Itt volna egy másik apróság. A gyári kormányteleszkóp már nem funkcionált mikor a motort vettem. Mivel az 1400-re már összehoztam egy kormánytelot, erre is kíváncsi voltam, hogy talpra lehet -e állítani.
A külsö hüvely 1mm acél, ami a végein rá van peremezve a belsö csapágytartókra, meg a végein lévö alátétekre. Egy kis fürészeléssel ezt roncsolással ugyan de le lehet szedni, így a krómszár meg a csapágyazás ép marad. Ha cseréljük a szimmeringet ( ami egy axiális 10x20x7 mm- es )meg esetleg az o -gyűrűket, akkor pótolva a külső hüvelyt egy 22x1.5 mm rozsdamentes varrat nélküli húzott csővel, még a középen levő gyűrűt kell 1 mm-rel kisebbre venni. A végeibe kell két darab zéger gyűrű, meg fel kell tölteni valami telo olajjal és elvileg újra működik a katalógus szerint 1000 € -os alkatrész.
Ez most így hirtelen nem tudom...az ott egy komoly rendszer, része a rúgó a membrán felett, ami egyensúlyt tart a szívócső, és a külső atmoszferikus nyomás különbsége között. A furaton tud kiegyenlítődni" a membrán feletti tér a szívócsonk nyomással, hogy létrehozza a membrán két oldalán a nyomáskülönbséget. De mivel a szívócsőben nem állandó a depresszió, hanem munkaütemenként változik, ez a furat gyakorlatilag egy fojtásként is funkcionálhat...ha pedig túl kicsi a fojtás, akkor esetleg belebeghet a membrán jobban...nem vagyok ezek turkálásában jártas, tudom, hogy ezek az erőforrások szépen ki vannak élezve, és jól teljesítenek gyári beállításokkal is, én ezeket tartom szem előtt, és ezt próbálom beállítani, visszaállítani.
Ezzel az a gond, hogy EU-n kívüli áru, itt a németeknél hamar lecsapnak rá, és rávágják az vámot, adót, és persze a vámhivatalba lehet csak átvenni, amit fogalmam sincs hol a tökömben van...
Jellemzően ezért rendelek csak német piacról, vagy az angolról, ha megyek ki látogatóba a feleségem "szülőfalujába".
Szóval akkor ez majd átruházom otthon valakire!
Ez nagyon patent szett! 10 ért meg főleg nem pénz! Csak azt nem értem, hogy 2 féle o-gyűrű hova való, vagyis miért nem 5 féle van, mint a te összeállításodban, de ettől még mindig tök jó!
Ha esetleg rendelnél, 2 szett érdekelne, akár utalok előre is.
A 2 tartalék karbit is csak eredeti konfigurációval akarom polcra tenni, nem akarok én tuningolni, se időm, se türelmem, se padom, se műszerem, se tehetségem hozzá.
gyárilag nincs ki furva egy luk van csak ... csak a 109 és 111kw -nak van gyárilag két luka a 38 as gyárilag 2 lukal van a 36 os pedig van 1 lukal és két lukal
A külsö hüvely 1mm acél, ami a végein rá van peremezve a belsö csapágytartókra, meg a végein lévö alátétekre. Egy kis fürészeléssel ezt roncsolással ugyan de le lehet szedni, így a krómszár meg a csapágyazás ép marad. Ha cseréljük a szimmeringet ( ami egy axiális 10x20x7 mm- es )meg esetleg az o -gyűrűket, akkor pótolva a külső hüvelyt egy 22x1.5 mm rozsdamentes varrat nélküli húzott csővel, még a középen levő gyűrűt kell 1 mm-rel kisebbre venni. A végeibe kell két darab zéger gyűrű, meg fel kell tölteni valami telo olajjal és elvileg újra működik a katalógus szerint 1000 € -os alkatrész.
Jellemzően ezért rendelek csak német piacról, vagy az angolról, ha megyek ki látogatóba a feleségem "szülőfalujába".
Szóval akkor ez majd átruházom otthon valakire!
te rendeljél és hot béna vagyok hozzá egy 38 db -os nekem is kell
Ha esetleg rendelnél, 2 szett érdekelne, akár utalok előre is.
A 2 tartalék karbit is csak eredeti konfigurációval akarom polcra tenni, nem akarok én tuningolni, se időm, se türelmem, se padom, se műszerem, se tehetségem hozzá.
eröl beszéltem Pityu
file:///C:/Users/taschner/Downloads/motor%20katalogusok%20alkatr%C3
%A9szek/Suzuki%20GSX-R1100%20Karbur%C3%A1tor%20k%C3%A9szletek.htm
Köszi!
Van róla szó, csak éppen egy kiegészítőben....
Onnan tudom nekem megvan papírosan, ebay-ről lőttem anno.