Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az első lámpa agusta lopás, legalább kapott egy kis elektronikát. Majd 2020 körül kipróbálom.
2:11,8 az eddigi legjobb. Én is már csak tavasszal megyek legközelebb. Bár szept. 30án volt még egy nap, amikor szabadon fel lehetett menni autókkal váltva, az nagyon frankó volt. Talán 10-15 motor volt egész nap. Ha ilyen lenne még novemberben és jönne egy kis meleg akkor azért még felmennék.
Az itteni priváttól kicsit rosszul vagyok, valahogy sosem tudom időben olvasni a leveleket. Fb-od van Oszi?
Sajnos ez ugyan olyan rut maradt, mint a concept. Az eleje nekem hanyinger. Muszakilag viszont igeretesnek tunik legalabb.
Sziasztok Srácok!
Tapasztalataitokat és tanácsaitokat szeretném kérni.
Kiszemeltem magamnak a k6-7 750-es gsx-r-t.
Mire figyeljek a vásárlás során?
Alap dolgok megvannak.
A generátort és a feszültségszabályzót, hogy tudom leellenőrizni?
Sokan írják, hogy hajlamos leégni.
Ha az akksin mérem mekkora feszültségeket kell kapjak milyen fordulatokon?
Köszi!
Cápáé..
Ja meg, jobb oldalon van egy kupak ami az önindító deknibe van benne és a főtengely anyát takarja olyan nincs valakinek? Valaki szétbarmolta az enyémet.
Srácok! Valakinek nincsen K1-2 balos RAM Air csőhöz való kis rács?
A K5 1000 a mai napig 1 nagyon jó blokk, megy alól felül, majd 20 lóval erősebb keréken mint egy K1 1000!
A K1 1000-hez gyártott Yoshi tengely van benne?
Ott pont semmire. Viszont nekem nem pályára van építve a motor.
És a Hungaroring célegyenesében mire mész a középen nyomatékossal?
Miért is? A régi lomjaink középen nyomatékosabbak mint az újabbak. A K5 fent tol, de ott nagyon...
Aham, van PC3, meg Yoshi rendszer, meg veztengely... Én a szucsiR1-et kergettem jó párszor.
Legközelebb fussunk össze. Bár sajna most 10.én nem tudok menni...
Időben mit mentél? Ha gondolod privátban, mert sok a szakértő...
Az első ülés alatt, a motorvezérlő felett a FUSE doboz bal oldalán az a téglalap lenne.
Hali. Nem tudja valaki megmondani hogy a k4es gixeren hol található az irányjelző relé?
sziasztok,
k7-k8 ezredesre elado ez a 2 db trc yoshimura karbon dob osszekotokkel egyutt. nem hibatlan fotok mellekelve. 125 e ft
Van aki, bömbiwel se tudjahozni az eredményt. Ott a technika alatta de mindegy lenne ha rigával menne.
nem a motorral van a probléma... :) én is egy k6 al megyek, tavaly év végén mikor elkezdtem feljárni pancsira olyan szarul fordultam rá a célegyenesre plusz gyorsítottam ki h sokszor a 600/750 ek fél távig ott voltak mellettem....mostanság h néha elkapom a fonalat, olyan motoroknak megyek el h meglepődők én is.... csak ne lennének ezek a kúrva bmw-k..... ott hiába gyorsítok ki előbb meg jobban, mellé érek akkor is elmegy erőből úgy mintha állnék...
akkor nem húzom a gázt eléggé
K5-el K1-et keresztbe kéne lenyelned ha PC-s ha nem.
nekem az Oszit. Egyszer a rávezető kanyarban egész könnyen ment. a következő menetben gondoltam, hogy az egyenesben majd simán fog menni.. de épp csak utólértem. inkább előbb fékezett azért sikerült. Van benne talán PC?
Ki kit?
Kétszer is pont a célegyenes előtt találkoztunk az utolsó kanyarban. Második alkalommal épp csak sikerült megelőzni a féktáv előtt, pedig most lett leáttételezve.
ááá a TL jobban megy , jobban fordul, jobban áll meg
Mikor küldöd a fotókat?