Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tudok mit mondani . a tűket meg kell venni a cv adig működik amig a menbrán nem lukas .. ha már nehezen megy fel ki kell kisérletezni a air box dekompreszioját .............az hogy acsuszkák kopotak az csak a gáz reakcio finomságát befolyásolja amugy meg ha 36 van rajta ...../// mert hogy a képen egy cv karbis gigxer van //

olyat simán veszel a bandité jó rá
Köszönöm a válaszod!Az szép még jó hogy lehet kapni :)Azt mire érted hogy lehet semmi baja a karbinak?Szét szedtem a tű-im el vannak verődve a súber ház ki van kopva szemmel láthatólag!Karbit rá venni meg lehetetlen Magyarba.
a karbi csuszka db // 50 euró .... a dugatyú db / ujra 52 euró a tű db 12 euró + akor már a kehejcsőved is cserés az ujabb 18 euró db euró

+ az 0 gyűrűk és a pohár tömi cirka 600 euró ..................

na kb enyiért egy motort is lehet venni .. karbi az ebayon ..jóóóó kb 100 000 ft ... mivel a tieden gyárilag siktolatyus van .... sima 36 os bts mikunin is 50 000 a jóóóóó

szerintem egy hozzá értöhöz el kéne vined és az meg mondaná mi a bánat van ... pl ...én .............. lehet semmi baja a karbidnak ..

tasi
Sziasztok!Érdeklődni akarok,honnan tudok venni GSXR 750 hez ami 1988 as évjáratú motorhoz karburátor felujító készletet?Kellene síber tű,a síber tű amiben csúszik,tű szelep stb.Szerintem ki van kopva a karbim mert kis fordulaton hebeg habog a motor kb 3000 nél tisztul ki a fölött hibátlan.a tűim el vannak verődve stb.vagy vegyek hozzá másik karbit(az lehetetlen)nem találtam sehol.Valami segitséget adjatok már,köszi előre is!
vannak kockás gumiaim ... neked adom ingyen

az olaj pedig mannol 10/40 jasoma és jasoma 2 de a problémám nagy melegbe mindig elö jönn városba nehezebb lesz a váltom .. néha szaroznu kell az üresel ........ nem vészes de idegesit
Nem baj ha lejjebb van!Kicsi vagyok... Szívem szerint a hátulját is lejjebb tenném,2-3-4cm-rel.
olaj ............... le ment a 4000 km er az olaj........... ár /értékben verhetetlen .............semivel nem rosszabb mint a neves társai

http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/...*PR
mazsi .......... a 60 -as al jobban fordul de az órát lejebb engedi és az a mugy is nehéz .. én is használtam 60 .ast könyeben dönthető ,, mást nagyon nem vettem észre .......... a régieké 130 /60 volt gyárilag is ja és az km órád is csalni fog felfele
Szia,Öregdió! Miben indulsz ezzel?Alpok-Adria-Velenceitó?
Igen,ez 60-as. Azon kívűl hogy furcsán fest,lesz valami gondom vele?Mitudomén,egyenesfutás,vagy ilyesmi?
köszönöm taschner úr!valahogy én is igy gondoltam csak egy kis megerősités kellett.hogy ugy mondjam nem idegen tőlem a szerelgetés de ezzel a blokkal még nem volt dolgom,és egyikember ezt mondta a másik meg azt,nem tudtam eldönteni hogy legyen de igy már jobb
bocs látom ,hogy brinstone ... csak 60 as
tudom laci mi van de ez a guma gyenge lesz .... heydenau ... max 210 km /ó bir ilyen van a kis 550 en ..igaz jol tapad ... de nézd meg a sebeség indexét .......... nehogy gond legyen
valojában a pinksbe polcon van ............ de vagy 45000 és szerintem fölösleges ........... mindent le tudsz gyártani otthon kis ügyeségel egyedűl a hengerfely pakolás a kérdéses ha sérült akkor azt venni kell vagy le gyártatni ... az 0 gyűrűket pedig méret szerint megint meg tudod venni .. ez mindig cserés ..mindenhol ...... és csak a vitont ..esetleg a ns 70 anyagot szabad bele rakni ..... tömités pedig csak a deklik alá kell a blockot ugy is ragasztani kell .......... én pl ragasztok mindent ........és vagy 25 blockon vagyok tul .. por száraz mind ... kb az 0 gyűrűk 3000 ft a hengerfely tömi legyártás 8000- 10000 anyag főgő a kuplung tengely szimering és a kihajtó szimering .. gyári 3000 a kettő .......... ez barátibb mint a 45000
sziasztok!van egy 1127ccm-s v707 motorkódu lég-olajos erőmüvem amit az egyik katanamba akarok beépiteni.nem tud valaki esetleg tömitésgarniturára valami jó beszerzési forrást?
Nem a gyári 120/70 17" -os abroncsok vannak rajta?
Na,megoldottam...egy alátét kellet a fék és a teleszkóp közé. Viszont az első sárvédő valahogy...mint bikán a hálóing...úgy áll! Túl peres a gumi?
Ezen talán jobban látszik...És a jobb,és a bal oldalon is ugyanúgy. Tehát nem a kerék van féloldalasan...Arra gondolok hogy az előző tulajdonosok igazi"szakik"voltak...
Porvédő-távtartó! Nem.Jól van,mint a te gépeden.Holnap,(tiszta fejjel,mert a pipátol nem látok)újra megnézem.Szétszedem,megvizslatom.
porvédöt
A keréktengelynél a távtartót nem fordítva raktad be?
Ma beszereltem az elsőkereket.Felszereltem a fékeket.Valami miatt ha meghúzom a rögzítő csavarokat,akkor egyik oldalon hozzáér a tárcsa...Ez fékpofák és miegyebek nélküli összerakás.Itt vannak a képek az egyiken lehet látni hogy nagyon egy oldalon vannak.A másik képen fellazítottam a csavarokat...így állna jól! Vagy mivel nem vagyok szakértője a típusnak,mégsem?Esetleg hiányzik még valami? Vagy a telőszáron a rögzítési pont van lereszelve,köszörülve,szétbaccva?
Köszi Tasi a segítséget. Összeraktam, holnapra kiderül, h mi lesz vele...
elenálás igen de amugy amikor kisérleteztem probáltam két jeladoval régi cdi -vel és avval is ment aztán egy jeladoval uj cdi vel azzal is jó volt a fekete és a kék közöt van valami kis eltérés biztos az erősebb motorhozz csinálták ........... a 750 gyujtásal meg el pereg 13800 ig