Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kib@szott jól néz ki ez a Bódis a mocin, gratulálok!
Ruhazati termek es alkatreszt nem vesz at a meh.
Mikor indulsz a MÉH-be ne felejtsd el feldobni rá a bugyigumit.
Minek,felkwrul a regi setup,csak kerdes keruljon a tobbi lomom melle a meh telepre vagy erdemes vele foglalkozni?
Köszörüld ki belőle, az a biztos.
Akkor kitépem és meglátom,ugyse kerül fel rá többet,másik motorra meg még van időm.
Fogalmam sincs hogy kell kiszedni azt onnan. Örülök, hogy nekem még nem folyik és nem bolygatom.
Cápusz,a lom r1 főféknél ha kihúzódik a főfék tartály csatlakozója és folyik a lé,van valami mágia vagy csak kihúzom a gumitömítést meg a csatlakozó csőrt erővel?
Nameg nemigen láttam csak ducatihoz való új csőrt meg gumiszart,az jó lehet bele vagy dobjam ki az egészet,ugyis helicoilozni kell a menetet benne.
848 streetfighterről kukáztam. Úgy nézem nagyjából a legtöbb ducatin gyárilag ez van. Olcsóbb volt jóval.
Végül nem 19rcs ment fel, ugye?
Majd a következő eséshez felrakok olyat.
Nekem a brembo főfék sokat javított. Több helyen is olvastam, hogy a Nissineket előszeretettel cserélik le.
ujjal
Sokkal jobb, mint volt, de ez nem nagy dolog.

70ezret futott szétkopott, rázkódó, görbe K1 elejt cseréltem szinte vadonat új K8 elejre, de a 320-as tárcsát meghagyva. És kapott Brembo alap tárcsát, brembo alap betéttel. Csak jobb lehet.

Azt viszont nem mondanám, hogy annyira durván fog, hogy megijeszt, vagy hogy egy újjal lenne kedvem emelgetni a seggét 200-nál. Meg tudja csinálni, de meg kell fogni. Adagolható, egyenletes, kellemes, a karok kézre állnak. De nyilván egy harapós verseny szett sokkal sokkal jobb lehet.

Tehát nem azt tudom megerősíteni, hogy a Nissin főfék, vagy a Brembo tárcsa kiváló, hanem azt, hogy egy gondosan összerakott vadonat új fékrendszer sokkal-sokkal jobb, mint egy szétkopott, szétgörbített, régi szar, amiben évek óta nem volt semmi cserélve. Ezzel viszont remélem nem mondtam újat.
Látod olyat fog neki, hogy még az idom sem bírta
Mennyivel lett másabb az első féked ezzel a radiális NIssin munkahengerrel?
Akáregy jo carbon idomszetttt.
Király. Mondjuk közben úgy néz ki szereztem egyet olcsón.
Eddig még sosem tört el újra és annyira vetemedik el, amennyire látod. Fél alapozórétegnyit ment el a sarka. Visszafényezve teljesen jó lenne. A hangsúly a feltételes módon van.
abba a motorba téleg Zsák Noresz lelke van,az még estében is legyőzött valakit.......halhatatlan és örök élet,mint nagyanyám lekvárja
Mennyire tartós egy ilyen javítás, és mennyire vetemedik el?
Ez a kép alapján akár az enyémet is lehetne javítani.
Csinált egy csáknorisz féle pörgőforgót, aztán nem adta ki.
Már össze van fércelve. Most ez lesz a kinézete.
professzor ur,maga meg bukott nem jó a szimertia,bal tükör-jobb index
Én egy kis ezüst powertape-t adnék neki. Pont menne a gyári mintához
Az enyémnél két méterről már alig észrevehető. Tegnap elmélkedtem rajt, hogy kerek egy éve járok ragasztott oldal idommal