Az jobban néz ki hogy 140e a Pc ingyen padozással?
Csak akkor meg azért van morcogás hogy máshol csak egy 100-as a pc.
Tudom 100-as ért lenne jó ingyen padozással.
Erre jön a kérdés hogy a feleséged ne legyek?
Pedig vmilyen szinten érthető. A legtöbb autószervizben (nálunk is) úgy van, hogy ha te viszed az alkatrészt, akkor drágább a munkadíj. Nézd úgy, hogy alapból 50ezer a beállítás, de ha ott veszed a PC-t akkor kapsz 10e ft kedvezményt a munkadíjból. Így azért máshogy hangzik, mint a vitt pc-vel drágább munkadíj.
Akkor emeltek az áron,mert nekem Végh Jana 125-ért rakta be a Pc 5-öt úgy,h mindent Ő csinált. Úgy emlékszem,h azt mondta,h vitt Pc-vel 10-el több a hangolás.
Én is azt tervezem berakatni, használtan van már 45ért usb-s pc3, plusz ugye a bepadolásnak nem tudom vitt PCnél mennyi lenne az ára. Azt tudom, ha ott veszed 100ért a pc5-öt, akkor 40ért padolja Ago is meg Végh Jana is. Neked ki csinálta?
Ugye nem most hétvégén akarsz jönni felém? Mert pont én sem meg a motor sem ér rá
Maradjon így, legalább nem eszik sokat. A yarison nem látszott semmi elszíneződés/lerakódás 10,000km után. Pislogtam rendesen.
Tegnap kakucson újra teszt. Jobb lett az eleje, teljesen kitekert rugó, kisebb kompresszió és így tudom használni. Gyorsultam is, mögöttem a 125-ös gép el is taknyolt. kb. 90%-át mozogja ki a teleszkóp, így hagyom. A hátulja lesz még cserélve, de egyelőre nem ez hátráltat. A kanyargós részeken nem tudok mit kezdeni a könnyebb motorokkal. Előre tettem fel kisebb lánckereket, az sokat segített, még a gázkaron kell okosítani és jó is lesz, amíg el nem készül az aprilia. Aki sokkal gyorsabb, az -100kg, már más liga.
Szia,
Hát, nem a kerámiát kell nézni ám.
Amúgy a gyertya képből mit szeretnél megmondani? Ez nem ETZ meg hasonló társai. Még csak nem is karburátoros...
Olyan gyertya van benne mint amilyen kell bele? Megy vele rendesen? Akkor nincs baja.
Válogass a képek között.
Sziasztok!
Volt nem régibe injektor szinkronon és beállításon a motorom. ( Gsxr 1000 k6)
Azóta mentem vele 2000 km, gondoltam ránézek a gyertyákra milyenek.
Kerámia része fehér. Ennyi kilométer után nem kellene már neki őzbarnának lennie? Csak hosszabb utakon volt használva.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Megtörtént az FI Tuner beállítás Prop-Technél!
Összességében azt kell mondjam számottevő változás nincs.
Egyértelműen más, a gázreakció jobb, szélesebb fordulatszámtartományban kapom meg azt amit tud így egy kicsit mintha jobban is menne.
Olyan volt vele hazafelé mint amikor a legjobb formáját hozta eddig, csak azt most folyamatosan. Felül nem fogy el úgy mint eddig.
Akkor lenne jó viszonyítási alap ha lenne egy full gyári K2 kontra most az enyém és akkor kiderülne hogy ilyen "apróságok" mennyit nyomnak a latba.
Annyi "hiba" került a dologba hogy pár hete visszaraktam előre az egy foggal nagyobb lánckerekem 16-ost mert nem láttam értelmét a 15-ös keréknek és azóta nem nagyon mentem a géppel.
Megérte? Nem tudom! Az biztos hogy most legalább megnyugodtam szarnak nem szar a gép, hozza amit hoznia kell.
Ha számottevően több LE kell vagy legalábbis annak az érzete akkor fiatalabb motort kell venni, azok viszont alul gyengébbnek tűnhetnek.
Marad a K2!!!
Sedu megnyilvénulása ezért volt durva a mitkor. Nincs joga, még egyer mondom Nincs joga háborogni ha elesnek a pályán. Bérelje ki egész napra egyedül és olyan köröket mehet amilyeneket akar.
Az jó dolog hogy fejlesztesz a motorodon, nem erre mondtam. Arra gondoltam alatta hogy akik felmennek a bükkbe és pl hangosan meséli hogy tönkrement a hiperszuper busája blokkja és nem talált bele. Majd vett 2 millióért még egy busát és abból kivette a blokkot, de ő nagyon fasza mert már kiárult belőle 450-et. Na ez a rongyrázás. :)
Nemtudom, hidegen hagy a PC téma. 600-ba nincs rá szükségem, annyit úgy sem hoz hogy azt mondjam, hogy nem kell nagyobb :)
Majd az 1000-be egyszer