Ha jó akkor vedd, de ha nem jó akkor nem! Egyébként tengelytávra figyelj mert már ez a motor is 10 éves minimum, és lehet hogy összecsukták már. Illetve km-re ne adj hanem az állapotra. Tárcsákat figyeld mert drága tud lenni, futóműre esetleg. Ha folyik a villa akkor ott óvatosan mert kitudja mennyit mentek vele úgy. (Bár ha baszott kicserélni akkor tuti nem venném meg mert egyfajta igénytelenségre utalhat.) Nyittasd fel esetleg a tankot, ha tákolás volt akkor látszik a kábeleken illetve ha már ott vagy akkor nagyjából látod a lánckerék deknit és az alatti dzsuvát. Ha nem annyira tré akkor valószínűleg volt gazdája. Hátul az ülés alatt találhatsz egy csatlakozót és ahogy a videón csinálják megtudod nézni a hibakódokat!
Látod, neked ez sem felel meg, "Sokkal többet tudok, köszi" Mit mondjak még el róla, soroljam neked az összes Magyar indulót, vagy soroljam neked a napi árakat is euróban........! Kár hogy ennyit is mondtam!
Mért, ha nem mondom azt, hogy elmegyek akkor nem segítesz?
Csak érdekel, hogy mért beszél mindenki három napról, amikor a Hungaroring oldalán csak egy nap van kirakva és az is a csütörtök. Ti bennfentesek úgy fest csomó dolgot tudtok, amit mi pórnép nem.
Sziasztok!
A hozzáértő gsx-r es kollegák segítségét szeretném kérni.
Kiszemeltem magamnak a gsx-r 750 et, k4-k5 modellt. Vásárlásban kérném a tanácsotokat. Mire figyeljek? Mit nézzek?
Tudom, hogy nem problémás motor, de itt biztos kapok néhány hasznos tanácsot. Elolvastam mindent amit találtam. Hivatalosan a fék visszahívást találtam. Valahol a fesszab visszahívást is említik. A másodlagos pillangósor mozgató motor hibát is találtam. Ennek mi a tünete? A váz repedését olvastam még, de főleg az 1000 es esetében.
Köszi mindenkinek!
Én azt hogy vegyél belevalót, de ha ez marad és úgy gondolnád 1x hogy ki akarsz nézni gyorsulási versenyre és indulsz is, akkor ez előny, de persze az elejét is hozzá kell igazítani!
Egyáltalán nem gondolom, hogy egy 2:35-ös kör gyors a Pannónia ringen. Ügyesebb utcai motoros simán tud egy ilyet teljesíteni akár élete első etapjában is.
Mert ha megvan akkor én már ma este 6-7 körül átmennék vinném az ECU-t te meg adnál nekem egy távtartót ...mert holnap este lesz a berakási ceremonia! :D
Akkor üssünk nyélbe egy olyan üzletet , hogy te adsz nekem egy 8mm-es távtartót és meg adok egy törött ECU-t :D
A véleményedre vagyok kíváncsi...ha mondjuk nem is távtartoznék....csak hagynám úgy ahogy van lejebb 7,5mm -vel....akkor mit tapasztalnék? Nagyon gáz lenne?
Hozzá teszem....életemben nem voltam pályán....sőt menni se fogok pályára nem vagyok VAlentino Rossi ....hétköznapi egyszerű motoros vagyok... megyek azért folyamatosan elérkezett a kis Gixxer az 50.000 dik km-hez....szeretek azért kanyart vadászni , de nem térdig döntve és nem mint állat.
Ennek tükrében nmit mondasz?
Ez mindig attól függ hogy kinek, de mivel Ő a felvezető körön is jobbat ment gondolom akkor gyors, mivel a felvezető körben ált. sokkal lassabban mennek, mint amit valóban tudnak! Az első kör az a felvezető kör!
És Bigoneoszi mikor mutatja meg magát már élesben versenykörülmények közt, ha ő az első körben is már annyira gyors, pl. most hétvégén H.ring, péntek-szombat-vasárnap?
http://youtu.be/70SQEdwAY1w
Meg még sok egyéb dolgot meglehet nézni.