Pici átalakítással szerintem felmegy rá a k5 1 dobos rendszere, azt akrából 60,000-ért adtam el itt a fórumon (titán cső karbon dob). Biztosan könnyebb mint a 2 dobos rettenetek.
Fogalmam sincs, mivel nem is látok ilyen Japán Yoshi rendszert K7 1000-hez hirdetve itthon abszolult, de az Ebay-on sem, csak amerikai Yoshit! Csak azt tudom hogy mennyit kinálnak érte! De azt is nézd hogy pl. az akra és az arrow is komplett titán e, mert az nagy különbség hogy titán e, vagy rozsdamentes, nem a dob palástjáról beszélek, hanem az egész rendszerről!
Hogy ne lenne olcsóbb. Egy alap arrow rendszer 1000 font a k7re, ugyan ez akrából 1400 alatt nincs, két karbon dobot adnak 1000ért. Mondjuk aki két dobosat akar, annak amúgy is szíves, az ára is kétszer annyi majdnem, mint az egy dobos. L2-re kár, hogy nincs értelmesen kinéző rendszerük,mert az árak eléggé jók.
Nagyságrendileg milyen áron megy a rendszered ára használtan? Az újonnan tuti nem volt aprópénz.
A használt rendszernek annyi az ára amennyiért elviszik, az attól függ hogy eladni akarja e az ember, vagy venni akar e!!!! Nekem van k7 1000-hez egy Yoshimura rendszerem + ban amire most a héten ajánlatot is kaptam, de nem minden áron eladó, mert ha meg kell akkor hol veszek gyorsan olcsón, SEHOL??? De egyébként az Arrow sem nagyon olcsóbb mint egy Akra vagy Yoshi......, mert az is jó!!
Persze, nem azt mondtam, hogy olcsó, de a nevesebb gyártók (yoshi, akra, stb ezekből csak a két dob kerül annyiba, mint egy arrow rendszer) rendszereihez képest még mindig jelentősen olcsóbb. Használtan meg alapból örül az ember ha talál egy jó eladó rendszert, nem hogy még válogasson. Használtan mennyi Feri egy két dobos akra vagy yoshi rendszer? gondolom az sincs nagyon 250-300 alatt, ha van egyáltalán. A köv motoromra én is rendszert fogok rakatni, de mivel valószínűleg nem lesz hozzá használt, már félek mibe fog nekem az pc-stül fájni.
Az biztos hogy az Arrow az jó rendszert csinál, és az ára sem megfizezhetetlen újonnan sem, de persze ahhoz le kell gombolni 350000 körül a leg olcsóbb alu dobosért is, K7 1000-hez! Csak az a kérdés ilyenkor, hogy már jövőre egy 10 éves modellú motorra ki vesz 350000-450000 ért egy rendszert?
Se Hiro tőke...Se szelep emelő szár nincs Ez se nem kocsi, sem nem Harley
A modern 4 hengeres négyütemű motorkerékpárok szinte teljes palettája felül vezérelt, felül szelepelt vezérléssel készül.
Wikipédia pl leírja: "A 4 szelepes hengerfejeknél leggyakrabban kettős vezérműtengellyel (DOHC). A vezérműtengely mozgathatja a szelepeket himbán keresztül vagy közvetlenül, úgynevezett emelőtőkéken át."
Sejtettem :) Sikerült már rendszert találni? Én a sajátomra arrow rendszerben gondolkodtam, k7-re is elég népszerű a dupla dobbal és árban sem megfizethetetlen újonnan sem.
Igazából azért akarnék venni még egy motort, mert ahogy számolgatom mit kellene vennem télen, hogy jövőre egyszerűbb legyen pályázni, egy fél új gép árának fele már kijönne, Ezért ha a télen lenne valami alkalmi vétel akkor lehet vennék külön pályára egy motort. Legideálisabb egy papírok nélküli K5 1000 lenne az olcsósága és a meglévő alkatrészek miatt. A barátod motorja szerintem számomra lenne túl komoly. Sajnos én még nem tartok ott pályán, hogy egy ilyen árú és technikájú motor legyen alattam.
De ha komoly széndékod van tudok most is, egy cimborámnak van egy eladó K7 1000 pályagép komolyan felkészítve! Yoshi R tengelyes blokk, yoshi dupla dobos titán rendszer, öhlins TTX, öhlins cartridge, gyorsváltó, stb!
Nagyságrendileg milyen áron megy a rendszered ára használtan? Az újonnan tuti nem volt aprópénz.
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Ne haragudj...de ezen most nagyot mosolyogtam
Se Hiro tőke...Se szelep emelő szár nincs Ez se nem kocsi, sem nem Harley
A modern 4 hengeres négyütemű motorkerékpárok szinte teljes palettája felül vezérelt, felül szelepelt vezérléssel készül.
Wikipédia pl leírja: "A 4 szelepes hengerfejeknél leggyakrabban kettős vezérműtengellyel (DOHC). A vezérműtengely mozgathatja a szelepeket himbán keresztül vagy közvetlenül, úgynevezett emelőtőkéken át."
Peace