Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Annyit segítenèl mèg,hogy milyen címszoval kerestèl rá?
Ez retkes. Én mosr 12000 km er után olyat dobtam kukába hogy az ehez képest az új volt. Ezek szerint nem takarítod.
Gyenge a motor, ugy megy mint egy 750.
Lehet, hogy a piszkos légszűrű ennyit elvesz az erőből?
Kicsit több mint 12e van benne. Pedig nem járok földúton :-D
Ezt most cserélem az tuti.
Mondom, hogy nekem hátul jó. Túl hosszú a kezem, nem férek, nem tudom rendesen tolni a kormányt.
Attól még szerethetem :-) Sok idő megbarátkozni a zx10-zel. Legalább erős és még mindig szép motor. Állítólag tartós is, majd 60,000km körül kiderül, most még a felénél tartok.
NEKEM A PÁLYA GIXXER IDOMON szivacsot ragasztottak fel ilyen okból. Szerintem inkább előrébb üljél!
Súlyommal terhelve a villa gakorlatilag vízszintesen áll, tehát a nagyobb tengelytávtól a motor, csak hosszabb lesz, de magasabb nem.

Egyébként kéne még egy másik ülés. Olyasmi, ami a régebbi enduro motorokhoz hasonlóan felmegy a tankra, ezzel kicsit hátrébb kényszerítve az ember seggét. Én hátrébb akarok kerülni. Vannak rá spéci ülések? Vagy tud csinálni valaki egyedit? (Vannak készítők, de egyedi alatt azt szeretik érteni, hogy vastagabb zselés párna + egyedire varrt huztat. Pont ez nem érdekel, másképp kéne egyedi.

Predi úgy csinálta, hogy csinált egy másik tankot üvegszálból, amit kézzel formázott szerintem (olyan göröngyös). Ez is jó, csak sok munka és ugyanolyan ronda is lenne, mint az övé.
Pedig tök jó lenne ha ezen a fórumon is dominálnának az olyan hasznos infók képben lévő emberektől, mint amiket pl. a gixxer.com-on össze lehet szedni. A te hsz-eid ebbe az irányba visznek.
Kicsit hosszabb lánc/tengelytáv? Vagy a járulékos veszteség nagyobb, mint a nyereség? :)
Én magasabb seggű motort szeretnék, hogy per55 gumival menjen úgy a forduló, mint per60 vagy akéár per655-tel. Ezért én egy hosszabb telót akartam, keményebb rugóval, mert nehéz vagyok. Még egy ok, hogy az eredeti K1 rugóstag, az eredetik K1 kuplunggal, azzal az áttételllel, amivel használom és slickkel bepattog a féktávon. Megpróbálnám kizökkenteni ebből a "rezonatív" munkapontból. Ehhez van másik kuplungom, vettem más hátsó féket, feltettem már hidrós kuplungot kuplung kiemelést is és jövőre megpróbálkozok a másik rugóstaggal is. Kell hozzá szerencse, de akár be is találhat a cucc (2008 ZX-10R telót vettem). Azért a párezer forintért, amennyiért vettem egy próbát megér. Maximum kiderül, hogy nem nyert.
Bármi működhet jól ha megfelelő hossz és rugóút áll rendelkezésre. Nekem sem belevaló rugóstag van a gixxerben, és tökéletesen működik. Ettől még eszembe sem jutott volna hogy ne kompenzáljam a hossz különbséget. (Enyém 7mmel rövidebb mint a gyári, de állítható a rugóstag hossza 6mm-t, plusz kapott alátétet is). Mindegy én segíteni próbáltam, nem arcoskodni, legközelebb majd nem pofázok bele :)
de hát ez egy nindzáááááá
Nekem a k4 cucc is szuperül működött a z1000-ben.
Ilyen az új motor alulról.
Ebay.com <<<----- annyi cucc van fent hogy az beszarás... és azt kell hogy mondjam ez 7000 Ft volt.... nagyon jó minőségű ÁLÁMINIUMBÓL és szép marással szép ívekkel....1 hét alatt megjött...
Hali!kurva jol nez ki!:)hoñnan sikerült szert tenned râ?
Teljesen világos volt. Pont azért Neked válaszoltam, mert akinek kellett volna, annak felesleges.
Köszönöm az infot meglesem... nemtudom.. szerinteü egy 10 es körül
Nekem tegnap jött meg pont thermosztát K7 1000-hez a Rodeo-Ride-tól, nem volt 8000 ft (15 % kedvezménnyel) postával eggyütt!
Felemeled a tankot .... és az injektorsor közepén a blokkon.... kis henger alakú kitülemkedés.... a tetején egy légtelenítő csavarral.....
Hamár itt járunk mennyi lehet egy gyári új termosztát? :D
De eddig normálisan ment szépen fokozatosan felment 70-80 fok között mozgott most felmegy elöször 93 körülire és ugy esik vissza...... hol van ebbe a termosztát?
Nem spilázzuk túl a dolgot. Az elmondása alapján a k4 geometriája megmaradt az új rugóstaggal (4mm alátét + előfeszítés), és ennek megfelelően jónak is érezte a motort.
Nyugi itt mindenki hobbimotoros.
Átszelepeltetni nagyjából fölösleges közúti használatra. A rendszers karbantartás azonban nem árt. Egyáltalán miért cserélted le a k4 rugóstagot? Én azt hittem tönkrement :D
Ha nem derült volna ki (és ez esetben sorry), én oszival értettem egyet. Az eye to eye length (amit alig pár száz millió potenciális felhasználót lefedő angol nyelvű fórumokon mindenki használ) az ő verzióját támasztja alá.

A szorzó meg azért jó ha elhangzik (gondolom én), mert aztán ha egészen véletlenül egy lelkes új fórumtag veszi a fáradtságot és visszaolvas/keres, akkor nem kell ugyanezt újra végig rágni. Ettől még, mint a példa mutatja, csopperesítheti bárki nyugodtan a motorját fostorgáshoz.

Most mindenki jól járt. Cs.k. elégedett azzal, amit kapott (ha neki jó, nekünk miért ne lenne jó, hogy neki jó), meg tisztáztunk pár dolgot. Éljen a világbéke! :)