Persze tudom, épp ezért mondom, hogy ez még változhat, nem azon a plusz 15euron fog múlni amivel a verseny többe kerülne. Viszek egy 50est, az a biztos.
Értem, de transzponderért is fizetni kell 15 eurót, nincs benne a napi dijban, és ha versenyen is indulni akarsz az még + 15 euró, úgy hogy legyen nálad 15 vagy 30 euró!!!!!!
Hali. Egy ismerős javasolta, aki egyben elég jó szerelő, hogy ha azt akarom hogy a K4 felső tartományban is jól menjen faszán kiforogjon akkor legalább egy 400mm-es 55-60 átmérőjű doboz rakjak rá. Most egy 290mm-es dob van fenn. Valós lehet ez az állítás?
Nem tervezek versenyezni, nem szeretnék esélyt adni egy túlbuzgó közepesen gyors pályamotorosnak sem, hogy egy meggondolatlan manőverrel kiverje alólam a gyári idomos féltett motorom. Persze lehet, hogy megváltozik ez és mégis nevezek, majd látom hogy megy a gyakorlás. Transzponderem így is úgy is lesz.
Nem erre gondoltam Tibi, még hogy Törpe Cápa h.ringi karrierje, beszarok rajta, :) :) Hát hogy nem érdekel manapság annyira a H.ring, jól oké tudom van egy fontos családi változás, de csak visszatérsz, remélem!
Tukor?Index?
Nagyon hasznosakat írsz.
Megmérek mindent. Olyan motort nem szívesen vennék amiből bármi is folyik.
Bármi eszedbe jut esetleg, írd légyszi!