Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Figyelj, tudom hogy azokban neked ott sok minden külföldiül volt, és Én sem akarom a te sok sületlenségeid hallgatni, ezért inkább mellőzzük egymást kérlek! Én inkább Oszival szeretném megvitatni az első teló klikkszám mitől is változhat!
Bocsáss meg feri, de nekem nagyon jó napom van, kár lenne azzal elrontani, hogy a te kommentjeidet olvassam. Mi vagyok én elítélt?
Akkor olvasd el még 1 x! :)
Úgy érzed, hogy Te tudtál? Mivel? Azzal, hogy minden évjárat így néz ki?
Te itt vagy folyamatosan mint fő Gsxr 1000 máyer, de mint látom érdemben most sem tudtál pl. segíteni C5ontkovácsnak! :)
Megjött!
No de most tőled lehetetlen dolgot kértem, ugyanis ha ezt tudnád akkor nem irtad volna ezt a klikk szám diferenciát a te és a haverod motorja között! Úgy hogy inkább........!
No, ha áttértél a hátsógátlóról az elsőre, akkor magyarázd már el nekem de még ma, nem úgy hogy körbetelefonálsz vagy az internetet bújod ez miatt, hogy miért tud változni az elsóteló húzófokozati klikkszáma (azaz fent) ha nem úgy rakják össze a patront ahogyan gyárilag van! :)
Ha 1 kicsit többet foglalkoznál versenymotorokkal akkor tudnád hogy nem furattávolságnak hivják, hanem szabad magasságnak vagy szabadhossznak, (azért "szabad" mert terheletlenül, azaz kiszerelve) azaz a teló kiszerelt állapotában, igen a 2 furat távolsága az mm-ben(de szakmai berkekben nem furat távolságnak hívják, nem 1 laposvas ez :) )! De előbb akkor megint mellényúltál, mert azt irtad hogy áttették az állító csavart a másik oldalra, tehát a jobbra!!!! Nézd már meg ugyan úgy a bal oldalon maradt a nyomófokozat állító csavarja, csak a gáztartály állását cserélték meg!! Úgy hogy kis pöcsöske nekem sosem lesz az tanító mesterem, aki nem tudja azt, hogy egy K7 1000 blokkház 3 része az 1 elem valójában, és külön küln szart sem ér! :)
Hát hely nem sok lesz, mert az egész úgy 50x20x20mm környékén lehet és az 5centi hosszon végig keskenyedik. 1szaros led van benne...sejtettem, hogy nem lesz az igazi, de ez napsütésben annyit ér mintha levennem az egészet
Dehogy nincs GTO, csak alá kell csinálni megfelelő hűtést, mert hamar megdöglik.
Kérdés mennyi hely lehet az indexen belül. Van olyan erős ledünk ráadásul sárgában, h nem bírsz belenézni.
Egy fontos dolog a háttér fény visszaverése(foncsor effekt).
Lali !

Nem tudtok valami kicsi, könnycsepp alakú, enyhén ívelt de inkább sik felületre ragasztható indexet ami brutalul izzik ???
Jó 10.000eve keresek ilyet...erre találok egy faszat / igaz nem index, hanem ledes helyzetjelzo / ... bekötöm és nagyon karaj egész addig még nincs természetes fényt, vagy inkább tűző nap. Ugyanis akkor szart nem látni a villogasbol.
Sötétben kiviszi a szemed, mesterséges fenynel jó, de a világ már bebaszik neki
Oszi
Nincs valami erős powerled, vagy valami amit bele lehet rakni ennek a tokjába ?

A nem kell index, amugyse használjuk dumákat ki lehet hagyni, mert állva lehet hagyni Mindenkit mindenhol, de van olyan élethelyzet, hogy kell és pont ...
A 600-750 azért zárható ki, mert azoknál a low cost nem engedte meg a szép kivitelezését a csillapítás állító csavarnak, vagy az alsó rugótányérnak(remélem ezt jól írtam).
Ha már itt tartunk. Van olyan táblázat valahol, ahol le van írva, h a gyári teleszkópoknak mennyi a max klikkek száma?
Mert érdekes, h az én első teleszkópom nyomó fokozati állítóján 21 klikket lehet számolni, még egy barátom ugyan ilyen évjáratú teleszkópján csak 12őt a végállások között. 1ik teleszkóp sem volt cserélve, összetörve.
Bizony, igaz van otthon is K6-ig mind1ikből.
Mert nem az volt a kérdés, h a K7-nek mennyi, azért nem írtam le. Ezen bizony furattávolságnak hívják.
Szeretném, h kiröhöghesselek, ha definiálnád a szabadmagasságot mit is jelent.
Igen, raktak rá gyors és lassút is, de átrakták a másik oldalra. A K1-K6-nál a szelep felőli irányba néz, utána meg a másik irányba...
A képeken egy K8 lengéscsillapító látható. hasonlítsd már össze a K4-el...
Tanulhatsz a mestertől pöcsös...
De kizárás alapon, és ránézésre k3-4 vagy k5-6 (de akár lehet 600-750 is) véleményem szerint is, de ha jól tudom nem egyeznek meg a klikk számok sem!
De nagyon egyszerű meg kell mérni a szabadmagasságot, de az változhat ha a rugóelőfeszítést eltekerték, de annak is van 1 gyári beállitása ahogy Oszi leirta!
Ja és bocs, majd elfelejtem K9 től nem villás hanem szemes lett az alsó felfogatás ami erősen kizáró tényező, márakinek! :)
Igen mert 2001-ben akkor épp színvakságban szenvedtem, és nem vettem észre! :) Azért irtam Sedunak hogy persze végül is mind ugyan ugy néz ki formailag, csak mind más modell frissítéskor!
Lényegében mindent kinéltél a service manuálból, szerinted nem tudtam hogy a K1-2 rugója piros? :) De azt nem irtad hogy a K7-nek 315 mm. a k9-L5 nek pedig 320 mm a h.gátló szabadmagassága, mert igy hivják, nem pedig furattávolságnak! Nem tettek át semmit K7 nél a másik oldara, csak onnantól tettek a gátlóra gyors és lassó nyomofokozati csillapitást is, azért mondtam hogy szemből jobb lenne látni, a kizárás végett!
Itt vannak, akik már láttak ilyeneket.
A nyomó fokozat állító csavarjából hogyan látnád? Taníts mester (csak halkan megjegyzem, h az tudom, h a 600+750 csavarjai mások)
Hi,
Piros rugós volt a K1-2,
sárga a K3-4 és K5-6 és K7-8, de a K7-8-nál már a nyomó csill. csavart átrakták a másik oldalra.
Tehát vagy K3-4 vagy K5-6.
A K3-4-nél a furatok távolsága 332,5mm (a rugó a gyári állapotban 179,6mm-re van beállítva).
A K5-6-nál ugyanez 325 mm (a rugó gyári állapotban 177,6mm-re van beállítva).
Jelen. Mellesleg a mondatod első része téves, mert nem így néz ki mindegyik. A K1 rugója piros, nem pedig sárga. Nem tudom ez elég kinézeti különbség-e.
Hupsz!
Bocsi, teljesen jó az észrevétel!
K8 hoz keresek fekete oldal idomot :)
Valamiért elírtam :(
Köszi szépen :)
Örülök, hogy jó lett! Elméletileg hideg és meleg alapjáratot is tudod külön állítani, a k6 nálam így működött.
Elnézést az alpári beszóládért tegnap este kicsit megszaladt a pohár.. :) Ma vettem bele 4 új gyertyát és az alapjáratot 1100-1200ról visszaemeltem 1400-1500ra. És igazad volt mester! :) Most raktam össze és egyből próba. Jó lett! Érdekes, hogy ha az alapjárat 1400-1500 körul van akkor ha nehúzom a kuplungot kicsit megemelkedik a fordulat mintha direkt így lenne beállítva hogy gurulás közben ne fulladjon le. Ha Alacsonyabb fordulaton van az alapjárat akkor ezt nem csinálja.