Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bal oldalt a ramair alatt van egy cumis csatlakozó,az szokott beázni
Ha valakinek kéne K3-ba féláron gyári fékbetét előre...
http://bembomotor.shp.hu/hpc/w...
Eladó vadonat új gyári Gsx-r 1000 plexi !
06304969479
Kisszelőzött az ezredes feje. Én voltam a hülye. Túlzásba vittem a pacsolást.
Valószínűleg igen. Várok vele, szellőztetem. Most ép a kékesen.
Ha nem mulik el felgyujtom és kipárolog úgy.
Beázott a gyújtáskapcsoló csatija?
És a mosásnak lehet jelentősége? Eláztattad a sarukat pl.?
Nah gyerekik. Tegnap lemostam a motort, ahogy szoktam. Aztán ma olyat tapasztaltam hogy kulcs elforgatása után benzinpumpa folyamatosan búg de a pillangoszekep motorja ne megy. A fordulatszám mutatom kileng olyan 900 fordulatig aztán ott marad a benzinpumpa nem akar leálni. Hibakód nincs!

Na ha szorakozok le/fel kapcsolom a vészleállítót akkor van mikor letesztel a pillangoszelep motorom a benzinpumpa is aztán leállnak és minden rendben. De 5 probáljozásbol egyszer produkálja azt amit normálisan kéne.

Ma cseréltem egy aksit is elötte, a régi kifingott. Emnek nem tulajdonítok jelentőséget.
Nincs mese ... BMW RR-t köll venni
Mer a BMW az BMW !!!

https://m.youtube.com/watch?v=...
Én idén nyár közepén voltam előszörkakucson. A 3. alkalommal 44.2-t mentem a 750-el, és hát van még benne bőven. Sajnos a tovább ijavítás idén nem lesz, mert eltörtem a kulcscsontomat, és jó esetben még 2 hónap mire normálisan használható lesz a vállam :(
125-ös készülőben, majd 2017 nyárra befejezem. A kicsik tudom mit mennek, 1000-es tapasztalat érdekelne.
Igaz tajparaszt. Pedig ha az 1100-et visszabassza 3.-ba. A holdig meg sem áll..................
"Aki velem együtt jött azt mondta 46-os köröket megyünk, nem tudom az jónak számít-e."
Jó robogóval konstans alá lehet menni 46nak
jó mz is alámegy 46nak
jó 125 2t jó 43alatt
supermoto 42 körül

Egyébként tényleg nem kakucsra van megálmodva egy lityós
Tegnap kakucson csúnyán lemaradt mögöttem az aprilia rs125 és a pálya mito (előtte osztottak, hogy ide nem jó az 1000, 125-ös berregő kell). Utána 3 körön keresztül egy mz-t is sikerült feltartanom. Jó nap volt.
Kezdek megbarátkozni az első teleszkóppal, a hátsó cserés lesz. 110 kör után alig bírtam hazamenni. Aki velem együtt jött azt mondta 46-os köröket megyünk, nem tudom az jónak számít-e. Még egy napot bír a gumi utána cserés lesz.
peetsp, végül is mi lett a kormányszarv téma vége? Mit raktál fel? Azért kérdezem, mert keresek K5-K8 jobbos kormányszarvat, olyat mint ezen a képen. Nem maradt meg Neked ez?

Bárkinek másnak eladó jobb oldali kormányszarv?
Alap karbantartást,féket,folyadék cserét én sem,de pl hihetetlen de láncot elviszem cserélni szerelőhö..4-5 évente 1x semmi értelme bohóckodni nittelőt venni stb.
Na meg most amint lesz időm viszem a köcsög hondát mert ha nem fel fogom gyujtani.
A TL-t meg senki se szerelheti rajtam kívül :)
Annak idején 14-15 évesen inkább elkezdtem megtanulni motort szerelni, mert túl gyakran nyírtam ki a simsont ahhoz hogy minthogy el birjam viselni a tusko szerelőket.
Szerencsére azóta se nagyon kellett mennem hozzájuk, bár 1-2 korrekt szerelőt ismerek. Csak mivel munka után dolgoznak várni kell mire elkészülnek. Azt meg nem szeretek szezon közepén :)
Tulajdonképp ő nem klasszikus szolgáltató.Csak meló után szerel annak aki kibirja.
Otthagyod felírva mikell és elfutsz mielőtt szóbaállna veled.
Vagy keresel másikat.
Hál istennek a fogyasztó dönt.
Tudom igazából nem probléma..... csak egyszerűen el voltam rajta hűlve...hogy ő a szolgáltató úgymond.... és kilóg a kapa a szájából..... igazi paraszt!!!!
Nem kell bemutatni.
Ő a "Krém.."
Amugy annyi hogy van masik szerelő,nem kell mindenaron egyhez ragaszkodni.
Hát , de azt hallani kellett volna ahogy beszél.... beszarás.... rendesen leordította az embert....meg mintha ő szarta volna a Spanyol viaszt!
Ezt hívják barátságos ügyfélkezelésnek.