Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Belefér az! :))

Amúgy lehet egyszerübb az 1400-es katana ruhába öltöztetni!

Egy olyan kombó sem lenne talán rossz, hogy meghagyni a forgattyúsházat a fötengellyel, és csak henger -hengerfej lenne átrakva egy 1400-röl a befecskendezéssel. Nekem valahogy az a katana görgös fötengely elpusztíthatatlannak tünik emberi keretek között.
Persze ezek most csak fikciók...elöbb az öreg 1100es-t kell összelapátolni.
NIncs véletlen nélkülözhetö fényezett müanyag elemed ami a feszszabot -aksit takarja? Vagy legalább egy jó kép, hogy a bepattanó fülek, hogy néznek ki gyárilag?
Értem én
Amúgy láttam már néhány 1400-as blokkos Katanát, elég szopóka volt beleműteni a vázba, ugyanis a bölcsőt szélesíteni kellett. Ha jól emlékszem majd 10 centivel szélesebb az 1400 kartere.
Ha jól látom, a Classic Motorcycle Mechanics decemberi számában szerepel ez a Katana. Innen letölthető
Nem jött töled semmi, ha esetleg már írtál...
Oh, lehet félreérthetö voltam...nem teszem padra a gépet, csak arra számítok, hogy pár apró módosítás ad annyi pluszt, hogy fojtatlan verzió közelébe kerül a csúcsteljesítmény. Ami igazából csak abban a megvilágításban érdekel, hogy ekkor feltételezhetöen a teljes fordulatszám tartományban magasabban fog menni a nyomaték függvénye, így várhatóan lesz egy rugalmas jó hatásfoku eröforrás.
Èn maradni kivánok a gyári fúvóka konfigurációnál, meg a gyári légszürönél.
Minden motorom széria közeli állapotu, nem lenne szívem szétfaragni. Az GSX 1400-ben van egy padon hangolt Power Commander, de az is csak a gyárilag kényszerböl beleprogrmozott lyukak kitöltésere. Meg kell mondanom, más részröl egyáltalán nem érdekelnek a parasztvakításra használt csúcsteljesítmény mérések...
Erösen gondolkozom egy hosszabbtávú projekt kapcsán abban, hogy egy öreg ES 1100 vázba beültetni egy GSX 1400 -es injektoros eröforrást, mely formailag kiköpött a GSX 1100 blokk reinkarnációja. A köritésböl sok minden meg is lenne hozzá, mint kábelkorbács, injectorhíd, motorvezérlö, kipufogórendszer, légszüröház...blokk is lenne 6-800€-ért...Láttam már ilyen öszvért Katana design-ban...de ben tudom, hogy lenne eröm, tehetségem ezzel valóban elpepecselni.

A viseón jól látom, hogy a kicsit megpöckölt katana megeszi a 20 évvel késöbbi gondolom szintén felhúzott 1000 -es gépeket?

A nyomaték gyorsít :)))
a padok a szarok ............. a blokkot pedig nagyon meg lehet nyomni ,,,
csak aból kell ki indulni hogy ez egy 2* 2 hengeres verda nem 4 hengeres ..........a leg föbb gond hogy ha nő a teljesitmény akkor nönie kell a hütésnek is .......... ezt sokan ki hagyák a szorásból ! a 20-30 % os erö töblettet még gyujtásal variálásal dusabb karbi beálitásal lehet kompenzálni ... de ami jó 130 loerön melegen az kurvára koptatja hidegen a motort ,,, ezzért ez halott meg oldás

olyan párositást kell csinálni ami nem anyira érzékeny a höre ,,, mivel itt ez alegnagyobb elensége a bloknak
ergó kovácsolt dugó kell , ketö db dugatyu fuvókát kell beszerelni ami hüti rendesen a dugót ,, kell jó sok levegő és egy kibaszot nagy karbi ......... na ezekkel a 100 loból turbó nélkül is 180 - 200 lovat lehet csinálni ..............de tapasztalataim szerint a 18 fokon belött verda már 25 fokon szarakodik ha át hangolod 25 fokra kell hozzá 2-3 polusu gyertya amit nem köp le inditáskor ugyan akor kis hő értékel hogy le is tudjon égni a cuc....... aztán ... aztán a hajszába be adja az unalmast a gyertya ,, mert tul hevült !

a turbóval más a helyzet ott + két db hengerfely tömitést+ be szerelsz jó a 8 - 9 gyertya és még 10 000 kilométert is ki bir a vas 200- 300 lovasra huzva .........

de persze ehez kell minimum egy lotto 5 ,,, de leg kevesebb skandi 7
Én nem vagyok a teljesítmény-mérés híve.
Sokan írták, hogy 3 különböző dyno-n mérték le ugyanazt a motort, 130-150 ló között ingadozott, volt hogy ugyanaz a pad másnap 10 lóval többet adott ki.
Ez a srác pl. egy 1168-as Katanát épített és hátsó keréken 122 ló lett mérve. Gyújtást, karbit, vezérműtengelyt is cserélt.
http://vzaar.com/videos/196882...
Persze nem azt mondom hogy mindenkinek fel kell húznia a motort mint azt sokan tesszük, de a videót elnézve tényleg igaz az amiről évtizedek óta beszélnek: ezeknek a blokkoknak nem lehet mérni a teljesítményét.
Akkor gátrepedésről helyes volt a diagnózisom, hogy konstrukciós hiba...

Kicsit rákönyöklök akkor majd erre a fojtás témára hátha felbukkan valami...Annyival próbálkozom, hogy megkapta egy EF 1150 henger és dugósorát a főtengellyel, kuplunggal, némi váltóval...bár gondolom amúgy is ment volna rendesen egy jól karburált porlasztósorral. Most még hozzájön, hogy leugrott 0.3 mm a hengerfejből a síkolásnál, ha ügyes leszek talán meg lesz hátul a 100 LE keréken...Lehet a Sito dobpár is hozzájárul majd egy hangyányit. Mondjuk igazából nekem csak egy következő megbízható hosszútávú kellemes fogyasztású túragép kell elhajított kő effektussal amit be kell birkózni minden kanyarba!
A gátrepedés nagyon gyakori, persze az enyém is az volt.
Találtam anno hozzá egy jót, azzal megy most.
Nemrég szereztem 2 komplett GSX-et, az egyiknek szintén gatya a hengerfeje, a másikat még nem szedtem szét de nagy valószínűséggel az is az.
Soha sehol nem találtam semmi írást arról, hogy az európai export hogyan lett lefojtva, a japánok nagyon jól őrzik a titkukat
Nem is találkoztam még belpiacos blokkal, de ismerve a japókat egy darabot sem engedtek ki az országból.
A Tasi= Taschner ?
Neked a Katana gyári hf. nem volt megrepedve a gyertyamenetnél a középsö hengereknél?
Megy vissza a gyári, nem vadászok, meg barkácsolok rá EF hf.-et, de a hf. tömítés az sima gumitömítés nélkül lesz, Elvileg az EF hf. alatt is úgy van, és tartja a nyomást.

Van esetleg mélyebb olyan irányú tipusismereted, hogy a gyári kb 111 LE blokk mivel van visszakorlátozva a 98 LE-re németben? Fúvókák, veztengelyek, gyújtás?
Köszi.
Micsoda türelem!
Akkor itt is üdv mindenkinek.

Ha minden igaz, a gumitömítések a gyári lemeztömítéshez vannak.
Annál a 4 furatnál megy fel az olaj a hengerfejbe.
Én mindig kidobáltam a gumikat, nekem klingerit tömítésem volt.

Apropó, ha az EF hengerfejét rakod rá, akkor a tőcsavarokat is cserélni kell majd, a GS110X-é rövid lesz. Persze a vezérműtengelynek is más a profilja, azokat sem árt átrakni.
Köszi Tasi.
Otthon városban a Vörösmarty utcában a 1200-ért másolták a kulcsokat, gondolom 6-800 HUF lehet a nyers kulcs nála.

Ne legyél irigy, valóban szép állapotban van benzincsappal, szintjelzövel... de 400€-ért láttam 91 -es fekete piros ezüstöt, de rá kéne dumálni, hogy postázza, mert most nem akarja...de neked most erre úgy sincs pénzed nem !?!? Nekem meg nincs több helyen most!
és ime ..... egy ujabb 1100 gigxer betegségben szenvedő esetet látunk .... végső stádiumban !

szép a fény a tankon ........ a kurva életbe ..irigy vagyok
valahol látam pityu kulcsot ... vaterán ? olx -en ? nyers
Volt egy lezárt tanksapka az új tankban. Szerettem volna zártörés nélkül megmenteni a tanksapkát, így lepattintottam a zár felső fényes takaróját, dremmellel megköszörültem a felnyitó felőli részen, hogy egy képszöggel visszanyomva a zárlamellákat a henger elfordítható. Ha nyitva van , akkor már a hengert ki lehet húzni, ha a legalsó lamellát visszanyomom. Most már csak kell egy nyers kulcs, és hozzá kell reszelni. A megfúrás sem fog látszani, mert a fényes kis kupak tökéltessen eltakarja.
istvan.knabkukiyahoopontcopontuk
Szia! Köszönöm a választ. Nyírbogdányból vettem,sajnos szinte semmit nem tudok róla. 67.000 ezer volt az órában,aztán mentem vele egy kört és döntöttem . Tudom,hogy nagy merészség volt.
Nem jött meg. Szerintem szarakodik a citromail
Teljesen igazad van...megnézhettem volna úgy is...
Írtam.
Szia István.
Kaphatnék egy elérhetőséget tőled a mail címemre. Lenne egy kérdésem privátban.
basi2(kukac)citromail.hu
Köszönöm
A vezláncokat meg csapszegekkel függőlegesen tartsd ki, hidd el lesz meglepetés ,hogy mennyit hajlik le a régi az újhoz képest :D