Gyenge a motor, ugy megy mint egy 750.
Lehet, hogy a piszkos légszűrű ennyit elvesz az erőből?
Kicsit több mint 12e van benne. Pedig nem járok földúton :-D
Ezt most cserélem az tuti.
Attól még szerethetem :-) Sok idő megbarátkozni a zx10-zel. Legalább erős és még mindig szép motor. Állítólag tartós is, majd 60,000km körül kiderül, most még a felénél tartok.
Súlyommal terhelve a villa gakorlatilag vízszintesen áll, tehát a nagyobb tengelytávtól a motor, csak hosszabb lesz, de magasabb nem.
Egyébként kéne még egy másik ülés. Olyasmi, ami a régebbi enduro motorokhoz hasonlóan felmegy a tankra, ezzel kicsit hátrébb kényszerítve az ember seggét. Én hátrébb akarok kerülni. Vannak rá spéci ülések? Vagy tud csinálni valaki egyedit? (Vannak készítők, de egyedi alatt azt szeretik érteni, hogy vastagabb zselés párna + egyedire varrt huztat. Pont ez nem érdekel, másképp kéne egyedi.
Predi úgy csinálta, hogy csinált egy másik tankot üvegszálból, amit kézzel formázott szerintem (olyan göröngyös). Ez is jó, csak sok munka és ugyanolyan ronda is lenne, mint az övé.
Pedig tök jó lenne ha ezen a fórumon is dominálnának az olyan hasznos infók képben lévő emberektől, mint amiket pl. a gixxer.com-on össze lehet szedni. A te hsz-eid ebbe az irányba visznek.
Én magasabb seggű motort szeretnék, hogy per55 gumival menjen úgy a forduló, mint per60 vagy akéár per655-tel. Ezért én egy hosszabb telót akartam, keményebb rugóval, mert nehéz vagyok. Még egy ok, hogy az eredeti K1 rugóstag, az eredetik K1 kuplunggal, azzal az áttételllel, amivel használom és slickkel bepattog a féktávon. Megpróbálnám kizökkenteni ebből a "rezonatív" munkapontból. Ehhez van másik kuplungom, vettem más hátsó féket, feltettem már hidrós kuplungot kuplung kiemelést is és jövőre megpróbálkozok a másik rugóstaggal is. Kell hozzá szerencse, de akár be is találhat a cucc (2008 ZX-10R telót vettem). Azért a párezer forintért, amennyiért vettem egy próbát megér. Maximum kiderül, hogy nem nyert.
Bármi működhet jól ha megfelelő hossz és rugóút áll rendelkezésre. Nekem sem belevaló rugóstag van a gixxerben, és tökéletesen működik. Ettől még eszembe sem jutott volna hogy ne kompenzáljam a hossz különbséget. (Enyém 7mmel rövidebb mint a gyári, de állítható a rugóstag hossza 6mm-t, plusz kapott alátétet is). Mindegy én segíteni próbáltam, nem arcoskodni, legközelebb majd nem pofázok bele :)
Ebay.com <<<----- annyi cucc van fent hogy az beszarás... és azt kell hogy mondjam ez 7000 Ft volt.... nagyon jó minőségű ÁLÁMINIUMBÓL és szép marással szép ívekkel....1 hét alatt megjött...
Felemeled a tankot .... és az injektorsor közepén a blokkon.... kis henger alakú kitülemkedés.... a tetején egy légtelenítő csavarral.....
Hamár itt járunk mennyi lehet egy gyári új termosztát? :D
De eddig normálisan ment szépen fokozatosan felment 70-80 fok között mozgott most felmegy elöször 93 körülire és ugy esik vissza...... hol van ebbe a termosztát?
Nem spilázzuk túl a dolgot. Az elmondása alapján a k4 geometriája megmaradt az új rugóstaggal (4mm alátét + előfeszítés), és ennek megfelelően jónak is érezte a motort.
Átszelepeltetni nagyjából fölösleges közúti használatra. A rendszers karbantartás azonban nem árt. Egyáltalán miért cserélted le a k4 rugóstagot? Én azt hittem tönkrement :D
Lehet, hogy a piszkos légszűrű ennyit elvesz az erőből?
Kicsit több mint 12e van benne. Pedig nem járok földúton :-D
Ezt most cserélem az tuti.
Egyébként kéne még egy másik ülés. Olyasmi, ami a régebbi enduro motorokhoz hasonlóan felmegy a tankra, ezzel kicsit hátrébb kényszerítve az ember seggét. Én hátrébb akarok kerülni. Vannak rá spéci ülések? Vagy tud csinálni valaki egyedit? (Vannak készítők, de egyedi alatt azt szeretik érteni, hogy vastagabb zselés párna + egyedire varrt huztat. Pont ez nem érdekel, másképp kéne egyedi.
Predi úgy csinálta, hogy csinált egy másik tankot üvegszálból, amit kézzel formázott szerintem (olyan göröngyös). Ez is jó, csak sok munka és ugyanolyan ronda is lenne, mint az övé.
Ilyen az új motor alulról.
Hamár itt járunk mennyi lehet egy gyári új termosztát? :D