Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig meg van a 04-05-ös 10-esre is ez a gyógyír, amit sajna a gyárban toltak el rajta, és nagyon egyszerű orvosolni, nem a kormánylengéscsillapító hiányára gondolok, de egy 10-esnél az a első a csillapító felszerelése!
Pedig meg van a 04-05 10
Én mindig buzerálom a futóműket, de a k6 1000-nél nem kellett. A kawasakinál nem tudok olyat, ami jó lenne utcára és pályára is, az r1-en a wp első és showa hátsó (1098) tudta ezt.
Nem rugózik finoman, nagy fékezéskor beül, a hátsó gumi nem kopik szépen pályán, gyári beállításon túl kemény 100 km-t nem tudok rajta lenni.
Teljesen egyet értek veled, jól olvasni ezt, hogy van még itt olyan ember aki otthon van ezekben a dogokban! Ez a házasítás nekem sosem tetszett, sokkal könnyebb egy motoron rontani mint javítani rajta ilyen dolgokkal, ugye az a hossz az a 7.5 mm, azt alátétezni, és a teló útdifije, rugóerődifi, és hát az a himbarendszer áttétel különbsége????? Lehet jó lesz neked ha szépen csak túrázgatsz vele, lehet észre sem veszel semmit, de ha jól nyomod pl. a H.ringen, biztos nem lesz előnyör ez a csere! :)
A zx10-ből adom el a gyárit. Nincs már R1, kawasaki erősebb, gyorsabban is megyek, csak nagyon oda kell figyelni így fárasztóbb a motorozás. Picit faragtam a gázkaron így már sokkal jobban adagolható a gáz főleg lapon.
R1 gondja: öreg motorblokk
Zx10: alapból gyenge fék, elfáradt futómű, digitális gáz. Az elejét megcsináltam, a hátulja cserés lesz, mert a felújítás árából kapok fiatalabb darabot, esetleg ráfizetéssel Öhlinst.
Ez a futoművesdi lényegesen bonyolultabb szerintem. Jó játék csak az emberek többsége szerintem leszarja azokat az apró változásokat amiket eszközölni lehet. Vagy alapból nem is érzi. Vagy nem megy úgy hogy jelentősége kegyen.
Mármint az R1-ből? Az nem mérvadó. Amúgy mi volt a gond?
Én meg pont most akarom eladni az enyémből.
Nekem elméletben K5-s hátsó lengőkar van a k4-esemen. Összehasonlítási alapom nincs a gyárival, de ha vmi mérés vagy fotó kell szólj...
A teló útja ha jól látom 4mm-el rövidebb a k5/6ös rugóstagon. Könnyebben tud végpozícióba érni a teló, de hogy ebbe belefutsz-e valaha az passz.

A racetech adatbázia szerint a K3/4 8.6 kg/mm , a K5/6 8.1 kg/mm rugóval jött hátul. Azaz nagyon nagy difi nincsen. Puhább lesz kicsit. Ha könnyű vagy, akkor lehet még jobb is lesz :)
Minden tekintetben jobbnak gondolom, csak az a kérdés, hogy nem viszi-e el a geometriát káros irányba. Majd meglátjuk.
Amikor megvettem még nem tudtam, hogy a K1-K8 elej konverzió milyen geometriai változásokat fog okozni de reménykedtem, hogy minimum ugyanolyan lesz mint volt, vagy esetleg magasabb és akkor a magasabb seggének utána lehet emelni az elejét, kivédekezve ezzel a túlzottan káros faremelést. Sajnos ez a része nem jött be, tehát ha nem jó a segge, akkor már csak kutyacsonttal tudok utána menni, mert az elejét nem lehet magasabbra emelni, mint volt. De nem baj, ebből még nem következik, hogy teljesen elbaltázott kísérlet. Ha nem jön be semmi probléma.
Na f@sza.......Még nem ért ide...de majd ha kiszedjük... kint lesz a másik megmérem ezeket a furat távolságokat ....aztán ha tényleg rövidebb , akkor majd alátétezünk. Aztán kiderül....
és az jó is lesz neked...hacsak nem vagy olyan hülye, hogy nem találtál más a elhasznált helyére
De nem...te dirket az elejére akartál jobban ráterhelni
Én is ezen a véleményen vagyok, nagyon észnél kell lenni minden geometria változtatással.
Éppen ezért én vettem egy ZX-10R gátlót bele, ami vagy egy centivel hosszabb, mint a gyári.
stornó...7,5 centinek olvastam
7,5mm nem nagy cucc, de jobb lenne ha inkább annyival hosszabb lenne ...
Beteheted, ha nem tudsz élni nélküle.
+ - 20mm kompenzálható ezzel-azzal és nem okoz nagy mértékű geometriaváltozást ...de 75 ?
Még ha Isten gátlója lenne sem raknám be ...
7.5mm csökentés a rugóstag hosszban (eye to eye length) az óriási. Teljesen megváltozik a motor geometriája. A hátsó villaszöged csökken, és nő elől az utánfutásod. A motor stabilabb lesz egyenesekben, és lapra döntve is, viszont nehezebben lehet majd ledönteni, nem akar úgy fordulni, valamint gázon kevésbé tartja az ívet. Alátétezéssel lehet valamennyie kompenzálni, kérdés mennyi alátét fér oda be a rugóstag és a váz közé. Amire még figyelni kell, hogy a rugóstag útja is megegyezzen (stroke length). Ha ez sem egyezik (márpedig jól sejtem akkor nem egyezik) akkor semmiképp nem raknám be azt a rugóstagot. Ezen felül természetesen a két motor himba rendszere sem ugyanaz, tehát egyáltalán nem biztos hogy az a rugó ami a k5ben van, jó lesz a K3-ba. Persze ez utóbbi attól is függ hogy épp a te súlyodhoz milyen rugó kell.
Természetesen a szőke, a Fiala motorsport azért rendszeresíti őket minden versenyre! :)
Látom mind a két kezed tele volt (3.kép), de melyik a trófea?! Gratulálok!
Lentebb lesz a segge...(kevésbé lesz fordulékony).
Kéne tegyél alátétet alá (felső csatlakozáshoz), legalább azt a 7,5 mm (az viszont nem kevés) hogy ne legyen rosszabb...
Igen 8 tized! :)
Környén laksz még? Mert akkor ha úgy van egyszer motorozás alkalmával átviszem az ECU-t.
Rendben. Köszönöm! Már megrendeltem....
Hülye kérdés de akkor ha K5-6 é akkor berakható gond nélkül igaz? Látom a furat távolság kisebb...de igazából az 7,5 mm az mérvadó?
Mert ma jön meg a rúgostag. Érdemi változás tapasztalható lesz?
Egyáltalán nem értek ehhez a rész azért kérdezem... :D
8 tized
Na majd jön Tasi bácsi azt rendet basz köztetetek