Cápusz,a lom r1 főféknél ha kihúzódik a főfék tartály csatlakozója és folyik a lé,van valami mágia vagy csak kihúzom a gumitömítést meg a csatlakozó csőrt erővel?
Nameg nemigen láttam csak ducatihoz való új csőrt meg gumiszart,az jó lehet bele vagy dobjam ki az egészet,ugyis helicoilozni kell a menetet benne.
70ezret futott szétkopott, rázkódó, görbe K1 elejt cseréltem szinte vadonat új K8 elejre, de a 320-as tárcsát meghagyva. És kapott Brembo alap tárcsát, brembo alap betéttel. Csak jobb lehet.
Azt viszont nem mondanám, hogy annyira durván fog, hogy megijeszt, vagy hogy egy újjal lenne kedvem emelgetni a seggét 200-nál. Meg tudja csinálni, de meg kell fogni. Adagolható, egyenletes, kellemes, a karok kézre állnak. De nyilván egy harapós verseny szett sokkal sokkal jobb lehet.
Tehát nem azt tudom megerősíteni, hogy a Nissin főfék, vagy a Brembo tárcsa kiváló, hanem azt, hogy egy gondosan összerakott vadonat új fékrendszer sokkal-sokkal jobb, mint egy szétkopott, szétgörbített, régi szar, amiben évek óta nem volt semmi cserélve. Ezzel viszont remélem nem mondtam újat.
Eddig még sosem tört el újra és annyira vetemedik el, amennyire látod. Fél alapozórétegnyit ment el a sarka. Visszafényezve teljesen jó lenne. A hangsúly a feltételes módon van.
Én egy kis ezüst powertape-t adnék neki. Pont menne a gyári mintához
Az enyémnél két méterről már alig észrevehető. Tegnap elmélkedtem rajt, hogy kerek egy éve járok ragasztott oldal idommal
Nameg nemigen láttam csak ducatihoz való új csőrt meg gumiszart,az jó lehet bele vagy dobjam ki az egészet,ugyis helicoilozni kell a menetet benne.
70ezret futott szétkopott, rázkódó, görbe K1 elejt cseréltem szinte vadonat új K8 elejre, de a 320-as tárcsát meghagyva. És kapott Brembo alap tárcsát, brembo alap betéttel. Csak jobb lehet.
Azt viszont nem mondanám, hogy annyira durván fog, hogy megijeszt, vagy hogy egy újjal lenne kedvem emelgetni a seggét 200-nál. Meg tudja csinálni, de meg kell fogni. Adagolható, egyenletes, kellemes, a karok kézre állnak. De nyilván egy harapós verseny szett sokkal sokkal jobb lehet.
Tehát nem azt tudom megerősíteni, hogy a Nissin főfék, vagy a Brembo tárcsa kiváló, hanem azt, hogy egy gondosan összerakott vadonat új fékrendszer sokkal-sokkal jobb, mint egy szétkopott, szétgörbített, régi szar, amiben évek óta nem volt semmi cserélve. Ezzel viszont remélem nem mondtam újat.
Ez a kép alapján akár az enyémet is lehetne javítani.
Az enyémnél két méterről már alig észrevehető. Tegnap elmélkedtem rajt, hogy kerek egy éve járok ragasztott oldal idommal