Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából csak olyan költői kérdések...
Nem értem, hogy a 89-92-es szervizdoksiba, miért nincs egy árva betű sem a 40 mm-es karbiról?
A 93-as vizes doksijában már benne van a setup, de más az azonosítója.
Nekem
-41C5/K11... ez egy fojtott kb 74kW-os változaton lehetett
-42C2/K1X2 ismeretlen, de valszeg nyitott motorról való
-41C4/K211 (ez az eredeti a 100 kW-os E6 -dél Afrikai kiadás / GV73B-nek

A vizes gixer doksijában érdekes, hogy a 3-as, de csak a 3-as karbiban nagyobb a főfúvóka.

Érdekes még, hogy a fojtott karbisornál a tolattyún ki van fúrva valszeg gyárilag mind a két furat amivel a szívócsatornába szellőzik.
a kurva életbe ...............
szerencsés ...................
Szétbontottam az vásárolt 40-es karbit. Lehet még jobb állapotban van, mint a 25 e km-t futott ami a motoron volt. Nincs rajta kicsapódás, lehet soha nem látott etanolos benzint. Tolattyú, csúszkák, membránok, kehelycső tűk tök jó állapotban. Egy szett tömítés kell bele aztán megy tovább!
(az egyik úszóház nem rá való, alacsonyabb, de abból jó van pót otthon.)
Ha tudod a számát, hívd fel!
Még semmi hír!
Kezedben van már a cucc?
volt neked ... nem ? ...........azt mondtad ütnek ..két gyári tárcsa érdekelne ... emailbe jöhet Viktor csere vagy utalok

köszi tasi
Helló Tasi. Bocs,de csak most léptem fel. Milyet keresel?
a 15.8 as az az olajpumpa alá kell ............. neked ez kell Attila

.......http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...

4db .. amikor meg rendeled kérdezd meg hogy a szivó torkokhoz jár É a 0 gyűrű ..... mert a katalogus szerint ........... igen
A gumigyűrük közül meg gondolom a legnagyobb a 15,8mm-es?
Köszönöm!
Viktor ! ...beszéltünk egyszer tártcsákrol ! ... vennék egy párat elöre ...........
ott vannak a cik számok 1310141C00 ... a következő 13102 41c00 13103 41 c 00 és 13104 41c00 ezeket beviszed a suzukiba és meg rendeled ................. kb ennyi vagy hivd fel Ricsit hátha van neki 06705850436 el is küldi neked karbija nincs az biztos

a gumikon rajta van a kod szám.....így tudod beazonositani
Ez az oldal amit küldtél milyen nemzetiségű,mert nem találtam az országjelet?
Igen ,a versenymotorra kellene,azon nincsen airbox.A Suzukinál lehet rendelni,vagy esetleg van más lehetőség is?
Atti ........... ha siktolatyust teszel vissza a 41 c cicszámu szivo torkok kelenek 1, 2 , 3, 4, -es mind más

csináltam az éven egyet https://www.facebook.com/media...

ha a versenygépre kell akor nincs más ,, de ha air box is lesz rajta akor azt is meg kell vegyed más ott is minden nagyobak ahátsó farsli gumik és más a kidolgozása a 40 karbi air boxnak

kell ez

http://www.cmsnl.com/suzuki-gs...

http://www.cmsnl.com/gsx-r1100
...


http://www.cmsnl.com/gsx-r1100...

http://www.cmsnl.com/gsx-r1
100...


mind a négy más féle ........ van hozzá 0 gyűrű azt is ved meg
szeretnék a motoromhoz 40-es szívócsonkokat venni.Ki tudja,hogy a 90-es évjáratú h.fejhez(ehhez 36-os van gyárilag) melyik motorkód ill.alvázszám alapján lehet rendelni.Vizesé van,de sajnos az nem passzol az olajoshoz.40-es siktolattyús porlasztók vannak rajta és a 36-os csonkra elég macerás rátolni,na meg a keresztmetszet sem passzol így.
Megköszönném ha valaki használható infót adna.Nézegettem az alábbi linket,de ott annyi féle fel van sorolva,hogy én nem tudom eldönteni melyik lenne a jó nekem.Ahhoz meg túl drága,hogy csak vaktában rendeljek.
Esetleg már vki.alakította át 40-re a 36-ot és tudja melyik passzol hozzá.
Szerintem tök egyforma!

Javaslom tárold el a linket, mert sokat tud segíteni a robbantott ábra.
A kormánysúlyok egyformák? Úgy értem a jobb,és a bal oldali megegyezik?Nekem csak egy van,(ez lenne a minta)gyártatnék még egyet!
Okok köszönöm,meg próbálok valamit intézni!Ha nem boldogulok szerintem írok itt!
nagyon jól beszél ....... valamit konyit hozzá ....
A görbevázas 1996-2000-ig -é többé kevésbé azonos 36 mm mikuni.
Arra kell figyelni, hogy a membrán alatti tér honnan szellözik. Vannak olyan gixer és bandit karbik amik a légszüröházból, vannak olyanok amiknek külön kis légszürös csonkjuk van.
Azért te esetedben is érdemes alaposan körbemérni a karbit, megkeresni az azonisítót ami bele volt gravirozva, mert elképzelhetö, hogy már most sem a gyári sor van rajta.
Meg látható, hogy a légszürö felöl is lehet kerek meg ovális a karbi belépö csöve.
Pl a szóló porlasztó-ovális, a 1200-es 96-2000-es bandité a másik egy 1100-es gixeré, de a benne levö cuccok még lehetenek kompatibilisek, de elötte alaposan be kéne azonosítani a te karbidat.
Oké köszönöm,Banditnak az 1200 karbija jó? megegyezik a két karbi?