg , hogy tipusbizonyitványos, TÜV-ös kell.
Az x-bike- os nekem nem nagyon jöhet szóba. Ugyan az 1400-esen az van évek óta, de a németeket ez nem hatná meg...
A lengövilla nekem is picit karistos volt...vettem is egy épet, csak az eladó elfelejtette mondani, hogy még a 89-es modellé ami 50 mm-rel rövidebb...viszont a csapáyazást nem szabad kihagyni, mert lehet még menthetö, amúgy meg igen költséges javítani, csapágyak csapok cseréje esetén. Ès azt hiszem elég komolyan befolyásolja a futómü viselkedését.
A tank élesen van horpadva, vagy csak egy benyomodás?
Errefele is egy rakás lenyesett fejidom van...
Ez a fényezés matricázás milyen költséggel járhat? Egy 400€-os komplett gyári fényzésü idom és tank szett közel a makulátlan állapothoz nem hozna szebb eredményt, közel azonos kölltségek mellett?
Milyen eredmènyeket èrtèl el anno?
A motor teljesen fekete volt. Ěs a Conti gumikra kimondottan emlékszem, meg is beszéltük őket, mert éppen gumivásrlás előtt álltam.
Már mi sem járunk egy ideje, fene tudja miért. Valahogy más lett minden.
Meg ott volt Jani barátom is..és ez a gsx-r is itt van a fórumon valahol, hisz már eladta másnak :S
Bár ez egy másik kunmadaras volt, más barátnőm is volt :D
Nem tudom mikor talizhattunk ,de az 5-7 éve stimmel + a Conti RoadAttack (én csak ezt használom). Aztán abba is hagytam a kunmadárra járkálást. Megváltozott a légkör a depó, számomra már nem a régi :(
Nagyon úgy néz ki, hogy Te voltál.
meglehet, bár itt még a régi villámmal toltam az ipart :D
Rezeg a léc! Ennek be kéne férnie. Köszi!
Pár éve, 5-6, de lehet, hogy több is van már, hogy Kunmadáron a parkolóban a motorok közt sétálgatva ráakadtam egy fekete 91-92-es gixxerre, majd pár szót váltottam a tulajával is. Ha jól emlékszem Conti sport- vagy road attack gumik volt a a mocin. Lehet hogy veled beszéltem, Indy?
Csak"elméleti"határidőt!Sajnos a pénz beszél!Fémfékcső(még az eredeti,(92-es)van rajta,egy aksi így elsőre.Aztán a lengővillát kivenni,mert a kipufogó hozzáért oly mértékben,és,-vagy olyan hosszú ideig hogy egy árkot koptatott magának.Aluhegesztéssel ezt feltölteni.Ha már kint van,akkor a csapágyazást megtekinteni.A váltókart,illetve annak konzolját kiegyenesíteni.A tank horpadását kijavíttatni.A fejidomot,plexit cserélni(állitólag Majosházán csinálnak)mert az előző tulaj megnyeste.Valszeg a magas kormány miatt.Átfényezni,matricázni,és készen is van!Persze ahol"megkapirgálod"kiderül hogy repedt,horpadt,rozsdás,és sz@r!Viszon amíg ezt szidolozom addig sem kell az asszonnyal a valóvilágot,éjjel-nappalt,vagy más hasonló szinvonalas műsort néznem!