a vizesé pont akora mint az olajosé .... söt ..... az utolsó olajos karbija a szivato kihuzon kivül tökk ugyan az ...söt a olajos szivotorka mm meg egyezik a vizesével ... és a vizes hengerfely szivó torka is mm meg egyezik az olajoséval .............. nem tudom
a vizes erösebb ... de ha rá ülsz és mész vele gyengébbnek tünik
Persze hallottam a tölcséres szívótorokról ,de szerintem itt nem erről van szó.A Suzukinál ekkor már tudták,hogy az olajos napjai meg vannak számlálva és nincsen értelme egy új hengerfejet tervezni aminek a csatornázása passzol a 40-es porlasztóhoz.Ezért választották ezt a fából vaskarika megoldást,hogy olyan szívótorkot készítettek hozzá ami passzol a 40-es karbihoz,a másik oldala pedig a már meglévő h.fejhez Így is hozott + teljesítményt.Ez mégiscsak olcsóbb megoldás volt,mint egy h.fejet tervezni új csatornázással,az öntőszerszámokat elkészíteni stb. egy olyan motorhoz amiben nem láttak további perspektívát.Ekkor már szerintem teljes erővel a vizesre koncentráltak.
Úgy látom most a porlasztó tartja izgalomban a fórumot.Had dicsekedjek a legújabb szerzeményemmel.40-es porlasztóhoz való torkok.Üröm az örömben,hogy a 40mm az csak elméleti méret mert lemérve a hengerfejbe belépő átmérőt az bizony csak 36mm Így aztán a nagy porlasztó előnyét alaposan megnyirbálja ez a csalafinta megoldás.Ha ezt tudom nem áldozok rá egy kisebb vagyont,hisz a felköszörült 36-os torkok szinte pontosan ekkorák.Egyetlen előnye az lesz,hogy a 40-es karbisor könnyebben rátolható,mint a 36-os torokra.
Vagy lehet,hogy rossz torkokat vásárolta?
Taschi,ami cikkszámokat adtál az biztos a 40-es torkok száma?Mert aszszerint rendeltem.
A tolattyú alja , ahova beül a műanyag alátét, az van lépcsősre kiöntve, az alátét gyárilag tök szabályos szerintem, csak megkopik... Az azért gond, mert változik a tű pozíciója, ráadásul a 4 porlasztónál akár különböző mértékben. Mikor én beraktam ezt az egyedi alátétet, kimértem a tű kilógását a tolattyúból, utána mind a 4 -szer ugyan azt az értéket állítottam be pár század mm pontossággal alapul véve az eredeti konfigot.
Ezt is kösz.... Nekem ezek az alátétek is elég érdekesek, nincs két egyforma közte. Akkor a lapolásnak az a szerepe hogy előre vagy hátra döntse a sibertűt?
Azt hiszem PP, vagy PE-böl kértem, ezeknek elég jók kemikáliákkal szembeni tulajdonságaik, csak irtó szar forgácsolni őket. De szerintem a sima PA6-os megfelelne. A benzin nem olyan agresszív, inkább az alkohol, etanol az...
Nem oldalra nyomja, hanem előre vagy hátra, most nem emlékszem...bele lehet magyarázni, hogy hátra lenne értelme, ha picit feszítené, mert így a tű körül felszívott benzin nem ütközik bele a tűbe, nem lesz árnyékhatás, viszont így meg örvények lehetnek a tű hengerfej felőli oldalán, ami ki tudja mennyire kedvez a porlasztásnak...én azért csináltattam ezt a spec alátétet, mert kisebb az esélye, hogy megkopik a tü, és aki ezt kivesézte nem érzet mellékhatást, negatívumot a beépítés után.
A tolattyúkkal úgy láttam nincs gond, ha nem a sibertűk kopotságátol tartok még. Meg amit Tasi mondott a tűk végeiről hogy tompán. Egy próbát azért megér a 15-ből.
Egy kérdésem még volna hozzátok.... Mennyire határozottan kellene a kehelybe a kis vájatba,a sibertű alátét lapolásának passzolni?
Szerintem számoljuk át FB módjára ezt.
Az 1100 THB az ca 26.8€. Ez 6€ /db ingyen posta nincs vám. Tehát 24€ a pohártömítés, és még marad majdnem 3€, hogy betakarja a o - gyűrűket, meg az a vacak alátetet ( múltkor vettem 20 db csavart 1.2€ ért a pillangó szelep -tengelyhez most hogy cseréltem a filckarikákat.)
Szóval szerintem ezt nem éri meg megrendelni.
Az 500 THB-s (12.2€) 10 db-ost viszont vastagon, hiszen 4€/db a szívatóhoz, és 3.5€/db a benzincsatlakozáshoz. 4x4+6x3.5=38€
a vizes erösebb ... de ha rá ülsz és mész vele gyengébbnek tünik