Igazából csak olyan költői kérdések...
Nem értem, hogy a 89-92-es szervizdoksiba, miért nincs egy árva betű sem a 40 mm-es karbiról?
A 93-as vizes doksijában már benne van a setup, de más az azonosítója.
Nekem
-41C5/K11... ez egy fojtott kb 74kW-os változaton lehetett
-42C2/K1X2 ismeretlen, de valszeg nyitott motorról való
-41C4/K211 (ez az eredeti a 100 kW-os E6 -dél Afrikai kiadás / GV73B-nek
A vizes gixer doksijában érdekes, hogy a 3-as, de csak a 3-as karbiban nagyobb a főfúvóka.
Érdekes még, hogy a fojtott karbisornál a tolattyún ki van fúrva valszeg gyárilag mind a két furat amivel a szívócsatornába szellőzik.
Szétbontottam az vásárolt 40-es karbit. Lehet még jobb állapotban van, mint a 25 e km-t futott ami a motoron volt. Nincs rajta kicsapódás, lehet soha nem látott etanolos benzint. Tolattyú, csúszkák, membránok, kehelycső tűk tök jó állapotban. Egy szett tömítés kell bele aztán megy tovább!
(az egyik úszóház nem rá való, alacsonyabb, de abból jó van pót otthon.)
ott vannak a cik számok 1310141C00 ... a következő 13102 41c00 13103 41 c 00 és 13104 41c00 ezeket beviszed a suzukiba és meg rendeled ................. kb ennyi vagy hivd fel Ricsit hátha van neki 06705850436 el is küldi neked karbija nincs az biztos
a gumikon rajta van a kod szám.....így tudod beazonositani
ha a versenygépre kell akor nincs más ,, de ha air box is lesz rajta akor azt is meg kell vegyed más ott is minden nagyobak ahátsó farsli gumik és más a kidolgozása a 40 karbi air boxnak
szeretnék a motoromhoz 40-es szívócsonkokat venni.Ki tudja,hogy a 90-es évjáratú h.fejhez(ehhez 36-os van gyárilag) melyik motorkód ill.alvázszám alapján lehet rendelni.Vizesé van,de sajnos az nem passzol az olajoshoz.40-es siktolattyús porlasztók vannak rajta és a 36-os csonkra elég macerás rátolni,na meg a keresztmetszet sem passzol így.
Megköszönném ha valaki használható infót adna.Nézegettem az alábbi linket,de ott annyi féle fel van sorolva,hogy én nem tudom eldönteni melyik lenne a jó nekem.Ahhoz meg túl drága,hogy csak vaktában rendeljek.
Esetleg már vki.alakította át 40-re a 36-ot és tudja melyik passzol hozzá.
A görbevázas 1996-2000-ig -é többé kevésbé azonos 36 mm mikuni.
Arra kell figyelni, hogy a membrán alatti tér honnan szellözik. Vannak olyan gixer és bandit karbik amik a légszüröházból, vannak olyanok amiknek külön kis légszürös csonkjuk van.
Azért te esetedben is érdemes alaposan körbemérni a karbit, megkeresni az azonisítót ami bele volt gravirozva, mert elképzelhetö, hogy már most sem a gyári sor van rajta.
Meg látható, hogy a légszürö felöl is lehet kerek meg ovális a karbi belépö csöve.
Pl a szóló porlasztó-ovális, a 1200-es 96-2000-es bandité a másik egy 1100-es gixeré, de a benne levö cuccok még lehetenek kompatibilisek, de elötte alaposan be kéne azonosítani a te karbidat.
Nem értem, hogy a 89-92-es szervizdoksiba, miért nincs egy árva betű sem a 40 mm-es karbiról?
A 93-as vizes doksijában már benne van a setup, de más az azonosítója.
Nekem
-41C5/K11... ez egy fojtott kb 74kW-os változaton lehetett
-42C2/K1X2 ismeretlen, de valszeg nyitott motorról való
-41C4/K211 (ez az eredeti a 100 kW-os E6 -dél Afrikai kiadás / GV73B-nek
A vizes gixer doksijában érdekes, hogy a 3-as, de csak a 3-as karbiban nagyobb a főfúvóka.
Érdekes még, hogy a fojtott karbisornál a tolattyún ki van fúrva valszeg gyárilag mind a két furat amivel a szívócsatornába szellőzik.