Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hidegtapadása... Előttem ment a srác slickel decemberben, kb15fok volt maximum, nekem sport gumi. Ő lábtartót lerakta, nekem már 15fokos dőlésnél csúszkált.
Hát elég hülye vagy hoy roadsmartot raksz fel.
Tudom te csak Csobánka-Tát-Szovák határ háromszögben mész.
Az egy 1.5 óra kocsial és utánadjönek ha lerohadsz mert szikrázik vagy hazajössz gond nélkül.
Plusz ahol én járok nincs 250+-os ív az országútban,azt kinn nem szerpentinnek hívják csak helyköziautóútnak,csak visszafordító rogyásig,nincs meg a kellő tempó,nem hinném hogy neked is slck kellene egy stelvón hogy útonmaradj.
Tudom nem mész el oda mert fáraszt.
Viszont van olyan hülye aki KP-nak veszi hogy mindenhol tapad és nem cápatempóban használja.
Nem lenne hülyeség sportgumit feltennem. Tettem már, bármikor teszek ha akad jó. Slickkel azért járok, mert ahhoz egyszerűbben és olcsóbban jutok hozzá és ugyanolyan jó nekem. És még csak nem is mondom azt, hogy jobb. Csak nem mondok olyan hülyeséget, hogy rosszabb. Dehogy rosszabb. Tapad, fékez, fordul, lassan, radírozva megy el, picit rátartassz és már vissza is tapadt. Uralható és nagy segítség a durva motorozásnál, ahol már kevés játékteret hagyok magamnak. Ott már biztosra kell menni és tudni kell, mi fog történni. Ilyenkor jól működik.
Akkor használj sportot, mint bánom én. Képzeld én is tudom használni. Volt fent október végén a nagy hidegekben Dunlop Sportmax Roadsmart. Az túragumi. Olvastam a cikket itt sportmotoron a hideg időben a sport és slick gumi tapadása vészesen csökken, a túragumi kiválóan teljesít. Olyan kiválóan teljesített, hogy felraktam és 4.-ben kapart a motor úgy, hogy röhögnöm kellett, fehér aszfalton hatodikban is. Csak szólok, hogy ugyanolyan 10 fokban a slicket kettesben se bírja elforgatni a motor, inkább hanyatt ver. Ez a különbség a karakterisztikája szélén levő slick és pl. a karakterisztika teljén levő túragumi között. Hogy a slick még félhidegen is sokkal jobban tapad.
Én nem kűzdök ellene. Én is feltenném ha olyan motorom lenne és úgy motoroznék. De az itt a legnagyobb kérdés hogy mire használjuk azt a motort és hogyan. Neked hülyeség lenne sportgumit feltenni, de a túlnyomó többségnek egy sportgumi is több mint elég lenne de felteszik a slicket és azt mondják hogy ez mindennél jobban tapd.
Érted, megveszel egy NASA szamítógépet de csak a sportmotorra írsz, nincs értelme.
Pedig deeeeee.
Felőlem mindenki azzal megy amivel akar.
Most sem vagyok válogatós van fenn micsülin slick-quali Rr szétkpva arra jó amire nekem kell.
Messzire nem mennék sliccel,mert francnak van kedve gumit és gumist kajtatni ausztriában kajtatni szobat délután.
Ami még szemre jólesz alapon elindulva sporttúra gumival is többször előfordul.
Amúgy túragumi elől életemben nem volt fenn,hátul is maradtam a PR2-nél.
De ott is csak a 2. van fenn életemben.
Mindig valami utcai sportot szerettem.
Pirellit általában.
Amúgy gondolom peetsp, F.Levi, Zoli32.01 nem használják, csak küzdenek ellene.
Akkor használjanak túragumit, ki mondta hogy ne?!
De ez teljesen független attól, hogy a felmelegedési karakterisztikába milyen baromságokat magyarázunk bele. Meg van adva a tapadás-hőfok viszony ugyanúgy mint minden más guminál. Nem a gumi készítőjének felelőssége, hogy meg tudja-e találni rajta a neki alkalmas munkapontot vagy nem, hanem a használóé. És nem is a másik motorostárs felelőssége és nem is a vágott slicket áruló gumis felelőssége.
Az emberkék többsége hajlamos elfelejteni és megy nem versenytempóban csak fostorogva is (merhogy tapad mint a rágógumi) oszt fejreáll mint a büdösbogár.
Van aki a 3-asra se jutott ki a h.ringről kerepesnél.
Döntsük már el baszki, hogy ez most hittérítés vagy motorozás!? Én senkinek nem javaslom hogy használja, egyenesen leszarom, hogy mit használ. Csak marhaságokat ne beszéljünk lehetőleg.

De burkoltan megválaszoltad, hogy ezek szerint az ellentábor részéről ez hittérítés... Jaj, nyiff-nyaff nemszabad, nemszabad.... Arról, hogy fogyatékosok is üzemeltetnek motorkerékpárt, arról nem én tehetek és ezt a felelősséget lehetőleg ne is ruházd rám, köszi.
nana, slicket használók közt is rengeteg olyan van aki most elolvassa a te hozzászólásodat majd megveszi a slicket mert az kurvajó közben motorozni nem tud de utána érvel hogy jobb a slick utcán.
Azért kényes, mert az emberek nem beszélnek egyenesen.

A slick gumi versenytempóra való. Az utca pedig nem versenypálya. Hivatalosan. Igy hivatalosan a slick gumi not for highway use. But.... Van aki az utcát versenypályának használja. Eltekintve az etikai kilengésektől, tisztán műszaki alapon gondolkodva ebből az következik, hogy neki a slick gum alkalmas. Ennyire egyszerű.

További intelmeknek és okosságoknak innen kezdve lehet nyugodtan teret adni, de az nem műszaki kérdés.
Hát mifelénk nem igazán vannak tisztában vele, csak a pályagumi nagyon tapad mítosz miatt veszik...
Elég kényes téma ez a Slick Vs Utcai téma. Ebben sosem lesz igazság, illetve mindenki azt vesz amit akar szerintem.
Én azt találom furcsának, hogy ezek cikkek mindig a gumi relatív karakterisztikáját veszik figyelembe és nem az abszolút tapadást. Továbbá figyelmen kívül hagyják a döntött állapotban mutatott fékezhetőséget és kormányozhatóságot amik közvetlen összefüggésben vannak balesetekkel és amikben a slick gumi torony magasan ver minden létező utcai abroncsot.

Azt sem értem miért van az, hogy amíg a slick használók sosem győzködnek másokat, hogy használjanak slicket, addig a másik tábor folyamatosan emlkeztet a slick használatban rejlő veszélyekre - teljesen feleslegesen, mert a slicket használók általában vannak olyan szinten, hogy ezeket simán érzékelik és ezekkel tisztában vannak.
Venni kell egy gumimelegítőt, és mielőtt elindulunk a szerpentinre csapatni, elő kell melegíteni
*Tiszta
Elég furcsa hogy el kell bírálnia. Tisza Észak Korea. Ment a mail!
Pár szakcikk azért szól arról, hogy a slick/vágott slick mennyire nem jó választás utcára. A hőmérséklet tartomány szélessége (szűk ahol tapad) meg annak elérése (idő/feltétel) és megtartása a fő ok...
Azt ugyan hiába, mert a rendszergizda azt még elbírálja.
Irj emailt, nincs szükség harmadik személyre hozzá.
fehercapa380 kukacmukac gmail pontimonti com
Írtam üzenetet!
Képek újra. (Ha nem vagyok bejelentkezve a csatoláskor, akkor ezek szerint nem csatolja.)
Parancsolj, a képek.
Ahol a rést látod, ott az ujjammal nyomom szét, hogy látszódjon meddig van berepedve. A fül mögé kanyarodik a repedés. Megkínálod pillanatragasztóval, a szájánál szorosan körbetekered a szigetelőszalaggal és működni fog.
Olyan gumit nem fogsz találni ami jól tapad és nem kopik, ezért megyek slickkel.

Cápa ha kell minta a gumidba meg tudod nálam csinálni.