Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jól gondolod :)
Végül is csak nyomatékosabb lesz így.Az meg nem baj,nem kell annyira forgatni.
Hello!

Értem , hogy mit mondasz...nem tudom most pontosan a lánkerék osztókörének átméröjét..., de ha kb 80 mm, akkor az a 0,3 mm kb 0.4° szöghibát fog eredményezni, az kb 2/3 átmérőn levő rögzítőcsavaroknál kb 0.2 mm-t kéne elhúzni a furatot, szerintem ennyi "játék" ott alapból van a csavarszár és a furat között. Valóban annyit számítana egy ilyen öreg blokknál...szerintem a vezlánc kopásból eredő vezérlési szögváltozás nagyobb szöghibát okozna. (Mondjuk azon csodálkoztam, hogy a 80 ezer km-t futott gyári lánc szinte teljesen azonos hosszúságú volt az új lánccal.
Rosszul gondolom?
Hello!

Szívesen segítek, ha tudok...Tasi itt a fórumon meg fizikailag is meg tudja csinálni, ha nem bírnál vele!
Pompás a állapotúnak néz ki a Yamaha! Kintről lett behozva? Ezeknek tudtommal a Achilles-i pontjuk a lyukas vákuummembrán a karburátorban, meg a szívócsonkok elöregedése a porlasztó előtt meg után. Ezekre érdemes fókuszálni.

Üdv
István
Ha 0,3mm-t levettek a h.fejből,akkor már a vezérlési fokok nem a gyári értékek!Érdemes lenne utána fokolni!
Szia István ! Olvasgatom a hozzászólásaidat és látom nem libáért és disznóért szerezted a bizonyítványt. Lehet hogy a későbbiekben én is kérek majd tőled tanácsot. Egyenlőre minden ok. a kedvencemmel , Yamaha xj 900 f 1991 . Télen-nyáron hűségesen szolgál. Üdvözöllek : István.
jók lesznek ezzek Pistám ........... majd meg mokoljuk
Biztos, hogy te ennyit nem adtál volna érte...ne sajnáld!
aljas ...............
Lett piros- fekete ruha is a gixerre!
érdekes ..... biztos a gyári hengerfely pakolás olyan volt hogy oda pont bele paszolt az a 4 kis 0 gyűrűs szar és volt rá lehetöség hogy csak azokat cseréld ... ha maga a pakolás jó .. nem éget át ... szerintem
egy emaill címet pls :)
Ezt kormányteleszkópot is sikerült a múlt héten végre befejezni. Budaörsön kaptam szimeringet, o-gyűrűt, zeeger- gyűrűt, illesztőcsapot, 10 W-s telo olajjal feltöltöttem, aztán visszacsavaroztam a helyére.
Hello Tasi!

Köszönöm a biztosító gyűrűket!
Mint láthatod, elkezdtem összefűzni a blokkot.
-Volt pár apró bonyodalom a váltó összeválogatásánál, de 3 szettből, csak kikerekedett egy egészséges.
-Beépítettem a 1135 ccm-es 2. generációs főtengelyt a 20 mm dugattyúcsapszegest.
-Megekézték a hengerfejet is, elmondásuk szerint 0.3 mm kellett levenni belőle, hogy síkba kerüljön.
-A hengerfej tömítésnél viszont egy kicsit megakadtam, megzavart pár dolog. Az elsö képen látható 4 db tömítés. Ilyet elvileg az eredeti hf. tömítés sarkaiban találni is. Viszont az után gyártott hf. tömítésnél nem úgy van kivágva, hogy az bele is férjen. Nyilván ha közé tenném, akkor kb 1.5-2 mm-t elállna a négy sarka, és nem zárna sehol máshol. Viszont a elhoztam anno a második generációs blokk hf. tömítését is, ami viszont már hasonlít az után gyártotthoz, és nincs a sarkokban az az extra gumitömítés...szóval akár még jó is lehet, ha nem használom fel azokat a kis szarokat. Csak azt nem értem, hogy minek rakják a csomagba, ha csak hibát okoz, meg összezavarja a felhasználót?!

Pár hónap múlva folyt köv...
Szia!

Itt vannak a képek!

Üdv!
Egy fotót légy szíves tegyél fel róla :)
Sziasztok!

Lenne egy 40- es karbisorom szívócsonkokkal eladó olajos gixerre. 2 szívócsonk új, a cmsnl.com - ról rendelve. Csak a 2 csonk 30 000 volt, szóval korrekt ajánlatokat várok!

Üdv!
még kicsit képlékeny a dolog,- amint pont tevődik az ügy végére azonnal szólok! a karbisor 2-ből lett összerakosgatva, fel van fúvókázva! jelenleg ehhez a motorhoz sajnos képtelenség jól hozzáállitani! nyitott szűrők devil leömlő, nyitott dob! motorozható alul is, de kigyorsitásnál 4000-ig torpan,- utánna gumicsik! :D az inditás már-már szertartásos procedúrának tekinthető, egy rossz mozdulat és köpi a gyertyát! viszont cserébe többet eszik kb. mint az imprezám! :D most ott tartok hogy kinéztem egy zsir uj MIKUNI RS siktolattyúst! szerintem a legegyszerűbb (ha nem is a legolcsóbb) módja lenne itt a dolgok orvoslásának! ha tudtok valami okosságot,- jöhet, ha lehet valamit csinálni vele akkor talán meg is tarthatnám! kormánycsutka biztosan nem lesz eladó,- sajna tárcsa vastagságot nem tudok most mondani mert nem vagyok otthon!
tárcsa ? féknyereg ? kormány csutka ? ...... ha jó az ár érdekel .............tárcsánál a vastagság és a szegecsek állapota is
Karbi érdekelhet... bővebben :)
üdv.
lesz itt pár eladó cucc a képen látható motorról!
deklik, gyári kormány teló, féknyergek, tárcsák, valszeg a karbisor is, és még néhány apróság!
továbbá keresek mindkét oldalra ülésidomot, lehetőleg olyat ami nincs szarrá törve! thx ;)
igy nézett ki mostmár fényezönél vanak az idom,tank,sárvédő
Viktor!

Dobj már egy-két képet a motorról! Csak hogy képeben legyek...
Továbbra is azt mondom, ha megvolt a kisebb nagyobb tesztkör, kb tudod hogy van -e rajta stabil alapjárat 1100-1200 között, veszi -e a fordulatot, ejti -e a fordulatot, kiforog, nem dadog, nem rángat? Ha hosszabb távon tervezel, le kell venni a karburátorsort
3197 hozzászólásnál látható szintig szétszedni.
Ha linkelt oldaltól elolvasod, kb éreteni fogod, hogy mit kell cserélni, beállítani a porlasztókon. Màr ezek a javítókészletek egy vagyon...de legalább ha állítgatod reagálni is fog rá.
Ha ez rendben megmértétek a kompresszíót szelephézag állítás után, és rendben minden, én hagynán a gyári szüröt föleg azért mert lehet nem lesz elég a nyomáskülönbség a membránnak , hogy teljesen kinyissa a torokban a tolattyút. A sportszürök nagy hátránya, hogy igen gyakran kell tisztítani, mert eltömödnek, és rosszabb lesz a légátbocsájtás mint egy normál papírszürüvel, meg ahogy írtad rosszabb a szürés hatásfoka és gyorsabban kopik a már úgy is kopott motor.
Ezeket még a rátákolt kipufugó rendszerrel meg lehet nagyjából csinálni, bár kicsit át kell majd hangolni ha más rendszert teszel fel. (talán szeptember sugómotor bontóban bontottak el egy 1100-est amin az egyetlen épképláb elem a legál rendszer volt, ezt érdemes megkérdezni, hogy meg van -e, ha ott van.) Persze legjobb lenne a gyári rendszert visszarakni, szerintem szép, tökéletesen van illesztve a gyári porlasztókhoz, és nem kell gányolni, esetenként olcsóbb mint az utángyártott rendszerek, amikkel a müszakin is gond lehet ha nincs benne "E" betü. A kérdés, hogy passzol -e az elképzeléseidbe? De lesz idöd nézelödni, még a fent leírtakat rendberakjátok. Arra figyelj, hogy a házépités sem a kéménnyel kezdödik, ha jók az alapok, porlasztó motor, váz futómü, elektromosság (gyújtás, tarfók, gyújtókábalek, pipák, gyertyák, generátor fesszab) akkor kell majd elkezdeni szépíteni. Mert baromság felcsavarozni a most nagyon menö mini indexeket, ha a motorral a várostábláig nem lehet eljuni megbizhatatlansága miatt.
Szóval, ha van lehetöséged a gyári 4-2 be rozsdamentes rendszert rakd fel, ha nem akkor meg ehhoz minél jobban áramlásban hasonlító, mert a túl nyitott rendszer szintén hazavágja a szelepeket, hengerfejet...
Üdv
István