Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem egy 38 db komplet garnitura jöhet polcra ha tudsz rendelni a szivato dugó 0 gyűrűt sehol nem tudtam még venni és a pohár tömi is nature 8000 körül mozog ... tehát ha tusz intézni nagyon meg köszönöm ....

a tolatyuban pedig teljesen igazad van ,,jó uton jársz minél nagyobb a siberen a luk anál gyorsabban meg fel a dugatyú és hirtelen ha a luk kisebb akor fokozatosabban és lassaban halad fel ezt szabályoza a rugó .... minél erösebb anál nagyobb fordulaton kezd el ki emelkedni .. ha arugó gyengűl akor alacsonyabb fordulaton meg indul a sibler felfele a luk és a rugó erő szabályoza milyen fordulaton milyen nyomáson emelkedik a sibler

de ha a sibler csuszokálya ki van kopva akor a motor szivo hatásra igaz hogy ugyan ugy fel gyorsul asibler alatt csak ép egy bizonyos százaléka a szivo hatásnak a sibler és csuszkálya között sziv ... ez az eredményezi hogy később és lassaban emelkedik ki a dugó nagyon nagy kopásnál pedig egyszerüen nem képes 100 % an fel csuszni ergó nem pörög ki a gép ..

ugyan az van mint mikor nem tömit az air box a nyomás elszökik és nem képes fel csuszani a sibler tudom hogy érted de ........ Attilának is szol .. az ö karbiján a csuszkák kopotak ... persze tömitet air boxal ...............a rugó erő variálásával ujra ki lehet kisérletezni a sibler megfelelö emelkedését ...... 10 -15 karbi le fell és fojamatos jegyzetelés gyertya kép nézegetés .................

vagy egy jó mikuni sor
Mennyit rendeljünk belöle akkor mocskos üzleti szándékkal egybekötve?
Èn is kihoztam magammal, itt van idö ilyen kisebb dolgokkal elbarálni, otthon meg megmaradnak a nagyobb léptékü beavatkozások! Néhány alkatrész már a csomagtartóban is több ezer km-t utazgatott!

Neked viszont ha a tolattyú csúszkái is ki vannak kopva, akkor nem hiszem, hogy csak a fúvókák cseréje meg fogja oldani a dolgot. Hiszen a lötyögös tolattyú mellett más sebességgel mozog majd a levegö a membrán alatti tér, és a szívócsonk között, kisebb lehet a nyomáskülönbség is ez miatt a membrán két oldalán ami nehezebben, vagy nem tudja teljesen nyitni a tolattyút. Persze ez csak amolyan "monitot morfondirozás".
Sajnos nem volt időm már össze rakni a karbit az új fúvókákal mert az nap jött meg postán mikor indultam ki.Remélem ennyiből megúszom a karbi projektet.
Múlt hét pénteken lett kész kb 4 hónap baszakodás után. Csütörtök este hangoltam be, péntekem még Tasi ráfinomított egy hangyányit. A motorban karbiban valóban annyi van, ezért volt nehéz átugrani, és elfogadni, hogy falsolhat...Lehet valami miatt talán a sok állás miatt zsugorodhatott a filc, én már hiába kentem meg zsírral, rézpasztával, nem segített rajta semmi. Utána jött a legnagyobb kihívás, venni egy másik 40 -es karbit...persze megrendeltem a 6 db filckorongot is...hogy az eredeti is újra üzemképes legyen.
Itt németben szoktam látni néha nagyon pöpec karbikat, a tiedhez van 27000 km-t futott bontott cucc, csak hát ezek 100-200 € körül mozognak, de ezekben nem nagyon lehet csalódni...láttad amit most csináltam a piros kupakkal is milyen patina volt. Nyilván a 22 éves tömítéseket le kell cserélni.
Kösz a videót így már értem.
De azért fura hogy 25000 km -es karbival ilyen broblémáid vannak.
Tasival sajnos nem volt időnk ki kísérletezni a dolgokat, de örülök hogy most át tudtuk beszélni a dolgokat.Most úgy is kint vagyok Norvégiában dolgozni , van időm elmélkedni a projekten...
Nincs stabil alapjárat. Vagy leáll, vagy elszáll.
Ilyesmi...
Ha odafújsz és változik a fordulat, akkor lehet gyanakodni...
Kösz a féktaszítós tippet. Mi a jelenség mikor farsol?
Szerintem azt Tasiék már kiszűrték volna. Főleg most már az új digitális vákuum testerrel, meg még hamarabb kiderül ha ilyen probléma van...de egy egyszerű féktisztító spray ráfújással is azonnal detektálható ez.
Sok éve javítgattam 92 -es vizes 750-est...böven 100 ezer felett futott a blokk... a svájci konfigos 36-os karbiban a tűk úgy elkoptak, hogy le kellett cserélni őket... a gazdi mz tűket pakolt bele, azok még hamarabb elkoptak, az egyikek meg is ette a henger. Egy szeleptányér eltört. Hozott egy 38-as sort, beletuszkoltam a 36-os szívócsonkokba, úgy ahogy meghozta. Semmi nem lett csinálva vele, semmi nem lett rajt állítva...soha egy panasz nem volt a tulajtól. Ezek után már megtéptem a ruháimat, hogy én az enyémmel ennyit kínlódtam...
Na ettől félek én is hogy még ilyen problémáim lesznek.
Az asszony tűs készlete vólt a Cinezett fő fúvóka furat saccolóra. Az szerint 1,2mm-es varrótű még lötyögött benne, tehát a furat egy 125-130-as fúvókának felel meg ugye? Mikor rendeltem az új fúvókákat katalógus szerint alvázszám alapján 112,5 avét szélső és 115-ösek a középsők.
Kicserélgettem a gyári 25 ezret futott porlasztokon a filckarikákat a fojtószelep tengelyénél. Remélem tényleg itt falsolt, és ezzel meg is oldódott a probléma.
én mindenkép kisebb fő fuvokát egy 120 ast és gyári 37.5 pilot fuvokát tenék bele Attila a tüt középre és innen indulni egy 7 es gyertyát ha normális alul ....... de feljebb elfogy a tüt emelném

szerintem most neked nagy a fö fuvoka alul be dadog a sok kajátol aztán ahogy nö a fordulat szépen elkezdi égetni ezzért perget olyan jol ... de füstölt és kormozot .... mi idö hiján el vetűk a tűvel akaját egyből alul jó lett ............ de már felül nem kap anyit így ott let a szar ...azt a tű álást és fuvoka párost kell ki kisérletezni ahol alul nem dadog .. a fogyasztás el fogadható .. és legoláb a 4 est le forgatja simán ....
Ha sikerül egy jó fogyasztást és tiszta gyertyákát el érni, és persze végig egyenletesen húzzon.
Mielőtt bele mélyedtünk volna Tasival , 2500 körül torpant, de utána nagyon ment 13000-igen.Brutális fogyasztás, a gyertyák tiszta korom. Utána sibertű le rakva alátét nélkül, és így lent meg jött a nyomaték és egyenletesen húzzott 6000-ig, ott el fogyott,gyertyák ki tisztultak, fogyasztás jó. A2-es henger elég avét, talán xadóval menthető. Naggyából ennyi.
Most milyen?
Hol érzed gyengének?

Azt hiszem általánosságban elmondható, hogy csak jó állapotban levő erőforrást lehet sikeresen karburálni. Melynek nyilván másik alappillére a megfelelő állapotú porlasztó. Minden hiányosság bármely oldalon csak kemény kompromisszumokkal mondható "jónak".

Ahogy Tasi is mondja, sok esetben nem érdemes a régi elhasználódott alkatrészek felújításával foglalkozni költséghatékonyabb venni egy jó állapotú bontott cuccot, és összeválogatni a legjobb alkatrészekből egy komplett egységet.
Elég beteg szegény.
Kíváncsi vagyok milyen lesz a gyári fő fúvókával.
Cinezett! (telefonnal nehézkes az írás)
Én azt szeretném elérni minden fordulat tartományban egyenletesen húzzon.
Még a kipróbálása várat magára, mert közbe jött egy kicsit távolabbi munka.
A fő fúvókák barmolt 1,2. és 1,3 körüli címzett volt.
És 112,5 és 115-össze vettem bele.
aztán jól emlékeztem .. a te porlasztodban 35 pilot fuvoka van és vagy 140 re fel van furva a fő fuvoka

a gyári pilot 37.5 és a fő pedig 110

tesék
http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...
Atti...............! a tied gyárilag 2 furatos 750 vizes 38 karbi ezzek vannak a legjobban ki hegyezve .. a probléma még az is hogy szará van kopva .. Hisz látam szereltem ........ a mégnagyobb probléma hogy nem a végében tű hegyes tű van benne hanem valami mokolt ... ezzért is mondtam .... olcsobb lenne egy uj karbi persze ki lehetne kisérletezni hogy jó legyen ... de rá adásul ahengerek végnyomása is nagyon eltér ........ igy két verziovan

vagy alul jó ..... vagy felül ... sajna