nem tudok mit mondani . a tűket meg kell venni a cv adig működik amig a menbrán nem lukas .. ha már nehezen megy fel ki kell kisérletezni a air box dekompreszioját .............az hogy acsuszkák kopotak az csak a gáz reakcio finomságát befolyásolja amugy meg ha 36 van rajta ...../// mert hogy a képen egy cv karbis gigxer van //
Köszönöm a válaszod!Az szép még jó hogy lehet kapni :)Azt mire érted hogy lehet semmi baja a karbinak?Szét szedtem a tű-im el vannak verődve a súber ház ki van kopva szemmel láthatólag!Karbit rá venni meg lehetetlen Magyarba.
a karbi csuszka db // 50 euró .... a dugatyú db / ujra 52 euró a tű db 12 euró + akor már a kehejcsőved is cserés az ujabb 18 euró db euró
+ az 0 gyűrűk és a pohár tömi cirka 600 euró ..................
na kb enyiért egy motort is lehet venni .. karbi az ebayon ..jóóóó kb 100 000 ft ... mivel a tieden gyárilag siktolatyus van .... sima 36 os bts mikunin is 50 000 a jóóóóó
szerintem egy hozzá értöhöz el kéne vined és az meg mondaná mi a bánat van ... pl ...én .............. lehet semmi baja a karbidnak ..
Sziasztok!Érdeklődni akarok,honnan tudok venni GSXR 750 hez ami 1988 as évjáratú motorhoz karburátor felujító készletet?Kellene síber tű,a síber tű amiben csúszik,tű szelep stb.Szerintem ki van kopva a karbim mert kis fordulaton hebeg habog a motor kb 3000 nél tisztul ki a fölött hibátlan.a tűim el vannak verődve stb.vagy vegyek hozzá másik karbit(az lehetetlen)nem találtam sehol.Valami segitséget adjatok már,köszi előre is!
az olaj pedig mannol 10/40 jasoma és jasoma 2 de a problémám nagy melegbe mindig elö jönn városba nehezebb lesz a váltom .. néha szaroznu kell az üresel ........ nem vészes de idegesit
mazsi .......... a 60 -as al jobban fordul de az órát lejebb engedi és az a mugy is nehéz .. én is használtam 60 .ast könyeben dönthető ,, mást nagyon nem vettem észre .......... a régieké 130 /60 volt gyárilag is ja és az km órád is csalni fog felfele
köszönöm taschner úr!valahogy én is igy gondoltam csak egy kis megerősités kellett.hogy ugy mondjam nem idegen tőlem a szerelgetés de ezzel a blokkal még nem volt dolgom,és egyikember ezt mondta a másik meg azt,nem tudtam eldönteni hogy legyen de igy már jobb
tudom laci mi van de ez a guma gyenge lesz .... heydenau ... max 210 km /ó bir ilyen van a kis 550 en ..igaz jol tapad ... de nézd meg a sebeség indexét .......... nehogy gond legyen
valojában a pinksbe polcon van ............ de vagy 45000 és szerintem fölösleges ........... mindent le tudsz gyártani otthon kis ügyeségel egyedűl a hengerfely pakolás a kérdéses ha sérült akkor azt venni kell vagy le gyártatni ... az 0 gyűrűket pedig méret szerint megint meg tudod venni .. ez mindig cserés ..mindenhol ...... és csak a vitont ..esetleg a ns 70 anyagot szabad bele rakni ..... tömités pedig csak a deklik alá kell a blockot ugy is ragasztani kell .......... én pl ragasztok mindent ........és vagy 25 blockon vagyok tul .. por száraz mind ... kb az 0 gyűrűk 3000 ft a hengerfely tömi legyártás 8000- 10000 anyag főgő a kuplung tengely szimering és a kihajtó szimering .. gyári 3000 a kettő .......... ez barátibb mint a 45000
sziasztok!van egy 1127ccm-s v707 motorkódu lég-olajos erőmüvem amit az egyik katanamba akarok beépiteni.nem tud valaki esetleg tömitésgarniturára valami jó beszerzési forrást?
Ezen talán jobban látszik...És a jobb,és a bal oldalon is ugyanúgy. Tehát nem a kerék van féloldalasan...Arra gondolok hogy az előző tulajdonosok igazi"szakik"voltak...
Ma beszereltem az elsőkereket.Felszereltem a fékeket.Valami miatt ha meghúzom a rögzítő csavarokat,akkor egyik oldalon hozzáér a tárcsa...Ez fékpofák és miegyebek nélküli összerakás.Itt vannak a képek az egyiken lehet látni hogy nagyon egy oldalon vannak.A másik képen fellazítottam a csavarokat...így állna jól! Vagy mivel nem vagyok szakértője a típusnak,mégsem?Esetleg hiányzik még valami? Vagy a telőszáron a rögzítési pont van lereszelve,köszörülve,szétbaccva?
elenálás igen de amugy amikor kisérleteztem probáltam két jeladoval régi cdi -vel és avval is ment aztán egy jeladoval uj cdi vel azzal is jó volt a fekete és a kék közöt van valami kis eltérés biztos az erősebb motorhozz csinálták ........... a 750 gyujtásal meg el pereg 13800 ig
https://www.facebook.com/media...