Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan gumit nem fogsz találni ami jól tapad és nem kopik, ezért megyek slickkel.

Cápa ha kell minta a gumidba meg tudod nálam csinálni.
Hát nekem is s20 van most de poazkoaul gyorsan kopik. A michelin t aokan fikázzák itt de kiprobálom. De köszi a v álaszt
s20r párban (120/190) 12 pénz. Csak személyes átadás Bp. Pályán is jól működik, az első teljesen újszerű.
Igen, sztem eléggé helytálló.
Holnap meglesz.
Ha dobnál róla pár képet akkor megköszönném!
Szia. Nekem van egy balos, enyhén sérült. Asszem elrepedt egy rövidebb szakaszon, de teljesen egyben van, füle megvan. Gumi alatt nem tudom mit értesz. Ha azt a kis karimát, ahol a vázba csatlakozik, az rajta van. A rácsot viszont kivettem belőle, mert az kellett az a másikba. Csak anélkül tudom odaadni. Holnap írok róla bővebben, ha továbbra is érdekel.
Jókat hallok róla nagyon. Még azt nem próbáltam.
A barátomnak van fenn most ilyen gumi a GSXR600-án, azt mondja, h nagyon jó gumi, viszont láthatóan gyorsan kopik.
Stimmel a kiegészítés!
Köszi!

Én amikor beleraktam a K5 gátlót, és beállítottam távtartóval a "gyári" méretet, akkor is(sejtésem szerint) a himbarendszer miatt fura volt a motor.
Állítgattam mindent próbáltam sokféle beállítással, de a váltott kanyarokban mindig halacskázós effektet produkált a motor.
Aztán az lett a vége, h visszaraktam a felújított gyárit.
A csere/javítás oka annó az volt, h ha egymás után 3-4szer rendesen megterheltem a hátulját a motornak(egykerék, lámpától kigyorsítás), akkor fura érzésű lett a hátulja. Mintha defektes lett volna a gumim. Ha pihent a motor 1 órát, megint okés volt.
Felújítás után eltűnt ez a tünet.
S20evo
Van benne termosztát csak nem működik.
Mondjuk pár napja reggel amikor mentem haza nekem is bemelegedett a motor 80 fokra, kiértem az 1-es útra, egy kis tempózás után ment is vissza 72-re. Viszont csípős hideg volt.
Pont mint én. Én 18e-km-né is így csináltam, meg most 93e-nél is így csinálom.
Battlax mennyi?
Nekem most Power3 van elől. Én szeretem nagyon. Vízben verhetetlen(a D211 D212 elmehet a picsába). Előtte Power 2 volt, avval is meg voltam elégedve, pedig még a Pring-en is voltam vele.
Arra vevő lennék! :)
Bizony. Ráadásul úgy is írja, h 6e-nél takarít, 12e-nél takarít, 18e-nél csere.
Érdekes, az enyém azt írja, h fújd ki, de csak az injektorsor felőli irányból.
Mondjuk én is úgy csinálom mint Killer. 6-nál takarít, 12-nél csere.
Sziasztok srácok. Lehet nem ide tartozo dolog de gixer 1000 re menne. Kinek mi a véleménye ezekröl a gumikrol. Bridgestone battlax vagy michelin pilot power 3???? Köszi a véleményt
Szerintem a Cápának lehet. Úgy rémlik, h most vett párban másikat.
Srácok! Valakinek nincsen elfekvőbe egy balos RAM air cső minden gumijával K2 1000-re?
Értem, pedig falusi gyerek vagyok, elkerülgetetlen sokszor hogy ne szippancson egy jó nagyot a poros levegőböl. De ezek szerint nem csak nem ugyan úgy használjuk. Pája nálam nuku.
Olaj nincs, csak retek vastagon.

12e Km Hegyek és Ring.
Haverét is szétkaptuk kb ugyanígy néz ki és abban csak 9500Km van csere óta.

Szerencsére volt itthon tartalék, úgyhogy már mindkettő cserélve lett.
De ugy látom ott még olaj is van. Na az hogy kerül oda. Azt meg én nem tudom.
Lehet! Ésszel lehet, nem is 8 baros levegőnyomásra gondoltam no meg nem is a szappanos vízre.

Ami a képen van az kuka. Elsem tudom képzelni hol használod. Nekem egyszer n e m nézett így még ki. Én mondjuk 12 ezrenként cserélem. 6 erenként kiveszem kirázom a bogarakat. Kicsi mondom kicsi levegönyomással a könnyebb retkeket el lehet távolítani. Légszűrőházat pormentesen kitörölgetem.
Köszönöm
zx9 kell neked azt moshatod...
A gyárit is lehet takarítani?

A manual azt írja ne fújjam ki kompresszorral.
Takarításról szót sem ejt.