Befejezted persze, Te pont olyan vagy. Mindenki mással is befejezed, akivel vitatkozol.
Oké, hogy befejezed, már csak azt kéne tudni, hogy a f....é kezdted el. Arra nem emlékszem, hogy kértelek volna rá.
Ugye megbeszéltük hogy nem foglalkozunk egymással, de látom nem bírod ki! De nekem ehhez nem kell felhívnom Jankót mert láttam már 1 smást! Tudod aki idén is megfordult több országban motorozni az látott már sok mindent, fékek terén is, nem pedig csak itt a pofájával motorozik és ossza az észt név és arc nélkül mint egyesek! De nézd csak 2 napos Misanoból mivel jötem haza, és utánna még mentünk Rijekába is, mivel útba esett hazafelé! Érted kisgyerek akkor .......! Én befejeztem veled!
Na, feri, ez nem K1-2 elej, tehát ehhez Neked kell érteni, mert ez motorversenyzés és neked tudnod kell ezt. De gyorsan írd, meg ne tudjam, hogy végjanát hívogatod, azonnal mondd a választ és fejből!
Persze csak te lehetsz szerelő, és senki más, persze itt a fúrumon! Beszélsz itt össze vissza hasmagasságról a teló kiszerelt állapota helyett, amit te furattávolságnak neveztél mint ha 1 laposvas lenne amin 2 lyuk van! Tényleg a tartályt fordították meg, de jó hogy rávezettelek, ahelyett írtad a baromságaid hogy áttették az állítócsavart a jobb oldalra! Beszarás! Tudsz te olyan sport gépet aminek a jobb oldalon van a nyomófokozat állítása???Annyi előnye van részedről az egésznek, hogy most már azt is tudod, vagy eszedbe juttattam, hogy k7-től van a hátsó gátlón gyors és lassú nyomó csillapítás, de hát megértem mivel olyan távol áll tőled egy k7 1000, a k9 1000 ről már nem is beszélek, nem látsz te tovább egy k1-2 1000-től ami neked is van, és az a legjobb és legszebb is, legalább is neked! Egyszer olyan szívesen le ülnék veled szemtől szembe és beszélgessünk már Gsxr 1000-esekről, mindenről, a technikai adatokról, a blokktunningról, a vezérlési adatoktól részletesen k1-től L5-ig! ÉN AMIT ITT LEÍROK MINDENT A FEJEMBŐL ÍROK ÉS NEM A SERVICE MANUALT KERESEM GYORSAN MINT TE! Ezt onnan tudom hogy pl. a k3 teló hosszát is tizedessel írtad 332.5, és a k3-k5 rugóelőfeszítését is 179.6, 177.6! Nehogy már a tizedek is a fejedben legyenek! Értesz te a motorokhoz, nem mondom hogy nem, de van olyan is aki legalább úgy mint te, ha nem jobban, főleg ha újabb modellekről van szó a k1-k3től, lassan 20 éves versenytapasztalattal, és 15-16 saját gsxr 1000 után, hidd ezt el!!! Most csak 5 van!
Úgy látom sokáig tartott a teló utánérdeklődése mitől változik a klikk szám! :) Ja persze egy 14-15 éves K1-2-őn az természetes aminek már lehetett vagy 10 gazdája akár, hogy nem szerelték még az első telóját!!!! És a gyár is úgy adja ki őket hogy 10 klikkek a különbségek, ha sokat foglalkoztál volna első telókkal akkor tudnád mitől van ez!
1. Nem versenyszerelő vagyok(hanem csak sima motorszerelő), bár szerintem neked egyáltalán nincs ilyen szakmád.
2. Nem versenymotorokról beszélünk, hanem utcai motorokról.
3. Autóknál amiről te beszélsz, hasmagasságnak nevezik, a szabad magasságot meg a motoroknál nem a lengéscsillapítónál szokták emlegetni, hanem a komplett motor "hasmagasságaként".
Lásd:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/husaberg_fe_390_teszt_figyelni_kell_a_kicsikre
"a váz alsó részének feljebb kerülése miatt pedig nagyobb lett a szabadmagasság."
Tényleg, a tartályt fordították meg, bár ezt sem tudtad csak miután képet raktam be róla.
Hát így milyen K8 szakértő vagy?
Bocsi, este nem voltam gép előtt.
Úgy lehet azt változtatni, h a belső csillapítószáron lévő anyát máshova állítod.
De megint eltérsz a tárgytól. A nyomófokozatot kérdeztem(és nyugodt lehetsz, 1ik teleszkóp belseje sincs kicserélve vagy átszelepelve).
Sziasztok. Egy kérdés ami számomra fejtörést ikoz :)
Agyalok hogy lecserélem a mocin a dobot, de fingom sincs hogy hogy szokták kiválasztani azt a dobot ami mindenkinek a saját igényei szerint szól a motoron? Vagy csak ránéznek a 10 ezer közül egyre és na ő tetszik kinézetre, megrendelem.... Hogy lehet kiválasztani ami nekem kell?
Én annyit mondtam, hogy nem mindegyik sárga, van pl. piros is. Kétségtelen, hogy nem valami hatalmas műszaki katarzis, de talán még a sületlenségtől messze van. Mellesleg ha nem vagy rám kíváncsi, akkor ne szólogass be provokatívan akkor könnyebben maradok csendben. Amúgy nem hiszem, hogy oszinak katartikus élmény lenne veled beszélgetni, de próbálkozz nyugodtan, ígérem nem szólok bele. Csendben figyelem.
Oké, hogy befejezed, már csak azt kéne tudni, hogy a f....é kezdted el. Arra nem emlékszem, hogy kértelek volna rá.
(elvileg k5-6)
Ez meg wtf?
2. Nem versenymotorokról beszélünk, hanem utcai motorokról.
3. Autóknál amiről te beszélsz, hasmagasságnak nevezik, a szabad magasságot meg a motoroknál nem a lengéscsillapítónál szokták emlegetni, hanem a komplett motor "hasmagasságaként".
Lásd:
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/husaberg_fe_390_teszt_figyelni_kell_a_kicsikre
"a váz alsó részének feljebb kerülése miatt pedig nagyobb lett a szabadmagasság."
Tényleg, a tartályt fordították meg, bár ezt sem tudtad csak miután képet raktam be róla.
Hát így milyen K8 szakértő vagy?
Úgy lehet azt változtatni, h a belső csillapítószáron lévő anyát máshova állítod.
De megint eltérsz a tárgytól. A nyomófokozatot kérdeztem(és nyugodt lehetsz, 1ik teleszkóp belseje sincs kicserélve vagy átszelepelve).
Elsőnek meg kell fogalmazni magadban az igényeket szerintem.
Milyen hangja legyen, milyen kinézete legyen, milyen csatalakozású legyen...
Agyalok hogy lecserélem a mocin a dobot, de fingom sincs hogy hogy szokták kiválasztani azt a dobot ami mindenkinek a saját igényei szerint szól a motoron? Vagy csak ránéznek a 10 ezer közül egyre és na ő tetszik kinézetre, megrendelem.... Hogy lehet kiválasztani ami nekem kell?