Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Idén már valószinűleg nem jön össze időhiány miatt, egynaposba besűriteni pedig elég problémás az erősen rövidülő nappalok miatt.
Részemről annyi, hogy könnyebb a Bridgestonehoz hozzá jutni, és nincs belőle 5 féle keverék mint a Dunlop Kr 108-hoz, csak Méd. és Soft ami megkönnyíti a helyzetet! De elől csak Dunloppal megyek! Vagy ha a 16.5 kerékek van benn, akkor meg elől-hátul Pirellivel Superbike-al mert olyan gumik vannak nekem hozzá!
Tényleg, pár tapasztalatot írhatnál erről a Bridgestone V02-ről. Milyen jó vagy rossz tulajdonsága van, ha esetleg van összehasonlítási alap másik márkákhoz képest mit tapasztaltál, stb...
Akkor kezdésnek kiköphetnéd, amelyik a szádban van.
Na ne kezdjük el egymás faszát szopkodni!
Mikor jössz újra?
Hétvégén fenn lesz az új lánc, gumi, meg olajcsere. Lehet csapatni.
Elég meggyőző az a mérés.
Teljesen jól írta f.feri69. Alátámasztja például, amit a Motorgumik topicban írtam a Bridgestone és a többi márka közötti különbségerkről.
Inkább ahhoz fűzz valamit hozzá, hogy mi legyen a Középeurópa-TT-vel!
Úgy bizony!
Valakinek...kivéve Cápa, Sedu, Én...
Amúgy érdekes az írásod. Na ez már kezd normális fórumozós lenni.
Én D211 meg D212-őn élek, de sokszor árulnak abból is olyat aminek utána vágják a mintáját. Azokban nem bízok meg benne, nem tudom, h mennyi "hús" lehet még alatta.
Viszont legközelebb elkopik egy nálam, lemérem, és közzé teszem én is az adatokat. Gyanítom, h igen kevés lesz.
Csak annyit fűznék a gumi témához, hogy senki ne használjon vágott slicket utcára!!! (Így több marad nekem)
Meg amikor a hülyejajnó beelőzi a rendőrautót, a másiknak meg vágatlan slickgumija van
Ez jogos volt!
Amúgy sem fizet, tök mind1... Július 1-el törték össze a kocsimat. Azóta semmi...
Mert béna fasz. Azóta sem hallottam senki mást, ti is csak Őt tudjátok emlegetni.
Osztrákoknál le sem szarják, se a kipufogót se a gumit...
Faszt irkálsz... hivjál fel. ;)
Nem is feldobozolt túramókusként akar elindulni 3000-re...
Hát az jó nagy balfasz lehetett! Akkor mi a faszt keresett pályán?
Tolomero használat mesterfokon
Nekem nincs véleményem a slickről főleg nem térítési szándékkal mindössze saját tapasztalat, vettem pár éve egy gépet amin az volt, gondoltam elhasználom és mihamarabb ledobom......mikor ez megtörtént újra az került rá, olyan jó utcai gumám sosem volt mint azok, ja és januárban is mentem vele kissé hókásás úton némi jéggel tarkítva, semmivel sem volt rosszabb mint az utcaiak viszont forszírozás esetén sokkal jobb volt, manapság már inkább a szervek miatt nem használom na meg mert van pár évre való gumám eltéve, de habozás nélkül feltenném ha épp csak az lenne.
Vagy a traktor által felhordott sáron.
Nekem is meg van a véleményem az útcai használatra a vágott slick gumikról, de van itt ember akinek ezt nem nagyon lehet meg magyarázni! Csak annyi a részemről, hogy hány fokon működnek jól a slick gumik, és útcán hány fokra melegednek fel, nem beszélve hidegebb tavaszi és őszi időben? (A DOT-ról nem beszélve)! Az igaz olcsón hozzá lehet jutni! Nos azért is írtam hozzá ehhez, mert szezon végére lesz jó pár db. Bridgestone racing battlax V 02 200/655 R 17! És valami névleges áron oda odom ha kell valakineknek aki megvágatja őket, (amennyit meg ér valakinek) én nem tudok vele mit kezdeni! Ezeken újjonnan kb. 3 mm lyukmélység van, és szétvágtunk 1-et múltkor amin már csak 1-2 10-ed mm volt a lyuk mélység volt, hogy mennyi lehet még rajta a kopóréteg! Nem gondoltam volna, hogy mikor szinte 0-ra kopik a lyuk szerint, akkor még 5.5 mm kopó réteg van rajta, amik a képen láthatók, az alapréteg nincs ebben benne! A Pirellin szinte semmi nincs ha eltűnik a lyuk, a Dunlopon van, de nem ennyi mint a Bridgestonon!
Nem tudjátok, mi az gyúkszaron megcsúszni....
Megvagy te alldva,te videki.