Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mitől másabbak a Wiseco dugók a gyáritól?
nem tudom mennyire látszik a képen a bütykök szépek, a tengely csapágy felőli részén akadnak pici bemaródások. Hajtókar/főtengely kifogástalan. Lesz mérés a wiseco dugók remélem dobnak egy picit rajta.
Hello,nekem van egy pár K4 750-ről. Az állapotárol annyit tudok,hogy a vastagsága ok,szegecsek ok, azt hogy üt-e meg kellene mérni. Ha érdekel jelezz. Nem tudom mennyi a horror ár,de mond meg te.
Sziasztok.

K4 1000hez akad valakinek két első féktárcsa nem horror áron?
Ez jól hangzik, töltsd a képeket
Jöhetnek a képek! :)
Az tényleg gyors pálya, még a 929-cel mentem rajta. Egyenesben elmentek a 848-as ducatik, fékezéskor beértem őket. Pislogtak rendesen.

Szétborítottuk a zx10 motorját. Kap új dugókat (wiseco 13,5). Már előttem piszkálták: portolás, vékonyabb tömítés, stb.
A vezérműtengely csapágyán láttam eddig kis kopást másutt hibátlan a motor. Ha valakit érdekel teszek fel képet.
Nálam 266!
Slovakia ringen. Már a ráfordítóból 200 felett lehet kijönni.
Viccen kívül, de sikerült megszereznem a felvételt róla. Rég nem röhögtem ekkorát magamon.
Kicsire nem adunk a MOL kút meg nem számít
A 1098 330-as tárcsáját monoblock brembokkal ne hasonlítsuk egy 6 dugós gsxr fékhez könyörgöm! Olyan mint egy lada féket egy porsche fékhez hasonlítani. Mindkettő tárcsa persze... Nem az egy új a lényeg, az egyik adagolható és marad benne tartalék.
Melyik pályán mész 270-et?! Nekem hungaroringen 250-et mutat az óra-10%.
Nekem sincsen bajom vele. Felraktam a 2015-s 1000 felső munkahengerjét és tuti lett a fék. Igaz beleér a fejidomba és befékez, de ez orvosolva lesz!
Jó az, csak tudni kell húzni. Évi pár alkalommal jutok csak ki pályára. Nem gyári a tárcsa már, de nem elkopott, hanem kikagylósodott...
Nem állítom, hogy a legjobb a világon az a fék, de, hogy életveszélyes lenne és gyenge, ha rendben van tartva, azt túlzónak érzem. Én annyi különbséget érzek egy korai évjáratú 1000-es gixer és pl. egy 1098-as között, hogy 270-ről pályán féktávon a Ducati 1 ujjas, a gixxer meg 2. Engem ez nem zavar, mert eleve a 2 ujjas fékezést szoktam meg, bármilyen motoron úgy fogok fékezni. Természetesen Téged is megértelek, mindenki olyan féket használjon, építsen a motorjára, aminek szükségét érzi.
Akkor az enyém egyedi: K6 gyári főfék beragadt majdnem ketten döglöttünk meg miatta. Utcai motorozás. Yamaha főfékre cseréltem azzal jó lett.
Az hogy lassít és jó az 2 külön fogalom. A zx10 már elég jó alapból én azt is lecseréltem.
Sikerült kideríteni hogy sajnos nem jó hozzá mert igazából titan leömlőt keresnék és pont találtam apróért egy srácnál csak nem tudtuk hogy kompatibilis e de sajnos mint kiderült monkólva lehet én pedig a kókált dolgokat nem szeretem de azért köszi a válaszokat
Úgy tudom fel lehet rakni, de nem fér el az idom (mókolni kell) és olajszűrő cseréhez le kell venni a leömlőt. Hogy teljesítményben milyen, azt nemtom.
Fog az a fék, csak jó betét kell bele. Én utóbbi időben elég sokat nyüstöltem pályán. Az összes városi legenda a gixer elmelegedő fékjéről, bepuhuló fékkarjáról megdőlni látszik. User error. Még a fékcsövem is gumi. Egyedül a fékhenger kezdi beadni a kulcsot, az csere lesz.
Nem lesz jó. Néha persze bejönnek a faragások, mint az l6 rugóstag a zx10-be.
A 2005 előtti fék a motor ereje mellett rémálom, túrázni biztosan jó. Mennyit mentél pályán? Gondolom nem sokat. Ha a tárcsák gyáriak akkor ez maga a csoda.
Szia! Holnap hívlak mert érdekelne az idom!
Még ha fel is megy rá én biztos nem raknám fel egy 1,5x nagyobb hengerűrtartalmú és 60Le erősebb motor leömlőjét a motoromra.
Jó lenne pontosan tudni hogy gyakorlatilag is jó lehet e hogy ne kelljen feleslegesen kidobnom a pénzt az ablakon
Hi,
Elvileg jó lehet. Gyakorlatilag meg meglátod...