Üdv mindenkinek ! Lenne egy kérdésem , vett -e valaki mostanába aksit a motorjába ? Sajna az enyim meghalt , utolsó kis turáról még hazahozott de azóta ----------- mint az ekg .
Savas vagy zselést javasoltok ( állitólag a zselés jobban birja a kevesebb használatot ) .
Hogy miért akarok télen aksit venni - VIII Motoros Mikulás Felvonulásra megigértem hogy részt veszek .
Válaszotokat előre is köszönöm ( gixxer 1000 / 2007 be kellene a POWERBANK )
Az a gond hogy már sikerült megszopatnom magamat, mert egy tankolásnál álltam volna át egy másik kútra teljesen megfeledkeztem róla és úgy eldőltem mint egy darab fa. Legalább azt kellene valahogy megoldanom, hogy ha hozzá is ér, de ne tolja be a fékkart.
K2-n nekem is beleért, szereztem egy másika konzolt amiből kiszedtem azt a részt amibe beleért, de a rázkódástól középen eltört. Ez ilyen, ne fordítsd teljesen balra és nem lesz baj, menet közben úgyse fordítod odáig a kormányt.
Sajnos ez ilyen, a radiális főfékhenger beleér a konzolba
Nekem is beleér és volt már hogy megviccelt. Nézegettem és szerintem meg lehetne mókolni.
Ki kell szerelni a konzolt és ahol beleér kell egy kis módosítás csinálni csak ha valami félresikerül és egy kicsit is megvetemedik akkor gáz van.
Ezért én egyenlőre próbálok együtt élni a problémával. Viszont jobb a fékem sokkal
Sokszor volt itt téma a féktuning. Nekem innen a fórumról van egy radiális (talán Yamaha R6) főfékhengerem,
plusz raktam új betéteket (AP-Racing amit már szidtak itt régebben de szerintem jó),
tárcsáim és nyergeim hibátlanok, nem lógnak, tiszták és baromi jó lett a fékem ennyitől is.
Srácok! Egy kisebb nagyobb segítséget kérnék tőletek. Felszereltem egy új Nissin első fékmunkahengert- Viszont az a gond hogy a fékkar beleér a fejidomtartó konzolba és az nagyon nem fasza. Valaki találkozott már ilyennel? Próbáltam gyári illetve ebayes fékkarral, de ugyan az a helyzet. Próbáltam kintebb tolni, de annyira nem lehet hogy már ne érjen bele... (Egyébként erőteljesebb lett a fék. Mindenképp javuló tendenciát mutat. )
Sziasztok k5 -ből hogyan tudom kivenni az első lámpát? Műszerfal ki és a tankfele ? vagy fejidom le és úgy férek hozzá? hátha valaki már szedte ki és nem állok neki fölösleges oldalról! Köszi előre is!
Én is pályamotornak szerettem volna. Viszont idomok nélkül nem akarták adni, én meg nem akartam vesződni avval, hogy árulgatom a lámpát meg az idomokat. Pedig amúgy rendben volt a motor.
Ismerősöm is beszélt velük és olyan 3-400 környékén mondta a faszi pluszba hogy ha azt szeretnéd hogy a neveden legyen. Gondolom új vázat szerezz hozzá.
Miért is kell hozzá új váz? Egy ismerősöm még beszélt is velük, de aztán csak nem tudott megbékélni a színnel. A forgalomba helyezést beleszámolva is még egészen jó árnak tűnik.
Biztos,hogy felmegy rá,mindent meg lehet oldani,de kókányolást nem szeretnék. Mivel verseny célra is használom a motoromat emiatt,fontos,hogy egy jó rendszert kapjon. Egyébként Köszönöm a segítségedet! ;)
Savas vagy zselést javasoltok ( állitólag a zselés jobban birja a kevesebb használatot ) .
Hogy miért akarok télen aksit venni - VIII Motoros Mikulás Felvonulásra megigértem hogy részt veszek .
Válaszotokat előre is köszönöm ( gixxer 1000 / 2007 be kellene a POWERBANK )
L6 hátsó rugóstag pálya beállítást tudtok nekem ajánlani? 100kg.
Nekem is beleér és volt már hogy megviccelt. Nézegettem és szerintem meg lehetne mókolni.
Ki kell szerelni a konzolt és ahol beleér kell egy kis módosítás csinálni csak ha valami félresikerül és egy kicsit is megvetemedik akkor gáz van.
Ezért én egyenlőre próbálok együtt élni a problémával. Viszont jobb a fékem sokkal
Sokszor volt itt téma a féktuning. Nekem innen a fórumról van egy radiális (talán Yamaha R6) főfékhengerem,
plusz raktam új betéteket (AP-Racing amit már szidtak itt régebben de szerintem jó),
tárcsáim és nyergeim hibátlanok, nem lógnak, tiszták és baromi jó lett a fékem ennyitől is.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx-r_1000_k6-10767096