Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zx9 fórumon egy emberrel volt baj, igazából nem érdekel. Aki olyan azzal azóta is tartom a kapcsolatot, lassan leszokok én is a fórumozásról. Nincs értelme senkinek tanácsot adni, ugyanazokat a kérdéseket teszik fel századjára, stb. És még az jön le hogy nem értek a motorokhoz, pedig elég sok megfordult nálam, 99%-át egyedül szereltem meg.
A csapatépítés az tényleg szuper lenne csak aki a fórumokon hangoskodik az életben is legyen kemény! Mutasson fel valamit, ne azt hogy tud cigizni, sokat inni, az anyjánál lakik és babettával jár.
Cápa innen is meglépett.
Azt én züllesztettem szét Sedu
kb. 5 évig vagy 4-en társalogtatok rajta havi két oldal hozzászólással Asztán megérkezett pipi veszedelem és a szerelésről elkanyarította a témát a csapatépítés felé Na cápa akkor pattant meg, nem bírta a kéjelgést te más okok miatt Azért egy pár zx-es bulin összefutottunk
Szerintem tartsunk egyperces néma vigyázt..
Örök tapasztalat, hogy akinek a vesztét emlegetik az mindig előkerül... :-)
Mondjuk őt sajnálom!
Sziasztok!..K7-K8 1000-re keresünk VINXXGRIP utaskapaszkodót!...aki tud segítsen köszönöm!
Ne má!!!
Nem mindig értettem vele egyet de ez már csak ilyen nem vagyunk egyformák, viszont volt véleménye ami mellett kitartott és ezt szerettem.
Én is csak ezt az egy topikot olvasom és nagyritkán írok benne az összes többi olyan mint a mai világ "híg fos tengere"
Ha nem lesz itt ide is betör a kaki
Sziasztok srácok. A kérdésem a következö volna. Adott gsxr 1000 k3-4 már most elkezdte csipkedni az olajat olyna erösebb gázrántásnál lök egy kis kék füstöt. Mi szokott ezeknél a hiba lenni? Valami tipus betegsége ezeknek? Dugattyu gyürü henger kopás? Szelep vagy szelepszárszimering? Elöre is köszi a választ
én is már régen a zx9-ből.
Valahogy az most nem izgat.
Felneztem ra.
Na igen, átfordult túramotoros változatba. Régen nem ilyen volt...
Most nem lesz kivel tárgyalnod...
Mondjuk tényleg kalap sz...r az oldal, meg a forumok is. Már időtöltésnek is gyatra egy unalmasabb munkanapon.
Mi tortent?
Nemáááá.
Lelki vezető volt,sensei.
Kilépett a Sportmotor fórumozásából...
Pápá Cápa. Jó volt, h itt voltál velünk 10 évig!
Kuplung beállításban segítene valaki?

Csutkánál az állítót koppig betekerem.
Kis Lánckerék fölött az anyát fellazítom és lazára hagyom a bowdent?
Kuplung fedél levesz.
Kontraanya meglazít, állítócsavar kiteker 3 fordulatnyit, majd lassan addig tekerem befelé míg ellenállást nem érzek.
Innen vissza 1/2 fordulat.
Kontraanya lehúz.
A kis lánckerék fölött mennyire feszítsem meg a bowdent? Addig amíg a kar végén 10.-15mm holtjátékom nem lesz?
De bakker, majdnem egy hónapja kész!? Augusztus közepén volt a műszakin.
Azóta is éli hegyi kis életét, rója a kanyarokat, riszálja a féktávokat, integet a bukkanókon. Hámekkoracsászárazagép!
Nem gondoltam, hogy ilyen gyorsan összelapátolod a motort , ezért nem is terveztem nagyobb kiruccanást a motorral, igy mindeféle szirszar munkát magamra vállaltam. Előreláthatólag szeptember utolsó hétvégéjétől aktuális lenne, de akkor 2 naposra kell csinálni a bulit Amióta éjszaka ripityára törtem magam őzikével, én sötétedés után nem ülök motorra. Hideg nem zavar, csak az esőre vagyok érzékeny.
Mert abban bízok elől, és a Pirelli Superbikeban, de lehet hogy ez csak az én rögeszmém! De az nagyon fontos a pályán hogy bízz a gumidban.........
Csak azért kérdeztem mert nekem is ez van fent a mocin (megvágva), ezzel vettem, így mással még nem próbáltam, semmi bajom vele. Azonkívül persze, hogy mindig is ódzkodtam az ilyen megoldásoktól, meg a használtgumi vásárlástól is, ez nem az én világom...
El is határoztam, hogy karácsonyra meglepem magam, a következő szezonra veszek egy új slick szettet. Most mindenhol fülelek, gyűjtöm a tapasztalatokat, véleményeket. Nekem eddig mindig csak Bridgestone-ok voltak a korábbi mocin is, így ehhez húz a szívem...
Miért csak Dunlop-al mész elől?