Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Nekem is ilyen motorom van,csak most szét van szedve(főtengely elcsavarodott)! Ebay-on próbáltál keresni hozzá?Szóval most még gondolkodom hogy eladom a mocit alkatrésznek,sajna nincs pénz másik főtengelyre!Ha így lesz akkor megveheted a gyujtésrészét !
gyújtás alaplap, és gyújtás vezérlö
gyújtótarfók

Ö írja, de a képen az a fekete doboz a váltó mellett nem az. Abban relék vannak.

A gyújtótrafók teljesen azonosak voltak cikkszám szerint az 1100-es de még a 750-esen is kb 88-ig. De szerintem egy bandit, vagy 89-92-es gixer gyújtótrafókkal sem fogsz mellélöni, sőt...

Amúgy ezt tipust kb 81-ig gyártották talán: suzuki gsx 1100
A 85 ugyan lehet a forgalomba helyezés dátuma, de ha keresel hozzá cuccot , pl a fent linkelt oldalon, a vázszámot érdemes összevetni, ami az első oldalakon fel van sorolva.
Alaplap tekintetéten az ebböl az idöböl való 750 -es is szerintem ezzel volt szerelve, meg a gyújtásvezérlö is azonos cikkszámon futott talán egy pár tipusnál.

Bár lehet ezek kellenek neked.

Igazából szerintem, 1100 Katana blokk, meg 83-ig gyártott 1100 E/ES amelyiknek elöl 19" kereke van, azok bármelyikével müködne.

Azt gondolom, hogy bármilyen alaplapot fel lehetne barkácsolni, amin szemben el van helyezve két jeladó, a gyújtás vezérlö modulban sem lehet sok okosság, csak egy -két tranzisztor, mint bármelyik másik buta motorban, mert az előgyújtást a röpsúllyal szabályozták, még itt.

gyújtás vezérlö
gyújtótarfó
jeladó-alaplap-...

Azért mielőtt nagyon belemerülnél, mérjetek rajta minimum egy kompressziót,mert ha picit visszaolvasol, ezen motorok hengerfejei gátrepedések lesznek...
én egyből ki szurtam a sik tolatyust ...............
ott a kupac tetején van egy nagy szar fcr39
Volt egy embernél,aki motorszerelőnek mondta magát,és belebarkácsolt egy trabant alaplapot 5mm-es megszakítókalapács hézaggal.Szóval komplett kéne minden.Abban a tudatban éltem hogy már nem tudnak meglepni,de sikerült.
Mégis mi kell hozzá? Gyújtótrafók, gyújtás alaplap jeladóval, Tranzisztor?
Mi a hiba ami most van rajta?
Sziasztok.1985-ös(forgalmi szerint)gsx 1100-eshez keresnék mindent ami a gyujtáshoz kell.Előre is köszönöm a segítséget információt,vagy bármit ami előre mozdítja az ügyet.
mivel kisebb a szelep a 750 en így nem tudja magát meg szivni rendesen ............ ha el forditod a lánc kereket .. meg szivja magát de nem tud üriteni ........... ergó hiába cikszám szerint ugyan az el kell forditani mindkét tengelyt ... tehát furkálni kell .. ha ez meg van még akkor sem lesz jó mert változtatni kell :::

a.karbin ,a szivotorok hoszán , a gyujtáson ............

etől egyszerübb meg csináltatni a felyet ........... cin-cin cin bora
így van ............. EZ BINGÓ .... most jó dolgot mondtál ....ugyan is pont itt reped meg a repedést ki furják és a gyertya menetel együt ki öntik .. és uj 12*1.25 menetet tesznek bele
Azt hiszem ez a másik elérhetősége: link
Hengerfejen mindent.
Köszönöm!
Ök gépmunkát is csinálnak vagy csak hegesztenek?
Két hengerfejeshez jártam:

Mészáros László
Honvéd Utca 78.
1183 Budapest - XVIII. KER.

Telefon:
(20) 466 3893

a másik a 20. ker. Nagysándor József u. és Mártírok u. sarkán van, nem tudom működnek-e még, de mindkettőnél megoldották.
Köszönöm Sanyi!
Van ilyen mühely elérhetöséged?
Esetleg le tudom ezt levelezni velük így képekkel?
Elöre is köszönöm.
Hm, anno a Porshe motoros 2000ccm-es LT kis tgk hengerfejei sok helyen repedtek, de a gyertyanyílásnál főleg, szerezni nem lehetett másik hengerfejet így maradt a javítás amit úgy oldottak meg, hogy a gyertyanyílást teljesen behegesztették és utána újra kimunkálták a gyertyanyílásokat. sokáig bírták míg újra el kellett ezt játszani. Nem tudom mennyire van közel a Te hengerfejeden a repedés, de talán máshoz is el kéne vinni megnézetni. Igazából nem drága dolog (relatív) és ha nem jön össze akkor sem buksz sokat egy próbánál.
Nyilván azért keresem a kiutat, mert a gátrepedéses hengerfej ezeken a modelleken nem javítható. Amit nem én találtam ki, hanem olyan szakember mondta, aki ezzel foglalkozik, és már tett próbát. Egyszerüen ilyen mélyen (6-10 mm) és ilyen röviden nem lehetet ekkora tömbe varratot csinálni, mert csak egy habos maszlag lesz, nem varratgyök...
Persze hogy szeretné, felrakni az eredeti hengerfejet, hiszen most már van hozzá 2 szett szelep, veztengely, csapágyfél, stb...de ha még veszek 3-at és mind gátas, akkor sem leszek sokkal elörébb. A 750-es öntvénye teljesen azonos az 1100-el, még a kupi veztengelyek is megegyeznek cikkszám szerint, így nem értem , ha berakon az 1100-es szívó tengelyét, miért kéne elfokolni... egy hátránya-eltérése van a 750-es Hf.-nek, hogy kisebbek a szelepek, meg gondolom a égéstér is, melytöl nagyobb lesz a végnyomás, de rosszabb lesz az öblitése a hengernek...ha nem módosítok rajta semmit. Nyár elején csináltál egy ilyen blokkot abba összetákolt fekete 1100-be, azon is ilyen hf. volt nem?!
Igazából mindegy, nem kell kapkodnom nagyon vele, mert még van mivel motorozni...majd csak felbukkan valami egy garázs méllyéröl!
Minden esetre köszönöm tanácsod.
Pistám gsx 1100 szerintem csak ugy szép ha eredeti és az értéke is ugy ér valamit a 750 nem jó rá csak ugy hogy szét kell furkálni a vez tengely kerekeket .... és egy csomo apró dolgot meg kell változtatni ...........

szerintem csináltasd meg az egyik fejet és meg oldodik a problem vagy keres egyet ....persze nehéz tudom ... én eredetibe csinálnám meg
bregi .............. ne nadzolj hogy még meg is tudod csinálniaz a sok szart
bocs hogy csak igy be írok de ez a tömítés garni tura érdekelne engem is ugyan már tasitól vettem de nem baj hogy van polcon valami német cucc is én a dr szériát szerelgetem mail publikus
Tasi!

Most csak hangosan gondolkodok...nem kell itt és most válaszolni. Ha gondolod novemberben megint otthon leszek akkor kitárgyalhatjuk. Esetleg megköszönöm, ha némi távpontot adsz, hogy te merre indulnál.
Szóval adott az öreg katana 1100-es blokkja. Elvileg van hozzá egy pompás főtengelyem, már a következő generációs 16" élsókerekű 1100 -böl, van ebből egy hengersor, dugókkal, váltó, kuplung. Ami nincs...ez a hengerfej, hogy lezárjam végre az égésteret. Azaz mint meséltem, már van kettő, de mindegyik gátas a gyertyafuratnál...

-Lehetséges volna a következő generáció (16" kerekü) hengerfejét kompletten felrakni, ha volna beépítésre alkalmas darab tengelyekkel, szelepdeklivel...
-Rámenne a 750-es Katana hengerfeje is, mert tök ugyan az az öntvényszám, csak kisebbek a szelepek benne...ilyet most találtam, de úgy néz ki ez is gátas...
-"Rámokolni" a "titkos" recepted alapján a gixer cuccot az öreg blokkra...
- Hagyni az egészet a faszba, rakni bele egy bandit vagy gixer, vagy akármelyik légolajasos 1100-es blokkot...
- Vagy inkább egy egy 1400-es blokkot?!

Az utóbbi 3 -nál azért komoly lenne a körítés, mert akkor gixer-bandit karbi kéne , ehhez passzoló légszűrő-ház, leömlök, elektronika...szóval ez költésben és időben is elég messzire vezetne...
Nem indulnék vele drag versenyeken, szeretném, ha minél közelebb lenne az eredetihez, de hulladék cuccokból nem akarok építkezni...
ez karbi utáni gyorsitó tölcsér