Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

91-92 es kék cimkés nem tudom hogy a kis blockosé is ilyen -e az biztos a fekete cimkés 91-92 más akod számuk se egyforma
nekem meg kék cimkés 750 gyujtásom van
Ezek ellenállás értékek?
Ez a 86-88-as cdi?Vagy az azutáni?
a pontosan pityunak szol .. nyagyon jól tudja
Szerintem a lentit Tasi neked akarta, de én is köszi!
pontosan a trafó 4 omot kell hogy nyomjon hidegen ,,

a cdi ha kezedbe veszed és szembenézel vele első a4 nagyobb csokis a második akisebb tehát felül is 4 nyilás alul is csak a ballkezedfelöl esik a nyagyobb csoki

tehát

1 2 5 6
3 4 7 8

enyi saru van 1-2 közt 9-20 lenni
1-3 nincs
1-4 közt 2-4
1- 5 közt 25- 50
1-6 közt 25 - 50
1-7 közt 2-4
1- 8 nincs



7- 5 és 7- 6 közt .......... 15 - 40


amit még ki kell mérni 5- 6 és 6- 2 közt 50- 200

ha ezeken bellül vagy jó a cdi azért irtam le igy mert nekem is papira diktálták le ............ van egy hely ahol a cdi ket tudják javitani 8000 -12000 közt + posta 1 év garival nagyon komoly csávó csak ilyenekel foglalkozik
Èn a 86-88-as doksijában a dupla tekercsesnél 135-185 Ohm értéket találtam a jeladókhoz. Szakadás, vagy definiált alatti érték kuka...A 89-92 esébe 135-200 Ohm a jó érték a jeladóra a szerviz doksi szerint.
Igazad van ,összekeverten az RD-mel.
Arról van adatod,hogy a főteng.jeladónak (2 jeladótekercses)mennyi a normális üzemi feszültsége?ill.a trafókon milyen értékeket kell mérni?Itt sok hibalehetőség nincsen,jeladótekersc,trafó v. testelés .Legalábbis szerintem.Persze az elektronika kb.nekem is kínai.
Mindenkinek köszi az eddigi tippeket !
Lecsó is beolvas néha ide,esetleg tipped,netán megoldásod?
a fodszám mérő ponta gyujtás vezérlötöl kapja a jelet .. olyan volt már hogy főtengely 2 jelvevős régi gigxernél az egyikben a tranzisztor tul hevűlt .. hidegen a gyári értékeket 140- 180 elenálást produkálta deahogy fel melegedet 350 - 800 ig is tudot nyomni acdi -nek igy elöször csak 30-40 kilométer után meg állt a gép 10 perc mulva vissza hült és pőc-rőf ..... egy hét mulva ki nyirta a vezérlöt is uj vezérlő és a hiba fen maradt .............. végűl én cseréltem benne ki a főtengely jeladot .. azota megy a gigxer

nem tudom Attila nem vagyok erős elektronikából .. persze a sajátunkat még villanyász nem láta mindent meg oldotunk .....
hozhatod ..Mányon vagyok ........
sziasztok..tudnátok segíteni,egyik ismerősöm motorja ezt produkálja..több szervizesnél volt,de még mindig gond van vele.
Suzuki 750 gsx r 1993 vizes...alacsony fordulaton betottyan , nem gyorsul fel... sok anyagot kap..

Vásárolt hozzá..alapjárati fúvókát... 4 db ot
Esetleg Fejér megyébe-Szfvár vagy a közelébe jó szervizest tudtok ajánlani? Köszönöm
Minden gyári rajta ,igaz a ford.sz.mérő az már a 90-es évjáraté,de szerintem az nem lehet gond,az is a trafóról kap jelet.
szeva öreg harcos nem tudom mi lehet a baj az hogy nincs semmi elektromos cuc a versenygépedbe ,, csak a jelado a vezetékek és a vezérlö a 2 trafoval ,, nem tudom ford szám mérőd van ? vezérlö még egy motoron sem ment tönkre ha gyári volt a villamos rendszer.. csak ha be ázott valahonan innen kéne meg közeliteni a probléma okát
Èn igen láma vagyok a gyújtáselektronikához, de mikor diplomamunkának az Uralra csináltam egyet, az elég pöpecül működött. Egy baja volt, hogy FET-ek haláloztak el esetenként. Ezek egyik lábára adott impulzus nyitja, zárja a gyújtótrafóra menő áramot. Akitől a kapcsolást kaptam, mondta, hogy be kéne még rakni egy ...és itt már nem emlékszem, mert 14 éve volt...vagy egy diódát, vagy egy kondenzátort, és akkor a tüskék, vagy visszarúgások nem nyírják ki a kulcsfontosságú alkatrészt.
Az én teljesen naiv tippen, hogy a gyújtótartó rúg vissza az elektronikára, majd az mikor tönkremegy valszeg állandóan áram folyik a gyújtótrafón mert a FET vagy MOSFET átég, és már nem szakít meg az impulzusra...ezért halálozhat el a trafó is aztán...
(Nagyon régen tanultam ezeket, és nem is használom...gépésznek csúfolnak)
Csak egy picit.
nyugodjál meg .. mire nem mersz rá ülni.....gyári szép és kész lesz
Itt mindenki Úr! Hiszen ez egy Úri passzió!Köszönöm!Sejtettem Miért pont ez az alkatrész lenne gyári,és problémamentes?!
Urak? Igaz nem nekem szólt a megszólítás,de szerintem nem gyári méret...nekem rajta van a rendszám és alatta még egy macskaszem.
lehet,hogy már találkoztál ilyennel:
A motorom mostanra a 4. gyujtáselektronikát végezte ki.Az első 3-nál megállt mind a 4 henger a 4-nél kettő megállt 2 pedig tovább működött.A motorban nincsen generátor,fesszabályzó,öninditó,csak a gyújtás működik akksiról.Testelés szerintem rendben,trafókról nem tudom milyen értékeket kellene mérni.
Ha valaki másnak is van ötlete ezzel kapcsolatban ne tartsa magába.
El se tudtam menni az utolsó rijekai versenyre,pedig nagyon készültem rá,de 3 nappal előtte megpusztult.
Urak!Ez a sárvédő gyári,vagy már kurtított?
Köszi!Hasznos!Így olyan az érzés mintha felső körökhöz tartoznék...Rolls Royce a garázsban,jacht az Adrián,e.fékfelújjító készlet 114,99font-ért...
Köszi!
Nem olyan eget verő az a folt...
A 89-es modellé rövidebb hátsó villával még 4.5 colos volt, de utána 5.5 ös lett, és erre a 180-as passzol.