Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi! Küldtem SMS-t neki!
Itt volna egy másik apróság. A gyári kormányteleszkóp már nem funkcionált mikor a motort vettem. Mivel az 1400-re már összehoztam egy kormánytelot, erre is kíváncsi voltam, hogy talpra lehet -e állítani.
A külsö hüvely 1mm acél, ami a végein rá van peremezve a belsö csapágytartókra, meg a végein lévö alátétekre. Egy kis fürészeléssel ezt roncsolással ugyan de le lehet szedni, így a krómszár meg a csapágyazás ép marad. Ha cseréljük a szimmeringet ( ami egy axiális 10x20x7 mm- es )meg esetleg az o -gyűrűket, akkor pótolva a külső hüvelyt egy 22x1.5 mm rozsdamentes varrat nélküli húzott csővel, még a középen levő gyűrűt kell 1 mm-rel kisebbre venni. A végeibe kell két darab zéger gyűrű, meg fel kell tölteni valami telo olajjal és elvileg újra működik a katalógus szerint 1000 € -os alkatrész.
Ez most így hirtelen nem tudom...az ott egy komoly rendszer, része a rúgó a membrán felett, ami egyensúlyt tart a szívócső, és a külső atmoszferikus nyomás különbsége között. A furaton tud kiegyenlítődni" a membrán feletti tér a szívócsonk nyomással, hogy létrehozza a membrán két oldalán a nyomáskülönbséget. De mivel a szívócsőben nem állandó a depresszió, hanem munkaütemenként változik, ez a furat gyakorlatilag egy fojtásként is funkcionálhat...ha pedig túl kicsi a fojtás, akkor esetleg belebeghet a membrán jobban...nem vagyok ezek turkálásában jártas, tudom, hogy ezek az erőforrások szépen ki vannak élezve, és jól teljesítenek gyári beállításokkal is, én ezeket tartom szem előtt, és ezt próbálom beállítani, visszaállítani.
tényleg...
Ezzel az a gond, hogy EU-n kívüli áru, itt a németeknél hamar lecsapnak rá, és rávágják az vámot, adót, és persze a vámhivatalba lehet csak átvenni, amit fogalmam sincs hol a tökömben van...
Jellemzően ezért rendelek csak német piacról, vagy az angolról, ha megyek ki látogatóba a feleségem "szülőfalujába".
Szóval akkor ez majd átruházom otthon valakire!
Lehet hogy a külsőn megkopott, de belsőkön még szokott látszani...
Ha két furaton szellőzik akkor gyorsabban reagálna a gáz adásra?
ki tudja ? enyi év alatt menyit lett mokolva alkitgatva
Porlasztón nincs gyári azonosító. Lehet hogy japán belpiacos lenne?
http://litetek.co/Carb_Kit_Suz...

te rendeljél és hot béna vagyok hozzá egy 38 db -os nekem is kell
ok ................
Oké! Az nem mostanában lesz.
ne légy béna ... 4db alátét a pilothoz 4* 5 db 0 gyűrű 6 db benzincsö gyűrű és 4db szivató 0 gyűrű + a 4db pohár tömi
Most meg már 6 db...nem tudom követni! Pedig most dolgoztam vele...
Ez nagyon patent szett! 10 ért meg főleg nem pénz! Csak azt nem értem, hogy 2 féle o-gyűrű hova való, vagyis miért nem 5 féle van, mint a te összeállításodban, de ettől még mindig tök jó!
Ha esetleg rendelnél, 2 szett érdekelne, akár utalok előre is.

A 2 tartalék karbit is csak eredeti konfigurációval akarom polcra tenni, nem akarok én tuningolni, se időm, se türelmem, se padom, se műszerem, se tehetségem hozzá.
a gyerek be linkeli és is sügér vagyok ... 10 000 az egész szet szivatohoz mindenhova
TE SÜGÉR .....

eröl beszéltem Pityu

file:///C:/Users/taschner/Downloads/motor%20katalogusok%20alkatr%C3
%A9szek/Suzuki%20GSX-R1100%20Karbur%C3%A1tor%20k%C3%A9szletek.htm
eböl tuning lesz ? ............ egyet csinálj meg ecomomira .. egyet meg hegyez meg ......
gyárilag nincs ki furva egy luk van csak ... csak a 109 és 111kw -nak van gyárilag két luka a 38 as gyárilag 2 lukal van a 36 os pedig van 1 lukal és két lukal
Sügér vagyok...pedig hányat, és hányszor lapozgattam már...tényleg ott van a doksi végében évjárat szerint az összes paraméter.
Köszi!
a lekvár megjött ... ha jössz elöte csörögj
Ezek 40 mm-es karbik... de közelről szemlélve, utólag fúrták ki...
Szia!

Van róla szó, csak éppen egy kiegészítőben....
Onnan tudom nekem megvan papírosan, ebay-ről lőttem anno.
Nekem is a 38-as karbin ki van fuva mind a kettő.