Azt én züllesztettem szét Sedu
kb. 5 évig vagy 4-en társalogtatok rajta havi két oldal hozzászólással Asztán megérkezett pipi veszedelem és a szerelésről elkanyarította a témát a csapatépítés felé Na cápa akkor pattant meg, nem bírta a kéjelgést te más okok miatt Azért egy pár zx-es bulin összefutottunk
Ne má!!!
Nem mindig értettem vele egyet de ez már csak ilyen nem vagyunk egyformák, viszont volt véleménye ami mellett kitartott és ezt szerettem.
Én is csak ezt az egy topikot olvasom és nagyritkán írok benne az összes többi olyan mint a mai világ "híg fos tengere"
Ha nem lesz itt ide is betör a kaki
Sziasztok srácok. A kérdésem a következö volna. Adott gsxr 1000 k3-4 már most elkezdte csipkedni az olajat olyna erösebb gázrántásnál lök egy kis kék füstöt. Mi szokott ezeknél a hiba lenni? Valami tipus betegsége ezeknek? Dugattyu gyürü henger kopás? Szelep vagy szelepszárszimering? Elöre is köszi a választ
Csutkánál az állítót koppig betekerem.
Kis Lánckerék fölött az anyát fellazítom és lazára hagyom a bowdent?
Kuplung fedél levesz.
Kontraanya meglazít, állítócsavar kiteker 3 fordulatnyit, majd lassan addig tekerem befelé míg ellenállást nem érzek.
Innen vissza 1/2 fordulat.
Kontraanya lehúz.
A kis lánckerék fölött mennyire feszítsem meg a bowdent? Addig amíg a kar végén 10.-15mm holtjátékom nem lesz?
De bakker, majdnem egy hónapja kész!? Augusztus közepén volt a műszakin.
Azóta is éli hegyi kis életét, rója a kanyarokat, riszálja a féktávokat, integet a bukkanókon. Hámekkoracsászárazagép!
Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan összelapátolod a motort , ezért nem is terveztem nagyobb kiruccanást a motorral, igy mindeféle szirszar munkát magamra vállaltam. Előreláthatólag szeptember utolsó hétvégéjétől aktuális lenne, de akkor 2 naposra kell csinálni a bulit Amióta éjszaka ripityára törtem magam őzikével, én sötétedés után nem ülök motorra. Hideg nem zavar, csak az esőre vagyok érzékeny.
Csak azért kérdeztem mert nekem is ez van fent a mocin (megvágva), ezzel vettem, így mással még nem próbáltam, semmi bajom vele. Azonkívül persze, hogy mindig is ódzkodtam az ilyen megoldásoktól, meg a használtgumi vásárlástól is, ez nem az én világom...
El is határoztam, hogy karácsonyra meglepem magam, a következő szezonra veszek egy új slick szettet. Most mindenhol fülelek, gyűjtöm a tapasztalatokat, véleményeket. Nekem eddig mindig csak Bridgestone-ok voltak a korábbi mocin is, így ehhez húz a szívem...
Miért csak Dunlop-al mész elől?
kb. 5 évig vagy 4-en társalogtatok rajta havi két oldal hozzászólással Asztán megérkezett pipi veszedelem és a szerelésről elkanyarította a témát a csapatépítés felé Na cápa akkor pattant meg, nem bírta a kéjelgést te más okok miatt Azért egy pár zx-es bulin összefutottunk
Nem mindig értettem vele egyet de ez már csak ilyen nem vagyunk egyformák, viszont volt véleménye ami mellett kitartott és ezt szerettem.
Én is csak ezt az egy topikot olvasom és nagyritkán írok benne az összes többi olyan mint a mai világ "híg fos tengere"
Ha nem lesz itt ide is betör a kaki
Lelki vezető volt,sensei.
Csutkánál az állítót koppig betekerem.
Kis Lánckerék fölött az anyát fellazítom és lazára hagyom a bowdent?
Kuplung fedél levesz.
Kontraanya meglazít, állítócsavar kiteker 3 fordulatnyit, majd lassan addig tekerem befelé míg ellenállást nem érzek.
Innen vissza 1/2 fordulat.
Kontraanya lehúz.
A kis lánckerék fölött mennyire feszítsem meg a bowdent? Addig amíg a kar végén 10.-15mm holtjátékom nem lesz?
Azóta is éli hegyi kis életét, rója a kanyarokat, riszálja a féktávokat, integet a bukkanókon. Hámekkoracsászárazagép!
El is határoztam, hogy karácsonyra meglepem magam, a következő szezonra veszek egy új slick szettet. Most mindenhol fülelek, gyűjtöm a tapasztalatokat, véleményeket. Nekem eddig mindig csak Bridgestone-ok voltak a korábbi mocin is, így ehhez húz a szívem...
Miért csak Dunlop-al mész elől?